-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
Вугілля кам’яне, брикет паливний вуглевмісний
Завершена
432 213.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 161.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 161.07 UAH
Період оскарження:
06.10.2023 18:16 - 12.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги в ТД
Номер:
d0c1a9b81e7f4b51ad54c296f15ad529
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-06-012754-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги в ТД
Вимога:
Шановний Замовник!
Вами було оголошено відкриті торги з особливостями: UA-2023-10-06-012754-a. Розглянувши умови тендерної документації у закупівлі за предметом за кодом: (Вугілля кам’яне марки ДГ 13-50 Код ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо та Брикет паливний вуглевмісний Код ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо) a просимо розглянути можливість внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме:
Вважаємо дискримінаційними наступні вимоги по зазначених позиціях:
1.Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю – Вугілля кам’яне, брикет паливний вуглевмісний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі: І. Вимоги до вугілля кам’яного: «3. Якщо учасник процедури закупівлі не являється виробником вугілля в складі пропозиції надається підтвердження наявності діючих договірних відносин з виробником товару або постачальником, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, що є предметом закупівлі, на користь такого учасника.»
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Однак, тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вищевказаний стандарт не передбачає вказаних замовником технічних характеристик а саме: «3. Якщо учасник процедури закупівлі не являється виробником вугілля в складі пропозиції надається підтвердження наявності діючих договірних відносин з виробником товару або постачальником, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, що є предметом закупівлі, на користь такого учасника.»
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ШЛЯХОМ: ВИДАЛЕННЯ ВИМОГИ
2. 4. .Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю – Вугілля кам’яне, брикет паливний вуглевмісний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі: І. Вимоги до вугілля кам’яного: «Учасник надає довідку (складену учасником в довільній формі) про виробника вугільної продукції (назва, країна, код ЄДРПОУ, місцезнаходження) або посвідчення якості на вугільну продукцію, що є предметом закупівлі, в якому зазначено назву підприємства - виробника (в розумінні даної документації «виробником вугілля» вважається особа (юридична чи фізична), яка видобуває та/або переробляє та/або збагачує та/або сортує вугілля).»
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вищевказаний стандарт не передбачає вказаних замовником технічних характеристик а саме:
«Учасник надає довідку (складену учасником в довільній формі) про виробника вугільної продукції (назва, країна, код ЄДРПОУ, місцезнаходження) або посвідчення якості на вугільну продукцію, що є предметом закупівлі, в якому зазначено назву підприємства - виробника (в розумінні даної документації «виробником вугілля» вважається особа (юридична чи фізична), яка видобуває та/або переробляє та/або збагачує та/або сортує вугілля).»
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ШЛЯХОМ: ВИДАЛЕННЯ ВИМОГИ : «посвідчення якості на вугільну продукцію, що є предметом закупівлі, в якому зазначено назву підприємства - виробника (в розумінні даної документації «виробником вугілля» вважається особа (юридична чи фізична), яка видобуває та/або переробляє та/або збагачує та/або сортує вугілля).»
3. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю – Вугілля кам’яне, брикет паливний вуглевмісний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі: « ІІ. Вимоги до брикету паливного вуглевмісного:
Брикет паливний вуглевмісний – 5,0 тонн.
Зольність на сухий стан палива, не більше ніж – 20,0 %
Волога на робочий стан палива, не більше ніж – 8,0 %
Нижча теплота згоряння на робочий стан палива, не менше – 4500 ккал/кг
Механічна міцність - не менше 95%.
Розміри: довжина - 250 мм, ширина - 125 мм, висота - 65 мм (допустимі відхили +/- 2 мм).
Форма брикетів: прямокутна.
Брикет має відповідати ТУ виробника.»
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На сьогодні національним стандартом для брикетів на основі вугілля застосовується
ДСТУ 7493:2013 «Вугілля буре, кам’яне, антрацит і вугільні брикети» (копія додається).
Відповідно до положень ДСТУ 7493:2013 єдиними документами, які надаються під час
поставки вугілля та брикетів є товаро-транспортна накладна та посвідчення про якість (п.5.7,п.5.8.). При цьому в 5.8 чітко означено перелік інформації яка повинна міститись у посвідченні про якість. Тому ставити якісні, технологічні та фізико-механічні показники до брикету паливного вуглевмісного що не передбачені відповідним ДСТУ згідно п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 .
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ШЛЯХОМ: ВИДАЛЕННЯ ВИМОГИ : « ІІ. Вимоги до брикету паливного вуглевмісного:
Брикет паливний вуглевмісний – 5,0 тонн.
Зольність на сухий стан палива, не більше ніж – 20,0 %
Волога на робочий стан палива, не більше ніж – 8,0 %
Нижча теплота згоряння на робочий стан палива, не менше – 4500 ккал/кг
Механічна міцність - не менше 95%.
