-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Установка системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: Заклад дошкільної освіти №1 «Струмочок» Верхньодніпровської міської ради за адресою: вул. 36-ї Гвардійської стрілецької дивізії, 7, смт. Дніпровське» код ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи»
Завершена
335 064.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 675.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 675.32 UAH
Період оскарження:
09.10.2023 13:08 - 14.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника про визначення Переможця
Номер:
f82ac76b3eab449ba77aaba0d715075d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-09-006434-a.a6
Назва:
Скарга на рішення Замовника про визначення Переможця
Скарга:
СКАРГА
на рішення замовника
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №1 "СТРУМОЧОК" ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) оприлюднило процедуру закупівлі за предметом «Установка системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: Заклад дошкільної освіти №1 «Струмочок» Верхньодніпровської міської ради за адресою: вул. 36-ї Гвардійської стрілецької дивізії, 7, смт. Дніпровське» код ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи», оголошення UA-2023-10-09-006434-a.
Вартість закупівлі: 335 064,00 грн.
Кінцевий строк подання: 17-10-2023, 00:00
Тендерні пропозиції Учасників:
1) ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" - 230 000,00 грн.
2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" - 229 000,00 грн.
3) Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" - 186 399,00 грн.
4) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "ПАЛЛАДІУМ" - 184 721,00 грн.
Замовник 08.11.2023 оприлюднив протокольне рішення № 72 від 08.11.2023 (далі – рішення), згідно з яким Переможцем закупівлі визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" (надалі- ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" ).
Керуючись абзацом 3 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» реалізує своє право на подання скарги.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення Переможця, вважає його незаконним та таким, що має бути скасованим з огляду на таке:
Відповідно до п.4 Додатку № 2 зазначено:
« В складі пропозиції учасник надає кошторисні документи, що повинні бути складені відповідно до Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», що затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Кошторисна документція надається із застосуванням програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації.
До розрахунку договірної ціни мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, а саме:
• пояснювальна записка;
• договірна ціна,
• локальний кошторис з розрахунком одиничної вартості;
• відомість ресурсів;
• розрахунок загальновиробничих витрат;
• розрахунок адміністративних витрат;
• розрахунок кошторисного прибутку.
• Розрахунок кошторисної заробітної плати.
• Календарний графік виконання робіт.
Клас наслідків (відповідальності) об'єктів – СС2.»
Відповідно до пункту 5.1. Кошторисних норм України у будівництві, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова): «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).».
Тобто, Настанова прямо передбачає, що в договірній ціні окремим розділом повинно бути враховано кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю.
Разом з тим, пункт 5.2 Настанови вказує на форму договірної ціни, яку наведено в Додатку 30 Настанови, та яка містить відповідний розділ (Додатково надається скріншот форми договірної ціни згідно з Настановою)
Виходячи з вище викладеного, кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, повинні бути обов’язковою включені до договірної ціни згідно з положеннями Настанови, а саме пункту 5.1 Настанови, та Додатку 30 Настанови (Форми договірної ціни).
У складі тендерної пропозиції Переможця надано файл «Кошторис .pdf» , в якому на стор. 5 міститься розрахунок «Договірна ціна». Однак, Переможцем в договірній ціні не враховані кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
Більше того, у договірній ціні Переможця взагалі відсутній цей розділ.
Таким чином, тендерна прропозиція ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вищезазначене, просимо Комісію зобов’язати Замовника скасувати рішення, згідно з яким Переможцем закупівлі визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
Зважаючи на вищезазначене, Замовник своїми незаконними діями порушує право учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України.
Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
На підставі положень абзацу другого п. 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зазначаємо про порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями:
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, згідно з яким Переможцем закупівлі визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Струмочок.docx 09.11.2023 17:43
- dodatok-30.pdf 09.11.2023 17:43
- Скарга АМКУ_Струмочок..pdf 09.11.2023 17:43
- рішення від 13.11.2023 № 18090.pdf 13.11.2023 16:35
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2023 № 18694.pdf 22.11.2023 13:08
- рішення від 21.11.2023 № 18694.pdf 22.11.2023 14:28
- Кошторис .pdf 15.11.2023 08:23
- Лист інформація амку _2.docx 15.11.2023 08:23
- Додаток 2 Технічне завдання зі змінами_.docx 15.11.2023 08:23
- Скан інформація АМКУ.pdf 15.11.2023 08:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.11.2023 18:17
Дата розгляду скарги:
21.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.11.2023 16:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.11.2023 14:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Заклад дошкільної світи №1 «Струмочок» Верхньодніпровської міської ради на підставі рішення № 18694-р/пк-пз від 21.11.2023року скасував рішення про визначення ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" переможцем за процедурою закупівлі — «Установка системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: Заклад дошкільної освіти №1 «Струмочок» Верхньодніпровської міської ради за адресою: вул. 36-ї Гвардійської стрілецької дивізії, 7, смт. Дніпровське» код ДК 021:2015: 45310000-3"Електромонтажні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-09-006434-a.
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
a116c4fd423f4a21b1c35b652eaff998
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-09-006434-a.a5
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
тендерна пропозиція Переможця закупівлі не відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, та повинна була бути відхилена Замовником відповідно до п.44 Особливостей
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення замовника .docx 25.10.2023 12:39
- Скарга на рішення замовника .docx.asice 25.10.2023 12:39
- Скарга на рішення замовника .pdf 25.10.2023 12:39
- рішення від 27.10.2023 № 17230.pdf 27.10.2023 17:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.11.2023 № 17615.pdf 03.11.2023 11:12
- рішення від 02.11.2023 № 17615.pdf 07.11.2023 12:25
- Інформація АМКУ.docx 30.10.2023 16:08
- Підсумкова відомість ресурсів u_142_ДЦ_ИВР (1).pdf 30.10.2023 16:08
- Скан лист АМКУ.pdf 30.10.2023 16:08
- Лист Технічне завдання.pdf 30.10.2023 16:08
- протокол71.PDF 07.11.2023 14:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.10.2023 13:25
Дата розгляду скарги:
02.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.10.2023 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.11.2023 12:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Заклад дошкільної світи №1 «Струмочок» Верхньодніпровської міської ради на підставі рішення № 17615-р/пк-пз від 02.11.2023 року скасував рішення про визначення ТОВ "Протипожежний центр «Палладіум»" переможцем за процедурою закупівлі — «Установка системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: Заклад дошкільної освіти №1 «Струмочок» Верхньодніпровської міської ради за адресою: вул. 36-ї Гвардійської стрілецької дивізії, 7, смт. Дніпровське» код ДК 021:2015: 45310000-3"Електромонтажні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-09-006434-a.
Вимога
Відхилено
Який нахрін еквівалент?! Ви вимагаєте в тендерній пропозиції надати порівняльну таблицю з порівнянням технічних характеристик обладнання, що вимагається Замовником та аналогічного обладнання, що пропонується Виконавцем! А САМІ В ТЗ НЕ ВКАЗУЄТЕ, ЯКЕ ОБЛАДНАННЯ У ВАС ПРИЙНЯТЕ В ПКД!!! Яким чином можливо надати порівняльну таблицю, якщо ВІДСУТНЄ З ЧИМ ПОРІВНЮВАТИ???!!!!!
Номер:
61254957a9654bbbad172c3cc377d6cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-09-006434-a.a4
Назва:
Який нахрін еквівалент?! Ви вимагаєте в тендерній пропозиції надати порівняльну таблицю з порівнянням технічних характеристик обладнання, що вимагається Замовником та аналогічного обладнання, що пропонується Виконавцем! А САМІ В ТЗ НЕ ВКАЗУЄТЕ, ЯКЕ ОБЛАДНАННЯ У ВАС ПРИЙНЯТЕ В ПКД!!! Яким чином можливо надати порівняльну таблицю, якщо ВІДСУТНЄ З ЧИМ ПОРІВНЮВАТИ???!!!!!
