-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги з ремонту та технічного обслуговування кондиціонерів» код за ДК 021:2015:50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Джерело фінансування - власні кошти.
Торги відмінено
1 412 940.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 064.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 064.70 UAH
Період оскарження:
07.10.2023 19:51 - 14.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
3ae3e23edb2b4257949c2762c19deb16
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-07-000369-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf.p7s 29.10.2023 19:49
- Тендерна документація.doc 29.10.2023 19:49
- Скарга текст.docx 29.10.2023 19:49
- Договір Промтрейд.pdf 29.10.2023 19:49
- Лист-відгук Промтрейд.PDF 29.10.2023 19:49
- Довідка про досвід №3.pdf 29.10.2023 19:49
- Протокол відхилення.doc.p7s 29.10.2023 19:49
- Тендерна документація додаток № 1.doc 29.10.2023 19:49
- Скарга.pdf 29.10.2023 19:49
- Акт Промтрейд.pdf 29.10.2023 19:49
- Платіжне доручення Промтрейд.pdf 29.10.2023 19:49
- Лист заперечення.pdf.p7s 03.11.2023 16:07
- Лист заперечення.pdf 03.11.2023 16:07
- рішення від 31.10.2023 № 17367.pdf 31.10.2023 15:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.11.2023 №17827.pdf 08.11.2023 17:24
- рішення від 07.11.2023 №17827.pdf 10.11.2023 15:56
- Пояснення_по суті_скарги_UA-2023-10-07-000369-a.a2.docx 02.11.2023 13:05
- Пояснення_по суті_скарги_UA-2023-10-07-000369-a.a2.docx.p7s 02.11.2023 13:05
- Пояснення_по суті_скарги_UA-2023-10-07-000369-a.a2.pdf 02.11.2023 13:05
- Пояснення_по суті_скарги_UA-2023-10-07-000369-a.a2.pdf.p7s 02.11.2023 13:05
- Протокол скасування рішення 2.doc.p7s 21.11.2023 16:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.10.2023 19:50
Дата розгляду скарги:
07.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.10.2023 15:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.11.2023 15:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За результатами розгляду рішення від 07.11.2023 № 17827-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувати рішення, прийняте під час проведення закупівлі «Послуги з ремонту та технічного обслуговування кондиціонерів» код за ДК 021:2015: 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок» від 24 жовтня 2023 р. № 01/18/09-ПР-УО-Я, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» процедури відкритих торгів на закупівлю «Послуги з ремонту та технічного обслуговування кондиціонерів» код за ДК 021:2015: 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок» на підставі частини 18 статті 18 Закону, з урахуванням Особливостей.
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
5234d1505e38477bb24e438adc1d5232
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-07-000369-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до пункту 46 Особливостей вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі відхилення. Звертаємося до Вас з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Просимо зазначити що саме ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" на виконання вимоги про усунення невідповідностей не завантажено в повному обсязі, яку копію виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору не завантажено в повному обсязі, які копії документів, що підтверджують виконання за договором відповідно до вимог тендерної документації не завантажено в повному обсязі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.10.2023 10:09
Вирішення:
Доброго дня. Шановний Учаснику, Вашу пропозицію було відхилено у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", з урахуванням Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Ваша пропозиція була відхилена на підставі: "не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей", а саме у складі пропозиції Учасником закупівлі було надано договір "Договір Промтрейд" № 06-2023 від 06.10.2023, згідно предмету закупівлі даного договору - послуги по сервісному обслуговуванню та ремонту кондиціонерів надаються згідно переліку, вказаному у рахунку-фактурі на умовах даного договору. Крім того, вартість робіт по даному Договору згідно рахунку-фактури складає 11900,00 грн. А отже сам рахунок є невід`ємною частиною договору та повинен був бути завантажений у складі пропозиції Учасника закупівлі або повинен був бути завантажений на вимогу Замовника про усунення невідповідностей протягом 24 годин, чого Учасником закупівлі ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" виконано не було. Додатково посилання на вищезазначений рахунок є у платіжному дорученні Промтрейд, але також цей рахунок не був наданий Учасником закупівлі. Відповідно до п. 3 розділу 1 Додатку № 1 тендерної документації "Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії виконаного (-их) аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів), копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договором (-ами) та лист-відгук із зазначенням дати і номеру договору з інформацією про належне його виконання в повному обсязі стосовно якості, кількості та строків виконання.
Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) є підставою для відхилення пропозиції учасника." Так як Учасником закупівлі не було надано в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору, а також копії документів в повному обсязі, що підтверджують виконання за аналогічним за предметом закупівлі договором ні на етапі подання пропозиції ні на етапі виправлення невідповідностей, Замовником було прийнято рішення про відхилення Учасника закупівлі на підставі, що була зазначена вище.
Статус вимоги:
Задоволено