-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Насоси (2 шт.) (код ДК 021:2015: 42120000-6 – Насоси та компресори)
Торги відмінено
567 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 835.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 835.00 UAH
Період оскарження:
06.10.2023 13:18 - 11.10.2023 00:00
Скарга
Скасована
на рішення уповноваженої особи Замовника про визначення учасника переможцем
Номер:
2e389369919043f7b3235bc23316d6a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-06-007037-a.a3
Назва:
на рішення уповноваженої особи Замовника про визначення учасника переможцем
Скарга:
18 жовтня 2023 року уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення учасника переможцем ПРО ВИЗНАЧЕННЯ УЧАСНИКА ПЕРЕМОЖЦЕМ, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління комунального майна Берегівської міської ради, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель від 18.10.2023, яким, серед іншого:
- прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями UA-2023-10-06-007037-a – ТОВ «Айч енд К’ю» (код платника 44283797).
ТОВ «Еквівес», як учасник процедури закупівлі UA-2023-10-06-007037-a, не погоджується з вказаним рішенням та вважає, що при його прийнятті Замовником було грубо порушено вимоги чинного законодавства, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі», а Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, врегульовано Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022р.
Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації по предмету закупівлі, затвердженої рішенням Уповноваженої особи Замовника та оформленого згідно протоколу від 06.10.2023р., тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції та завантаження всіх документів передбачених цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, крім п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону.
Учасники зобов’язані на підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції вимогам тендерної документації завантажити усі визначені нею документи в електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У разі завантаження ним не усіх документів в електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій або не усунення невідповідностей, що виявлені замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абз. 14 п. 41 Особливостей (не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону).
Додатком №3 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі, учасник, серед іншого, надає:
- завірені підписом та печаткою постачальника копії декларацій або сертифікатів відповідності із зазначенням Товару.
Частиною 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» на замовника після оцінки тендерних пропозицій покладено обов’язок розглянути на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Проте, під час встановлення Замовником відповідності пропозиції вимогам тендерної документації даної процедури закупівлі, ним не було враховано наступне.
ТОВ «Айч енд К’ю» за вих. №423 від 16.10.2023 р. подано інформацію що підприємство співпрацює з виробником та отримує систему знижок у нього.
Разом з тим, Сертифікат відповідності та Висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи отримані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ «TOPГOBИЙ БУДИНОК EЛEKTPOHACOC», по доданій учасником іншій документації зв’язок між цими підприємствами не зрозумілий.
Крім того, учасник подав у складі тендерної документації Сертифікати ISO 9001:2015 на турецьку компанію «Nemutlu Pompa Dokum Muh. San Tıc AS», але підтвердження що він є дилером цієї компанії відсутнє.
За таких умов, тендерна документація, подана ТОВ «Айч енд К’ю», не містить декларації про відповідність та/або сертифікату відповідності на продукцію, виробником якої є «Nemutlu Pompa Dokum Muh. San Tıc AS», в результаті чого у Замовника виник обов’язок відхилити вказану тендерну пропозицію.
З наведених обставин, Рішення Замовника про оголошення ТОВ «Айч енд К’ю» переможцем є незаконним, безпідставним, порушує принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Замовник не мав жодних підстав для прийняття даного рішення тим самим це не дало змогу розкриттю інших пропозицій учасників.
Також, згідно частини 15 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» , як заявник бажаємо прийняти участь у засіданні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу . Просимо забезпечити участь заявника в проведенні Колегії в Північному міжобласному територіальному відділенні. Про дату, час і посилання розгляду скарги просимо повідомити на нашу електронну пошту : ekvives@ekvives.com.
Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.3,5,17, 18,30,31,32, пп.2 п. 61 Розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», ст.39,41 Особливостей
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення в Діях Замовника уповноваженої особи Управління комунального майна Берегівської міської ради, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію переможця ТОВ «Айч енд К’ю» та продовжити процедуру закупівлі згідно закону, перейшовши до розгляду наступної пропозиції.