Розміри: довжина - 250 мм, ширина - 125 мм, висота - 65 мм (допустимі відхили +/- 2 мм).
Форма брикетів: прямокутна.
Брикет має відповідати ТУ виробника.»
4. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю – Вугілля кам’яне, брикет паливний вуглевмісний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі: « ІІ. Вимоги до брикету паливного вуглевмісного:1. Відвантаження брикету паливного вуглевмісного у герметичних поліпропіленових пачках вагою не більше 10 кг укладених на дерев’яний піддон до 1 тонни. Складена палета у свою чергу повинна бути упакована стрейчевою плівкою для захисту від атмосферних опадів, для довгострокового зберігання. З метою ідентифікації виробника пропонованого брикету на мішках повинно бути маркування з назвою виробника та адресою виробництва.»
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). На сьогодні національним стандартом для брикетів на основі вугілля застосовується ДСТУ 7493:2013 «Вугілля буре, кам’яне, антрацит і вугільні брикети» (копія додається).
Відповідно до положень ДСТУ 7493:2013 не містить такого як «герметичних поліпропіленових пачках вагою не більше 10 кг укладених на дерев’яний піддон до 1 тонни. Складена палета у свою чергу повинна бути упакована стрейчевою плівкою для захисту від атмосферних опадів, для довгострокового зберігання. З метою ідентифікації виробника пропонованого брикету на мішках повинно бути маркування з назвою виробника та адресою виробництва.».
Замовник вирішив встановити таку вимогу поза національним стандартом чим порушив п.29 Особливостей і штучно обмежив коло учасників, що описано вище. Замовник встановив означену вище вимогу в порушення п. 29 Особливостей, через що ми не зможемо взяти участь у закупівлі, що в свою чергу порушує наше право на участь в процедурі закупівлі.
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ШЛЯХОМ: ВИДАЛЕННЯ ВИМОГИ : « ІІ. Вимоги до брикету паливного вуглевмісного:1. Відвантаження брикету паливного вуглевмісного у герметичних поліпропіленових пачках вагою не більше 10 кг укладених на дерев’яний піддон до 1 тонни. Складена палета у свою чергу повинна бути упакована стрейчевою плівкою для захисту від атмосферних опадів, для довгострокового зберігання. З метою ідентифікації виробника пропонованого брикету на мішках повинно бути маркування з назвою виробника та адресою виробництва.»
5. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю – Вугілля кам’яне, брикет паливний вуглевмісний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі: « ІІ. Вимоги до брикету паливного вуглевмісного: 2. Учасник надає довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо відповідності кількісних та якісних показників брикету паливного вуглевмісного вимогам цієї тендерної документації а також містити інформацію щодо нормативного документу (ТУ) згідно якого виробляється брикет».
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). На сьогодні національним стандартом для брикетів на основі вугілля застосовується ДСТУ 7493:2013 «Вугілля буре, кам’яне, антрацит і вугільні брикети» (копія додається).
Відповідно до положень ДСТУ 7493:2013 не містить такого як надання інформації «щодо нормативного документу (ТУ) згідно якого виробляється брикет».
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ШЛЯХОМ: ВИДАЛЕННЯ ВИМОГИ : « ІІ. Вимоги до брикету паливного вуглевмісного: 2. Учасник надає довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо відповідності кількісних та якісних показників брикету паливного вуглевмісного вимогам цієї тендерної документації а також містити інформацію щодо нормативного документу (ТУ) згідно якого виробляється брикет».
6. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю – Вугілля кам’яне, брикет паливний вуглевмісний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі: « ІІ. Вимоги до брикету паливного вуглевмісного:Учасник надає чинний сертифікат відповідності на пропонований брикет паливний вуглевмісний виданий на ім’я виробника пропонованої продукції органом з сертифікації, що має на це відповідні повноваження та акредитацію або посвідчення про якість, що відповідає ДСТУ 7493:2013, видане вуглехімічною лабораторією, що має на це відповідні повноваження та акредитацію, та підтверджує відповідність брикету паливного вуглевмісного вимогам цієї технічної специфікації.»
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року No 1178 у разі проведення відкритих
торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального,природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники
не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним
національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета
закупівлі).
На сьогодні національним стандартом для брикетів на основі вугілля застосовується
ДСТУ 7493:2013 «Вугілля буре, кам’яне, антрацит і вугільні брикети» (копія додається).
