-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо (Свинина охолоджена, телятина охолоджена, філе куряче охолоджене)
Завершена
102 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 510.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 510.00 UAH
Період оскарження:
09.10.2023 12:48 - 17.10.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога усунення порушень у тендерній документації
Номер:
089fb39fee3644118df397482786d29c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-09-006047-a.b1
Назва:
Вимога усунення порушень у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник! Ваша вимога, зазначена у тендерній документації Додаток 2 п. 5. «Транспорт повинен мати санітарний паспорт» є такою, що суперечить чинному законодавству. Згідно з ст. 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щoдo поводження з харчовими продуктами» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт НЕ передбачено. Санітарний паспорт на автотранспорт не є документом, який підтверджує його можливість перевозити продукти харчування, що швидко псуються.
Також у тендерній документації Додаток 2 міститься вимога, про надання копії діючих сертифікатів:
- Сертифікат виданий на учасника торгів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю;
- Сертифікат виданий на учасника торгів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) Системи управління безпечністю харчових продуктів.
Оскільки, дана сертифікація, згідно законодавства України, є необов’язковою і добровільною, отже жодним законом не передбачено обов’язкову наявність даних сертифікатів у юридичних чи фізичних осіб, а тому не може вимагатись замовником у якості обов’язкового відповідно до ст. 16, п.4, ЗУ «Про публічні закупівлі» (Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Стаття 22, частина 2, ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає безпосередньо відомості, які обов’язково повинна містити тендерна документація, а саме пункт 2 визначає кваліфікаційні критерії до учасників, які повинні міститись у тендерній документації та які замовник може висувати відповідно до ст.16 та ст. 17 закону. Цей перелік є вичерпним, а саме: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник не має права виходити за межі дії статей 16, 17 та висувати якість додаткові власні кваліфікаційні критерії до учасника.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля Як видно із змісту статті, замовник має право вказати у технічній специфікації «…посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.». Проте, технічна специфікація стосується виключно ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, а не учасника чи виробника товару. Таким чином, замовник не може встановлювати будь-яких додаткових кваліфікаційних критеріїв у вигляді подання вищевказаних сертифікатів.
Просимо уповноважену особу з проведення процедури закупівлі внести зміни до тендерної документації, скасувати вищевикладені дискримінаційні умови та прибрати з тендерної документації вимоги, і привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.10.2023 15:04
Вирішення:
Внесено зміни до тендерної документації 15.10.2023 р.
Статус вимоги:
Задоволено