Тендерна документація за предметом закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу за оголошенням UA-2023-10-06-007037-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx.asice 23.10.2023 17:28
- 1. ISO 9001.pdf 23.10.2023 17:28
- Скарга.docx 23.10.2023 17:28
- 1. ISO 9001 переклад.pdf 23.10.2023 17:28
- 1. ISO 14001.pdf 23.10.2023 17:28
- 1. Санітарна гігієна двигуни.pdf 23.10.2023 17:28
- 1. ISO 14001 переклад.pdf 23.10.2023 17:28
- 1. Санітарна експертиза насоси.pdf 23.10.2023 17:28
- 1. Сертифікат відповідності_насоси.PDF 23.10.2023 17:28
- document-0-21084-29542-2023-10-23.pdf 23.10.2023 17:28
- 1. Сертифікат_відповідності_двигуни.PDF 23.10.2023 17:28
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
24.10.2023 00:04
Скарга
Скасована
на рішення уповноваженої особи Замовника про визначення учасника переможцем
Номер:
91dce3d8cf984d6b834c99effb0753d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-06-007037-a.a2
Назва:
на рішення уповноваженої особи Замовника про визначення учасника переможцем
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
Вул. Митрополита В.Липківського,45 м. Київ,03035
Суб’єкт оскарження
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКВІВЕС»
Адреса: вул. Гната Хоткевича, буд. 8, оф. 199, м. Київ, 02094
Код ЄДРПОУ 37502259
тел. +38(067)2436964
e-mail: ekvives@ekvives.com
Найменування Замовника рішення і дії якого Оскаржуються
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙЧ ЕНД К’Ю", код ЄДРПОУ: 44283797
Адреса: 81764, Україна, Львівська обл., Буковина, вул. Січових Стрільців, буд. 27
тел. +380502307937
Закупівля:
UA-2023-10-06-007037-a
Лот: 42120000-6 Насоси та компресори
18 жовтня 2023 року уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення учасника переможцем ПРО ВИЗНАЧЕННЯ УЧАСНИКА ПЕРЕМОЖЦЕМ, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління комунального майна Берегівської міської ради, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель від 18.10.2023, яким, серед іншого:
- прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями UA-2023-10-06-007037-a – ТОВ «Айч енд К’ю» (код платника 44283797).
ТОВ «Еквівес», як учасник процедури закупівлі UA-2023-10-06-007037-a, не погоджується з вказаним рішенням та вважає, що при його прийнятті Замовником було грубо порушено вимоги чинного законодавства, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі», а Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, врегульовано Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022р.
Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації по предмету закупівлі, затвердженої рішенням Уповноваженої особи Замовника та оформленого згідно протоколу від 06.10.2023р., тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції та завантаження всіх документів передбачених цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, крім п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону.
Учасники зобов’язані на підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції вимогам тендерної документації завантажити усі визначені нею документи в електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У разі завантаження ним не усіх документів в електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій або не усунення невідповідностей, що виявлені замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абз. 14 п. 41 Особливостей (не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону).
Додатком №3 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі, учасник, серед іншого, надає:
- завірені підписом та печаткою постачальника копії декларацій або сертифікатів відповідності із зазначенням Товару.
Частиною 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» на замовника після оцінки тендерних пропозицій покладено обов’язок розглянути на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Проте, під час встановлення Замовником відповідності пропозиції вимогам тендерної документації даної процедури закупівлі, ним не було враховано наступне.
ТОВ «Айч енд К’ю» за вих. №423 від 16.10.2023 р. подано інформацію що підприємство співпрацює з виробником та отримує систему знижок у нього.
Разом з тим, Сертифікат відповідності та Висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи отримані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ «TOPГOBИЙ БУДИНОК EЛEKTPOHACOC», по доданій учасником іншій документації зв’язок між цими підприємствами не зрозумілий.
Крім того, учасник подав у складі тендерної документації Сертифікати ISO 9001:2015 на турецьку компанію «Nemutlu Pompa Dokum Muh. San Tıc AS», але підтвердження що він є дилером цієї компанії відсутнє.
За таких умов, тендерна документація, подана ТОВ «Айч енд К’ю», не містить декларації про відповідність та/або сертифікату відповідності на продукцію, виробником якої є «Nemutlu Pompa Dokum Muh. San Tıc AS», в результаті чого у Замовника виник обов’язок відхилити вказану тендерну пропозицію.
З наведених обставин, Рішення Замовника про оголошення ТОВ «Айч енд К’ю» переможцем є незаконним, безпідставним, порушує принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Замовник не мав жодних підстав для прийняття даного рішення тим самим це не дало змогу розкриттю інших пропозицій учасників.