Відповідно до положень ДСТУ 7493:2013 єдиними документами, які надаються під час
поставки вугілля та брикетів є товаро-транспортна накладна та посвідчення про якість (п.5.7,
п.5.8.). При цьому в 5.8 чітко означено перелік інформації яка повинна міститись у посвідченні про якість. Національний стандарт не містить вимоги отримувати: «надає чинний сертифікат відповідності на пропонований брикет паливний вуглевмісний виданий на ім’я виробника пропонованої продукції органом з сертифікації, що має на це відповідні повноваження та акредитацію або посвідчення про якість, що відповідає ДСТУ 7493:2013, видане вуглехімічною лабораторією, що має на це відповідні повноваження та акредитацію, та підтверджує відповідність брикету паливного вуглевмісного вимогам цієї технічної специфікації.»
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ШЛЯХОМ: ВИДАЛЕННЯ ВИМОГИ : « ІІ. Вимоги до брикету паливного вуглевмісного:Учасник надає чинний сертифікат відповідності на пропонований брикет паливний вуглевмісний виданий на ім’я виробника пропонованої продукції органом з сертифікації, що має на це відповідні повноваження та акредитацію або посвідчення про якість, що відповідає ДСТУ 7493:2013, видане вуглехімічною лабораторією, що має на це відповідні повноваження та акредитацію, та підтверджує відповідність брикету паливного вуглевмісного вимогам цієї технічної специфікації.»
7. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю – Вугілля кам’яне, брикет паливний вуглевмісний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі: «Учасник надає гарантійний лист, з зобов’язанням забезпечити за власний рахунок зважування товару в межах Вінницького району Вінницької області, за присутності представника Замовника та представника Учасника, при кожній поставці товару.»
Разом з тим вимагати від учасників надати гарантійний лист, з зобов’язанням забезпечити за власний рахунок зважування вугілля в межах території Вінницького району Вінницької області, за присутності представника Замовника та представника Учасника, при кожній поставці товару. Дана вимога усуває від участі учасників які мають можливість зважувати вугілля в інших районах України , проте не мають можливості проводити зважування вугілля на території Вінницького району Вінницької області. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
8.Згідно виставленої Вами ТД а саме: Розділ ІІІ Інструкція з підготовки ТП : Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції : «інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації та додатками цієї тендерної документації, в т.ч. учасник надає висновок з оцінки впливу на довкілля, який передбачений законом україни «про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., виданий на виробника, вугілля якого пропонується за даними торгами (для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).»
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вищевказаний стандарт не передбачає вказаних замовником: «інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації та додатками цієї тендерної документації, в т.ч. учасник надає висновок з оцінки впливу на довкілля, який передбачений законом україни «про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., виданий на виробника, вугілля якого пропонується за даними торгами (для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).»
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ШЛЯХОМ: ВИДАЛЕННЯ ВИМОГИ : «інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації та додатками цієї тендерної документації, в т.ч. учасник надає висновок з оцінки впливу на довкілля, який передбачений законом україни «про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., виданий на виробника, вугілля якого пропонується за даними торгами (для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).»
*І ховати його в Тендерну пропозиції в розділ де йому зовсім не місце для просування свого Учасника – це не професіонально і не коректно з боку уповноваженої особи.
Дякуємо за розуміння та очікуємо на Ваше рішення.
Разом з тим, повідомляємо, що в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ 7493 2013 (7).pdf 07.10.2023 09:51
- 1. ДСТУ 7146-2010.pdf 07.10.2023 09:51
- Вимога Зозів профліцей.docx 07.10.2023 09:51
- Про надання відповіді на звернення учасника.docx 10.10.2023 16:30
Дата подачі:
07.10.2023 09:51
Вирішення:
Шановний учаснику!
Наступним надаємо Вам обґрунтування встановлених вимог у тендерній документації:
1.Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю – Вугілля кам’яне, брикет паливний вуглевмісний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: вимоги до вугілля кам’яного, пунктом 3 встановлено: Якщо учасник процедури закупівлі не являється виробником вугілля в складі пропозиції надається підтвердження наявності діючих договірних відносин з виробником товару або постачальником, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, що є предметом закупівлі, на користь такого учасника.
Жодним чином вищенаведена вимога не є дискримінаційною та не порушує права Учасників торгів, адже передбачає підтвердження наявності договірних відносин або з виробником товару або з постачальником.
2. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю – Вугілля кам’яне, брикет паливний вуглевмісний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: вимоги до вугілля кам’яного, пунктом 4 встановлено: Учасник надає довідку (складену учасником в довільній формі) про виробника вугільної продукції (назва, країна, код ЄДРПОУ, місцезнаходження) або посвідчення якості на вугільну продукцію, що є предметом закупівлі, в якому зазначено назву підприємства - виробника (в розумінні даної документації «виробником вугілля» вважається особа (юридична чи фізична), яка видобуває та/або переробляє та/або збагачує та/або сортує вугілля).
