• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тотальний ендопротез кульшового суглобу: безцементна ніжка проксимального типу фіксації, з парою тертя метал-поліетилен, чашка прес-фіт

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 09.10.2023 10:14 - 18.10.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога №2 на усунення дискримінаційних вимог.

Номер: cf4d5a2b04d34f98b77b383a4952cb29
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-09-001938-a.a2
Назва: Вимога №2 на усунення дискримінаційних вимог.
Вимога:
Отримавши вашу відповідь на мою вимогу повідомляю наступне. Норми і статті законодавства, що були порушені Замовником: 1. Тендерна документація Замовника містить вимоги, що суперечать принципам здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). 2. Тендерна документація Замовника містить вимоги, що суперечать вимогам до тендерної документації визначених п.4 статті 22 Закону - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідь Замовника – упереджена, свідчить про те , що Замовник скористався текстом відповіді яка не відповідає Тендерній документації Замовника та моїй вимозі. Замовник в своїй відповіді на вимогу посилається на не існуючі в тендерній документаціі норми і положення, а саме – « Відносно вимог ТД щодо належності відповідних ендопротезів до показників "ISI' (Інститут Наукової Інформації), "SCI" (Індекс Цитування Наукових Видань) та "IF” (Імпакт Фактор), що дає можливість оцінити належність відповідних імплантів при згадуванні у міжнародних наукових виданнях з посиланням на проведення у медичному аспекті науково доказових досліджень, повідомляємо наступне. Зазначені міжнародні інституції (ISI, SCI, IF) ведуть діяльність щодо оцінки ефективного виконання технологій, досліджень світового класу, а також розробки методів оцінки технологій і забезпечення доказів правильності концепції досліджень; переходу нових технологій з академічних кіл до промислового виробництва.» Що свідчить про те, що Замовник упереджено та не фахово підійшов до надання відповіді, зкопіював з не відомого джерела частину тексту та вставив в відповідь на вимогу. Замовник у відповіді на вимогу посилається на Міжнародні реєстри, тоді як в Тендерній документаціі була вимога …«Належність відповідних імплантів виробництва міжнародних компаній до одного з Національних Реєстрів ендопротезування». Отже, Замовник дає відповідь на зовсім іншу вимогу. Таким чином, відповідно до вище зазначених норм Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та повинна містити інформацію відповідно до законодавства України. Повторно прошу привести тендерну документацію у відповідність до законодавства України в сфері публічних закупівель та виключити дискримінаційну вимогу «Належність відповідних імплантів виробництва міжнародних компаній до одного з Національних Реєстрів ендопротезування, до яких є вільний доступ в мережі Інтернет, з урахуванням позитивного досвіду імплантацій, коли не менше, ніж 90% від встановлених ендопротезів не повинні потребувати повторного ревізійного втручання протягом 10 років, що має бути підтверджено зазначенням відповідного Реєстру та посиланням на нього. Документ повинен бути завірений безпосередньо виробником продукції, або офіційним представництвом компанії-виробника в Україні.» з тендерної документації. 2. В Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» вказано: «Ніжка повинна мати шийку конічної форми з конусом 12/14 та з 9 по 21 типорозмір». Зазначаємо, що в кожного виробника ендопротезів типорозміри ніжки різні за назвою, розміром та нумерацією. Отже, типорозмір з 9 по 21 типорозмір відповідає одному конкретному виробнику. Просимо внести зміни в тендерну документацію та надати міліметрову, або іншу однаково зрозумілу, для всіх учасників ринку шкалу визначення типорозміру ніжки. .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник вносить зміни до тендерної документації у частині шкали визначення типорозміру ніжки ендопротезів та актуалізує інформацію щодо належності імплантів до реєстрів ендопротезування.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога на усунення дискримінаційних вимог.