Також, згідно частини 15 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» , як заявник бажаємо прийняти участь у засіданні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу . Просимо забезпечити участь заявника в проведенні Колегії в Північному міжобласному територіальному відділенні. Про дату, час і посилання розгляду скарги просимо повідомити на нашу електронну пошту : ekvives@ekvives.com.
Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.3,5,17, 18,30,31,32, пп.2 п. 61 Розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», ст.39,41 Особливостей
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення в Діях Замовника уповноваженої особи Управління комунального майна Берегівської міської ради, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію переможця ТОВ «Айч енд К’ю» та продовжити процедуру закупівлі згідно закону, перейшовши до розгляду наступної пропозиції.
Тендерна документація за предметом закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу за оголошенням UA-2023-10-06-007037-a
Додатки:
1. Санітарна гігієна двигуни
2. Санітарна експертиза насоси
3. Сертифікат відповідності_насоси
4. Сертифікат_відповідності_двигуни
5. ISO 9001
6. ISO 9001 переклад
7. ISO 14001
8. ISO 14001 переклад
Директор ТОВ «ЕКВІВЕС» Олексій ШВЕЦЬ
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. ISO 9001 переклад.pdf 23.10.2023 16:52
- 1. ISO 9001.pdf 23.10.2023 16:52
- 1. ISO 14001 переклад.pdf 23.10.2023 16:52
- 1. ISO 14001.pdf 23.10.2023 16:53
- 1. Санітарна гігієна двигуни.pdf 23.10.2023 16:53
- 1. Санітарна експертиза насоси.pdf 23.10.2023 16:53
- 1. Сертифікат відповідності_насоси.PDF 23.10.2023 16:53
- 1. Сертифікат_відповідності_двигуни.PDF 23.10.2023 16:53
- Скарга.docx 23.10.2023 16:53
- Скарга.docx.asice 23.10.2023 16:53
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
23.10.2023 17:00
Вимога
Є відповідь
Порушення Закону України “Про публічні закупівлі” (пункт 29-1 частини першої статті 1, ступінь локалізації виробництва)
Номер:
f0fe531cad4b4168bdc4a3badb7cc79d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-06-007037-a.a1
Назва:
Порушення Закону України “Про публічні закупівлі” (пункт 29-1 частини першої статті 1, ступінь локалізації виробництва)
Вимога:
Шановний замовник!
В даній закупівлі відсутня вимога щодо необхідності застосування норм Закону щодо локалізації, що суперечить змінам Закону України “Про публічні закупівлі”, які набрали чинності 14 липня 2022 року, що обумовлені прийнятим законом України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості”. Згідно з пунктом 29-1 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ступінь локалізації виробництва - це показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі.
Якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів , виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2023 році – 15 відсотків. Насоси включені до переліку товарів до яких потрібно застосовувати локалізацію.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за формулою: СЛ = (1 - (МВ+ІВ) / С) × 100%. (де СЛ - ступінь локалізації виробництва; МВ - митна вартість сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, імпортованих на митну територію України виробником для виробництва товару, що є предметом закупівлі, гривень; IВ - вартість імпортних сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, придбаних окремо та/або у складі продукції для виробництва товару, що є предметом закупівлі, у постачальника - резидента України, без урахування податку на додану вартість, гривень; С - собівартість товару, що є предметом закупівлі, гривень.)
ТОВ "Айч енд К’ю" в своїй пропозиції не надали розрахунок ступеню локалізації на запропонований товар NSP 8112/06 з електродвигуном NWM 8’’ 45кВт, Який є обов’язковою умовою при закупівлі вище 200 тисяч гривень. Також він відсутній в Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (https://prozorro.gov.ua/). Отже Пропозиція ТОВ "Айч енд К’ю" не може відповідати вимогам чинного законодавства закупівель вище 200 000грн Закону України “Про публічні закупівлі”.
Враховуючи перелічену інформацію, Вимагаємо проводити торги та визначати переможця закупівлі та укладати договір згідно з законодавством України та закону “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.10.2023 11:54
Вирішення:
Добрий день, Ваші зауваження прийнято до уваги. У зв'язку з неможливістю виправлення технічної помилки в тендерній документації дана закупівля буде відмінена.
Статус вимоги:
Задоволено