Вимога:
Вимагаємо вказати повністю всі необхідні назви, виробників та характеристики матеріалів та обладнання, так як в Додатку 2 до ТД ви вимагаєте насткпне:" - Учасник повинен у складі тендерної пропозиції . При цьому технічні характеристики обладнання, що пропонується Виконавцем, та його гарантійні строки роботи повинні бути ідентичні з обладнанням, що вимагається Замовником." У вас в ТЗ відсутній повний вичерпний перелік матеріалів та обладнання з назваим, виробниками та характеристиками!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.10.2023 16:08
Вирішення:
Шановний учасник. Додатком 2 визначено вичерпний перелік робіт, матеріалів та обладнання необхідий для надання послуг за предметом закупівлі та має достатню кількість інформації для підготовки пропозиції.
Разом з тим додатком 2 визначено, що в місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вживати вираз "або еквівалент". Таким чином учасник може заміними будь-яку позицію еквівалентною, в порядку та на умовах визначених Законами та тендерною документацією.
ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"- ВЕДІТЬ СЕБЕ КОРЕКТНО НА ОФІЦІЙНИХ, ЗАГАЛЬНО-ДОСТУПНИХ САЙТАХ! Замовник діє в межах закону!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо аналогічного договору
Номер:
7ea5ca826d7c48c6b18883b3f51578cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-09-006434-a.b3
Назва:
щодо аналогічного договору
Вимога:
на перше питання в обговоренні, а саме: "Встановлюючи вимогу, що аналогічним є договір на виконання робіт, які відповідають предмету даної закупівлі, а саме: «Установка системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті» ви штучно обмежуєте кількість учасників. Адже, в договорах може зустрічатись формулювання "встановлення", "монтаж", "улаштування" та не завжди прописують вислів "на об'єкті", просто зазначають назву та адресу, без слова "об'єкт". Перефразуйте дану вимогу".
Ви видалили слова "на об'єкті"
просимо звернути увагу на те, що слова "установка", "встановлення", "монтаж", "улаштування" є тотожними !!! тому, внесить зміни до ТД та викладить вимогу щодо надання аналогічного договору на установку/встановлення/монтаж/улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.
дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.10.2023 11:11
Вирішення:
Шановний учасник! Ви самі відповіли на своє питання, з приводу внесення змін до аналогічного договору: «Установка системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей». Слова "установка", "встановлення", "монтаж", "улаштування" - є тотожними!!! Тому, аналогічні договора зі словами "установка", "встановлення", "монтаж", "улаштування" - будуть вважатися, як аналогічні договора.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимагаємо завантажити ПКД
Номер:
5862f4e4a3ef45e9b49a112fc69fb9b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-09-006434-a.b2
Назва:
Вимагаємо завантажити ПКД
Вимога:
Вимагаємо завантажити проєктно-кошторисну документацію або специфікацію, так як учасникам неможливо встановити тип обладнання та матеріалів, виробника та характеристики!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.10.2023 18:28
Вирішення:
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ викладені в Технічному завданні , а саме:
Відомість обсягів робіт та Будівельні матеріали, вироби та комплекти.В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вживати вираз «або еквівалент».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога, яка унеможливлює виконання вимог замовника, які прописані в тендерній документації!!!
Номер:
931ae46bbe3c41d3a3dd670aeb705207
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-09-006434-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога, яка унеможливлює виконання вимог замовника, які прописані в тендерній документації!!!
Вимога:
Вимагаємо вказати повністю всі необхідні назви, виробників та характеристики матеріалів та обладнання, так як в Додатку 2 до ТД ви вимагаєте насткпне:" - Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати порівняльну таблицю з порівнянням технічних характеристик обладнання, що вимагається Замовником та аналогічного обладнання, що пропонується Виконавцем. При цьому технічні характеристики обладнання, що пропонується Виконавцем, та його гарантійні строки роботи повинні бути ідентичні з обладнанням, що вимагається Замовником." У вас в ТЗ відсутній повний вичерпний перелік матеріалів та обладнання з назваим, виробниками та характеристиками!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.10.2023 18:25
Вирішення:
Відомість обсягів робіт та Будівельні матеріали викладені в Додатку №2. В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вживати вираз «або еквівалент».
Статус вимоги:
Відхилено