Номер: cf7335817156491abade8da47c5bb907
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-09-001938-a.c1
Назва: Вимога на усунення дискримінаційних вимог.
Вимога:
Проаналізувавши тендерну документацію замовника мною були виявленні порушення законодавства. У звязку із зазначеним, змушений звернути Вашу увагу на дискримінаційну вимогу тендерної документації та звернутися з проханням про її усунення. Дискримінаційна умова тендерної документації вбачається, у наступному положенні. 1. Стосовно вимог Розділу «Загальні вимоги» Додатку 2 до тендерної документації звертаємо Вашу увагу на наступні обставини та їх правове обгрунтування. П.2. Належність відповідних імплантів виробництва міжнародних компаній до одного з Національних Реєстрів ендопротезування, до яких є вільний доступ в мережі Інтернет, з урахуванням позитивного досвіду імплантацій, коли не менше, ніж 90% від встановлених ендопротезів не повинні потребувати повторного ревізійного втручання протягом 10 років, що має бути підтверджено зазначенням відповідного Реєстру та посиланням на нього. Документ повинен бути завірений безпосередньо виробником продукції, або офіційним представництвом компанії-виробника в Україні. Згідно науково-доказових досліджень та відомостей МОЗ України на території України в сфері травматології та ортопедії не має жодного офіційно впровадженого ні Міжнародного, ні Національного реєстру, внесені відомості до якого, зобов'язують медиків вважати як такі, що можуть вказати на позитивний чи негативний досвід імплантації імплантів (Ендопротезів). Замовник зазначає вимогу, яка не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом діючим на території України. Враховуючи процедуру «Відкриті торги з особливостями» та ймовірність, що участь в тендері братиме безпосередньо міжнародний виробник зазначимо, що навіть на теренах Європи при проведенні аналогічної закупівлі вище вказані вимоги до учасників не зазначаються. До прикладу закупівля МОЗ України через Міжнародну організацію CROWN AGENTS гак звані «Технічні характеристики» до аналогічного предмету закупівлі не передбачають вище зазначених вимог, хоча тендер МОЗ України розрахований на міжнародного виробника. В Україні немає жодної законодавчої підстави, яка б зобов'язувала безпосереднього виробника чи його представника, який реалізує продукцію на теренах України вносити відомості до Національних реєстрів. В Україні також відсутній Національний реєстр ендопротезування. Дана вимога вже не одноразово оскаржувалась в Антимонопольному комітеті України і була визнана дискримінаційною. Отже виходячи з вище викладеного та згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», який передбачає, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а чинним законодавством України не передбачено вимог до предмету закупівлі щодо належності імплантів до національних реєстрів та ін., тож їх включення до документації можна вважати незаконними та визнати такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Прошу привести тендерну документацію у відповідність до законодавства України в сфері публічних закупівель та виключити дискримінаційну вимогу «Належність відповідних імплантів виробництва міжнародних компаній до одного з Національних Реєстрів ендопротезування, до яких є вільний доступ в мережі Інтернет, з урахуванням позитивного досвіду імплантацій, коли не менше, ніж 90% від встановлених ендопротезів не повинні потребувати повторного ревізійного втручання протягом 10 років, що має бути підтверджено зазначенням відповідного Реєстру та посиланням на нього. Документ повинен бути завірений безпосередньо виробником продукції, або офіційним представництвом компанії-виробника в Україні.» з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доводимо до Вашого відому, що на теперішній час будь-яких національних стандартів (ДСТУ) щодо ендопротезів на законодавчому рівні не затверджено. Сучасна ортопедія передбачає обов’язкове використання методів доказової медицини, наукових клінічних досліджень в оцінці (надійності, якості) нових технологій та ефективності їх тривалого застосування. На даний час основними джерелами такої інформації є міжнародні реєстри, наукові профільні видання та спеціальні інформаційні ресурси, які дають змогу оцінити належність відповідних імплантів при згадуванні у міжнародних наукових виданнях. Згідно з офіційною інформацією, основним завданням реєстрів є збереження і моніторинг якості штучних суглобів. Для більшої достовірності і об’єктивності інформації, до Міжнародних реєстрів дані подають лікарі, а не компанії-виробники ендопротезів. Ця інформація збирається з офіційних даних лікарень та клінік, які проводять оперативні втручання такого типу. Відповідно, метою реєстрів є опис епідеміології суглоба і визначення факторів, пов'язаних з підвищеним ризиком ревізійних втручань. Незважаючи на те, що зазначені реєстри визначаються місцезнаходженням в певній країні, інформація, що міститься в них не обмежується територією цієї країни. Крім того, реєстри відстежують міжнародні публікації щодо надійності і якості ендопротезів різних виробників. Відсутність інформації щодо продукції певного виробника в цих реєстрах свідчить про початковий етап або експериментальний характер виробництва ендопротезів, що не може гарантувати якість та безпечність продукції, а також її подальше функціонування. Відносно вимог ТД щодо належності відповідних ендопротезів до показників "ISI' (Інститут Наукової Інформації), "SCI" (Індекс Цитування Наукових Видань) та "IF” (Імпакт Фактор), що дає можливість оцінити належність відповідних імплантів при згадуванні у міжнародних наукових виданнях з посиланням на проведення у медичному аспекті науково доказових досліджень, повідомляємо наступне. Зазначені міжнародні інституції (ISI, SCI, IF) ведуть діяльність щодо оцінки ефективного виконання технологій, досліджень світового класу, а також розробки методів оцінки технологій і забезпечення доказів правильності концепції досліджень; переходу нових технологій з академічних кіл до промислового виробництва. Ще раз звертаємо увагу, що інформація щодо продукції всіх міжнародно відомих виробників ендопротезів міститься у будь-якому з зазначених реєстрів. На сьогодні база даних реєстру, що ведеться зазначеними науковими закладами налічує близько сотні міжнародних виробників ендопротезів, технології та виробництво яких відповідає міжнародним стандартам. Саме всі заявлені реєстри спираються на великий масив досвіду оперативних втручань, клінічних результатів, підтверджених в провідних країнах світу та містять таку необхідну для практичних лікарів інформацію як кількість імплантованих суглобів; назву госпіталя чи лікарні; тип та конструкцію, фірму-виробника; терміни функціонування ендопротезів кульшових та колінних суглобів, відсоток ревізійних втручань. Саме останні показники на сьогодні є основними критеріями ефективності імплантації ендопротезів в залежності від дизайну, матеріалу та інших характеристик компонентів ендопротезів різних фірм виробників. Крім того, важливим критерієм відбору є наявність «історії» використання ендопротеза, починаючи з перших клінічних випробувань та закінчуючи останніми та ретроспективними науковими дослідженнями ефективності їх використання. Оскільки предмети закупівлі є технічно складними, то опис функціональних характеристик скласти неможливо, а отже тендерна документація вимагає належності відповідних імплантів до Міжнародних Реєстрів, в якості підтвердження належних функціональних характеристик предмету закупівлі. Враховуючи викладене, вимога щодо надання підтвердження належних функціональних характеристик через реєстрацію предмета закупівлі в Міжнародних Реєстрах є правомірною. Технічні вимоги до предмета закупівлі залишено без змін, оскільки відсутні посилання на норми і статті законодавства, що були порушені Замовником, отже порушення законодавства у сфері публічних закупівель - відсутні.
Статус вимоги: Відхилено