-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Брикети торфові
Завершена
1 012 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 061.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 061.50 UAH
Період оскарження:
09.10.2023 12:27 - 14.10.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
e481cbe9d28848758ba4ee0ef43ec943
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-09-005648-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
№33 від 13.11.2023 року
В комісію Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, Україна, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Енергооснова Лтд».
ЄДРПОУ 41448025 .
Юридична адреса: 43010, Волинська обл., м. Луцьк, вул, Глушець 49
Т. +380503781641
Замовник:
Гуманітарний відділ Рожищенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44050616
Адреса: 45101, Україна , Волинська обл., місто Рожище, вул. Грушевського, буд. 27.
Телефон: +380336823008
Електронна пошта: rogosvita@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-09-005648-a
СКАРГА
на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 164 від 08 листопада 2023 року
Замовником Гуманітарний відділ Рожищенської міської ради, проводяться відкриті торги з особливостями із закупівлі твердого палива № UA-2023-10-09-005648-a
До участі процедурі закупівлі свої пропозиції подали ТзОВ «Енергооснова Лтд», та ДП «Волиньторф».
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 164 від 08.11.2023 року, пропозиція учасника ДП «Волиньторф» , за торгами, була визнана замовником найбільш економічно вигідною, та такою що відповідає вимогам закупівлі. Учасника ДП «Волиньторф», вказаним протоколом визнано переможцем.
Скаржник ТзОВ Енергооснова Лтд, як учасник процедури закупівлі вважає, що тендерна пропозиція учасника переможця ДП «Волиньторф», не відповідає умовам, тендерної документації встановленим відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та умовам технічної специфікації, передбаченої в тендерній документації, та має бути відхилена, мотивуючи це наступним.
Замовником проводиться процедура закупівлі, як відкриті торги з особливостями. Замовник, протоколом уповноваженої особи № 134 від 09.10.2023 року затвердив та оприлюднена на сайті уповноваженого органу тендерну документацію.
1. В додатку 1 до тендерної документації передбачено документи для підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством, а також інші документи, що вимагаються замовником згідно з вимогами тендерної документації.
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації, інші документи, що вимагаються замовником передбачено, що учасник процедури закупівлі у складі пропозиції, зобов’язаний надати: п.п. 1.6. Довідку в довільній формі про податкову адресу.
Учасник переможець процедури закупівлі ДП «Волиньторф» не надав у складі пропозиції Довідку в довільній формі про податкову адресу, а тому його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, та має бути відхилена замовником відповідно до абз. 5 ч.2 статті 41 Положення , як така, що не відповідає вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абз. 1 ч. 3. Статті 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
07.11.2023 року на сайті уповноваженого органу Замовником оприлюднене повідомлення про усунення невідповідностей, згідно якого, учасника переможця процедури закупівлі ДП Волиньторф, зобов’язано надати протягом 24 годин відгук, щодо виконання аналогічного договору. Замовник не оприлюднював повідомлення про усунення невідповідностей, згідно якого учасника переможця процедури закупівлі ДП Волиньторф, зобов’язано надати протягом 24 годин Довідку в довільній формі про податкову адресу.
Відповідно до статті 40 Положення замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
На підставі викладеного вважаємо, що пропозиція учасника переможця ДП «Волиньторф», в цій частині, не відповідає вимогам тендерної документації, та має бути відхилена замовником відповідно до абз. 5 ч.2 статті 41 Положення , як така, що не відповідає вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абз. 1 ч. 3. Статті 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
2. В Додатку 2 до тендерної документації, передбачено технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі.
Пунктом 9 додатку 2 передбачено : Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати Державними стандартами України (ДСТУ ТУ 2042-92 «Брикети торф’яні на комунально-побутові потреби»), а також всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, які встановлені в Україні для даної групи товару.
Якісні показники товару повинні відповідати наступним вимогам:
- масова частина вологи – не більше 20%;
- механічна міцність – не менше 94%;
- зольність – не більше 23%.
- теплота згорання – не менше 14,9 тис. кДж/кг.
Учасник гарантує якість товару відповідно до наданих сертифікатів якості в повному обсязі. Якість товару повинна бути підтверджена належними документами, які необхідні для товарів даного виду та наявність яких передбачена вимогами чинного законодавства України. Учасник гарантує якість товару протягом усього гарантійного строку або строку придатності встановленого на такий товар.
Учасник переможець процедури закупівлі ДП «Волиньторф», на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, надав у складі пропозиції, сертифікат якості серія AD № 01923, яким взагалі не передбачено такий показник як теплота згорання.
Учасник переможець процедури закупівлі ДП «Волиньторф», на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, надав у складі пропозиції протокол випробувань № 01-010\23 від 01.10.2023 року, вказаним проколом випробувань передбачено такий показник як теплота згорання і МДЖ/кг, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Учасник переможець процедури закупівлі ДП «Волиньторф», на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі і зокрема такого показника як Теплота згорання – кДж/кг, не надав у складі пропозиції будь яких інших документів.
Отже учасник переможець процедури закупівлі ДП «Волиньторф», на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі і зокрема такого показника як Теплота згорання – кДж/кг, не надав у складі пропозиції сертифікат якості, та не підтвердив в повному обсязі якість товару відповідно до вимг тендерної документації.
Отже, на підставі викладеного, Скаржник вважає, що учасник переможець процедури закупівлі ДП «Волиньторф», не підтвердив відповідність товару вимогам технічної специфікації, зокрема не надав у складі пропозиції, документальне підтвердження до предмету закупівлі за такими показниками як Теплота згорання в кДж/кг, що було передбачено вимогами тендерної документації, а тому його пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації, передбаченої в тендерній документації, та має бути відхилена замовником торгів.
Замовник не зважаючи на явну невідповідність тендерної пропозиції ДП «Волиньторф» умовам тендерної документації, всупереч чинному законодавству, прийняв рішення про визнання переможцем процедури закупівлі та намір укласти договір з ДП «Волиньторф», чим порушив один із головних принципів здійснення закупівель, а саме принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, що є обов’язком замовника
Своїми діями, також замовник, порушує права скаржника, оскільки позбавляє його можливості отримати прибуток, шляхом добросовісного виконання умов договору, що може бути укладений із замовником.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання Замовника скасувати Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 164 від 08.11.2023 року про розгляд тендерних пропозицій.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Гуманітарний відділ Рожищенської міської ради, скасувати Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 164 від 08 листопада 2023 року про розгляд тендерних пропозиції та визнання переможцем ДП «Волиньторф» у закупівлі № UA-2023-10-09-005648-a
Директор Фурс С.П.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 15.11.2023 № 18300.pdf 15.11.2023 17:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.11.2023 № 18870.pdf 24.11.2023 12:27
- рішення від 23.11.2023 № 18870.pdf 27.11.2023 11:06
- Пояснення.doc 17.11.2023 15:21
- Витяг Волиньторф.pdf 17.11.2023 15:21
- ДСТУ.pdf 17.11.2023 15:21
- Протокол 162.PDF 17.11.2023 15:21
- Пояснення.PDF 17.11.2023 15:21
- Додатки.PDF 17.11.2023 15:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.11.2023 17:05
Дата розгляду скарги:
23.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.11.2023 17:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.11.2023 11:06