Жодним чином вищенаведена вимога не є дискримінаційною та не порушує права Учасників торгів, адже передбачає надання на вибір Учасників або довідку про виробника або посвідчення якості, в якому зазначено назву підприємства - виробника.
3. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю – Вугілля кам’яне, брикет паливний вуглевмісний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо) встановлені Вимоги до брикету паливного вуглевмісного:
Брикет паливний вуглевмісний – 5,0 тонн.
Зольність на сухий стан палива, не більше ніж – 20,0 %
Волога на робочий стан палива, не більше ніж – 8,0 %
Нижча теплота згоряння на робочий стан палива, не менше – 4500 ккал/кг
Механічна міцність - не менше 95%.
Розміри: довжина - 250 мм, ширина - 125 мм, висота - 65 мм (допустимі відхили +/- 2 мм).
Форма брикетів: прямокутна.
Брикет має відповідати ТУ виробника.
Разом з тим, Учасником не надано жодного документального підтвердження, які технічні, якісні характеристики брикету підходять саме йому. Крім того, повідомляємо, що на ринку України є щонайменше 2 виробники саме з такими технічними та якісними характеристиками.
4. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю – Вугілля кам’яне, брикет паливний вуглевмісний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо) встановлені Вимоги до брикету паливного вуглевмісного:
Відвантаження брикету паливного вуглевмісного у герметичних поліпропіленових пачках вагою не більше 10 кг укладених на дерев’яний піддон до 1 тонни. Складена палета у свою чергу повинна бути упакована стрейчевою плівкою для захисту від атмосферних опадів, для довгострокового зберігання. З метою ідентифікації виробника пропонованого брикету на мішках повинно бути маркування з назвою виробника та адресою виробництва.
Разом з тим, Учасником не надано жодного документального підтвердження, яке саме пакування брикету (еквівалентне зазначеному) його влаштує. Крім того, повідомляємо, що на ринку України є щонайменше 2 виробники саме з такими технічними та якісними характеристиками.
5. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю – Вугілля кам’яне, брикет паливний вуглевмісний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо) встановлені вимоги до брикету паливного вуглевмісного:
2. Учасник надає довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо відповідності кількісних та якісних показників брикету паливного вуглевмісного вимогам цієї тендерної документації а також містити інформацію щодо нормативного документу (ТУ) згідно якого виробляється брикет».
Вважаємо, що встановлена вимога жодним чином не є дискримінаційною та не порушує права Учасників торгів, адже передбачає надання Учасником довідки у довільній формі їх зазначенням ТУ згідно якого виробляється брикет.
6. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю – Вугілля кам’яне, брикет паливний вуглевмісний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо) встановлені Вимоги до брикету паливного вуглевмісного:
Учасник надає чинний сертифікат відповідності на пропонований брикет паливний вуглевмісний виданий на ім’я виробника пропонованої продукції органом з сертифікації, що має на це відповідні повноваження та акредитацію або посвідчення про якість, що відповідає ДСТУ 7493:2013, видане вуглехімічною лабораторією, що має на це відповідні повноваження та акредитацію, та підтверджує відповідність брикету паливного вуглевмісного вимогам цієї технічної специфікації.
Вважаємо, що встановлена вимога жодним чином не є дискримінаційною та не порушує права Учасників торгів, адже передбачає надання на вибір Учасників або сертифікат відповідності або посвідчення про якість.
7. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю – Вугілля кам’яне, брикет паливний вуглевмісний (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 – Тверде паливо) встановлено:
«Учасник надає гарантійний лист, з зобов’язанням забезпечити за власний рахунок зважування товару в межах Вінницького району Вінницької області, за присутності представника Замовника та представника Учасника, при кожній поставці товару.»
Вважаємо, що встановлена вимога жодним чином не є дискримінаційною та не порушує права Учасників торгів, адже не передбачає наявності на етапі подання тендерних пропозицій наявності автоваги в межах Вінницького району Вінницької області.
8. Відповідно до Розділу ІІІ встановлено вимогу:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації та додатками цієї тендерної документації, в т.ч. учасник надає висновок з оцінки впливу на довкілля, який передбачений законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., виданий на виробника, вугілля якого пропонується за даними торгами (для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).
Відповідно до частини четвертої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р. забороняється розпочинати провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті, без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Таким чином, виробник, вугілля якого пропонується за даними торгами, повинен мати висновок з оцінки впливу на довкілля, який передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р.
Також повідомляємо, що дана вимога встановлена у відповідності із законодавством України, а тому і зазначена у переліку інших документів розділу III ТД.
Статус вимоги:
Відхилено