• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові конструкції (вікна металопластикові) по коду ДК 021:2015 «44220000-8 Столярні вироби»

Зміни до річного плану закупівель, кошти ціального фонду, Категорія: підприємства,установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ"Про публічні закупівлі"

Завершена

460 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Період оскарження: 06.10.2023 14:28 - 11.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискриміннаційна вимога

Номер: 5ba3362b3767428e8328689aa6fe7152
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-06-008765-a.b1
Назва: Дискриміннаційна вимога
Вимога:
5.1. Сертифікат (виданий Учаснику) на систему управління якістю щодо відповід-ності до ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво будівельних виробів із пластмас, виробництва будівельних металевих конструкцій; 5.2. Сертифікат (виданий Учаснику) ISO 14001:2015 “Системи екологічного управ-ління. Вимоги та настанови щодо застосування” на виробництво будівельних виробів із пластмас, виробництва будівельних металевих конструкцій. Доброго дня! Звертаємо вашу увагу на те що дана вимога являється дискримінаційною та порушує права Учасників, що не являються виробниками. Просимо внести зміни щодо даної вимоги так щоб вони не обмежували конкуренції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на вимогу ТОВ ІНТЕГРА-ЛЬВІВ повідомляємо, що: Замовник здійснює закупівлю за порядком та процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», документи які надаються на підтвердження кваліфікаційного критерію встановлюється замовником та може включати важливу для нього інформацію. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» на Замовника покладено обов’язок забезпечити вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Уся інформація щодо цієї закупівлі доступна і оприлюднена відповідно до вимог Закону, а тому Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Щодо вимог дотримуватися принципу недискримінації учасників, роз’яснюємо наступне. Антимонопольний комітет України, що прослідковується з ряду прийнятих рішень, визнає дискримінацію учасників публічних закупівель як обмеження прав когось із них шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть ВІДПОВІДАТИ ЛИШЕ ОДИН АБО ДЕКІЛЬКА учасників. Отож, встановлені вимоги до учасників у цій закупівлі, уже виходячи тільки з вищенаведеного не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цим вимогам може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки ПРЯМИХ ЗАБОРОН ЩОДО ОТРИМАННЯ ТАКИХ СЕРТИФІКАТІВ В ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ НЕ МІСТИТЬСЯ. ч.5 ст. 23 Закону установлено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Замовник має бути впевненим, що Учасник здійснює ефективне управління якістю, організовує системи внутрішніх процесів на високому рівні, що підтверджуватиметься саме таким сертифікатом. Як зазначалося вище, жоден з учасників не обмежений у праві отримати сертифікат якості. Останній може отримати будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO, а їх наявність сприятиме більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника. Повідомляємо, що відповідно п.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації". Виходячи з вище наведеного дана вимога не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено