-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Рюкзак бойовий індивідуальний, вид 5; 18930000-7 - Мішки та пакети за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
176 002.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 760.02 UAH
мін. крок: 1% або 1 760.02 UAH
Період оскарження:
06.10.2023 13:08 - 13.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо технічних вимог
Номер:
e3b436d2a849486d9216960d918d3740
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-06-006539-a.c1
Назва:
Щодо технічних вимог
Вимога:
На веб - порталі уповноваженого органу було розміщено оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями №UA-2023-10-06-006539-a на закупівлю Рюкзаків бойових індивідуальних, вид 5; 18930000-7 - Мішки та пакети за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Наше підприємство має намір прийняти участь у вищевказаній процедурі закупівлі.
Ознайомившись із тендерною документацією Замовника можна зробити висновок, що вона не відповідає чинному законодавству, встановлює дискримінаційний підхід до учасників та обмежує конкуренцію, містить вимогу про надання неіснуючих документів, що суперечить чинному законодавству.
З метою усунення невідповідностей у технічній специфікації та дискримінаційного підходу викладеного у тендерній документації Замовника просимо внести наступні зміни до тендерної документації в частині інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 5 Технічна Специфікація), а саме:
1. Відповідно до Додатку №2 тендерної документації Замовником передбачено вимогу до предмета закупівлі - ТУ 15.1-136-00034022:2016 (зі сповіщенням про зміни №2), вид 5. Маркування виробу повинно відповідати вимогам цих ТУ та мати посилання на власність Державної прикордонної служби.
Відповідно до інформації розміщеної на сайті Міністерства оборони України, МОУ розміщені ТУ 15.1-136-00034022:2016 (повідомлення про зміни №2).
У зв’язку із викладеним просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині та виправити вимогу до предмета закупівлі на правильне - ТУ 15.1-136-00034022:2016 (повідомлення про зміни №2), вид 5.
2. Відповідно до додатку №2 (Вимоги щодо технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі) до тендерної документації Замовником передбачено, надання у складі тендерної пропозиції – «…якість товару повинна відповідати міждержавним, національним стандартам, технічним умовам виробника та підтверджуватись відповідними копіями документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції (декларація виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності та/або інші необхідні за діючим законодавством документи та визначені в цій Тендерній документації), та також надаються під час поставки Товару. Постачальник має гарантувати якість товару, який він постачає, а також наявність технічної документації, що входить до комплекту постачання фірмами виробниками продукції/товару…»
1 жовтня 2023 року вступив в дію ЗУ «Про систему громадського здоров’я». Цим законом визнано таким, що втратив чинність ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким було передбачено проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видача за результатами її проведення висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі — висновки СЕС). У зв’язку з цим ЗУ «Про систему громадського здоров’я» вносяться зміни й до деяких законодавчих актів України у частині виключення висновку СЕС, у тому числі із Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.
Таким чином в тендерній документації Замовника міститься вимога про надання в складі тендерної пропозиції неіснуючого на даний час Висновку СЕС, який оформлювався на підставі санітарно – епідеміологічної експертизи, проведення якої наразі не є можливим через втрату чинності нормативного акту про її проведення. На підставі вищевикладеного просимо внести зміни до тендерної документації Замовника та виключити із переліку н документів необхідність подання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
3. Відповідно до додатку №2 (Вимоги щодо технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі) до тендерної документації Замовником передбачено, надання у складі тендерної пропозиції – «…якість товару повинна відповідати міждержавним, національним стандартам, технічним умовам виробника та підтверджуватись відповідними копіями документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції (декларація виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності та/або інші необхідні за діючим законодавством документи та визначені в цій Тендерній документації), та також надаються під час поставки Товару. Постачальник має гарантувати якість товару, який він постачає, а також наявність технічної документації, що входить до комплекту постачання фірмами виробниками продукції/товару…»
За своєю суттю і декларація виробника і сертифікат відповідності є документами, які передбачені підтвердити відповідність предмета закупівлі вимогах Замовника, ТУ, ДСТУ та стандартам і є тотожними. У зв’язку із чим просимо передбачити подання у тендерній пропозиції або декларації виробника або сертифіката відповідності.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога РБІ.PDF 12.10.2023 11:31
Дата подачі:
12.10.2023 11:31
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу UA-2023-10-06-006539-a.a1, стосовно внесення змін до тендерної документації Замовника на закупівлю Рюкзаків бойових індивідуальних, вид 5 18930000-7 – «Мішки та пакети» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, повідомляємо наступне:
У Додатку № 2 до Тендерної документації Замовником в предметі закупівлі дійсно зазначено: Рюкзак бойовий індивідуальний, вид 5; 18930000-7 - Мішки та пакети за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, Рюкзак бойовий індивідуальний, вид 5 виготовлений відповідно до ТУ 15.1-136-00034022:2016 (зі сповіщенням про зміни №2), вид 5. Маркування виробу повинно відповідати вимогам цих ТУ та мати посилання на власність Державної прикордонної служби.
У відповідь на 1 питання повідомляємо наступне, що на сайті Міністерства оборони України дійсно зазначено в Технічній специфікації МОУ Реєстр №МО 000/521-02 від 06.12.2018 року Рюкзак бойовий індивідуальний ТУ 15.1-136-00034022:2016 (повідомлення про зміни №2), поряд з тим повідомляємо, що слова «повідомлення» та «сповіщення» в контексті використовуються як синоніми та в українській мові використовуються як ототожнюючи (що саме Ви відобразили у суті вимоги під пунктом №3) (тобто дане слово вживається в сенсі: повідомляють, сповіщають, доносять, інформують та інші вирази, які по суті доносять до читача інформацію про внесення відповідних змін до документа). Також повідомляємо, що дане формулювання використовується на офіційному веб-сайті Міністерства оборони України, а саме: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html в розділі «Технічні специфікації Міністерства оборони України на предмети для речового забезпечення» пункт «Спорядження» де чітко зазначається найменування окремого виду спорядження як «Рюкзак бойовий індивідуальний ТУ 15.1-136-00034022:2016 (зі сповіщенням про зміни №2)», та не може бути не вірним.
По суті 2 питання повідомляємо, що дійсно в тендерній документації Замовника відповідно до додатку №2 (Вимоги щодо технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі) до тендерної документації Замовником передбачено, надання у складі тендерної пропозиції – «…якість товару повинна відповідати міждержавним, національним стандартам, технічним умовам виробника та підтверджуватись відповідними копіями документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції (декларація виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності та/або інші необхідні за діючим законодавством документи та визначені в цій Тендерній документації), та також надаються під час поставки Товару. Постачальник має гарантувати якість товару, який він постачає, а також наявність технічної документації, що входить до комплекту постачання фірмами виробниками продукції/товару…» в якості інформативного характеру потенційним учасникам наведено приклади документів, що можуть надаватися а саме: «(декларація виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності та/або інші необхідні за діючим законодавством документи та визначені в цій Тендерній документації)». Перераховані документи наведено в дужках для орієнтації потенційного учасника закупівлі (ймовірного постачальника) стосовно пропонуємих документів на розгляд Замовнику про що свідчить словосполучення «та/або інші необхідні за діючим законодавством документи».
Також стосовно втрати чинності ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та відображення в тендерній документації стосовно подачі в складі пропозиції учасником висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі — висновки СЕС) повідомляємо, що перераховані документи несуть собою інформативний характер (для прикладу), а також передбачений з метою збільшення кількості учасників процедури закупівлі та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції Замовником.
Відносно 3 питання повідомляємо, що дійсно в тендерній документації Замовника відповідно до додатку №2 (Вимоги щодо технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі) до тендерної документації Замовником передбачено, надання у складі тендерної пропозиції – «…якість товару повинна відповідати міждержавним, національним стандартам, технічним умовам виробника та підтверджуватись відповідними копіями документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції (декларація виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності та/або інші необхідні за діючим законодавством документи та визначені в цій Тендерній документації), так у Вашій вимозі зазначається що «за своєю суттю і декларація виробника і сертифікат відповідності є документами, які передбачені підтвердити відповідність предмета закупівлі вимогах Замовника, ТУ, ДСТУ та стандартам і є тотожними». Інформативний характер даних документів ототожнюється, але «сертифікат відповідності» – це документ, що виданий для підтвердження того, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. Видавати сертифікати відповідності в Україні може уповноважений на це орган з сертифікації. Саме він несе відповідальність за правдивість та достовірність інформації, зазначеної в даному юридичному документі (тобто по суті видається незалежним органом). Декларація виробника – документ, який складається виробником продукції (товару) де дається гарантія відповідності продукції вимогам встановленим законодавством (видається виробником).
Дані документи за своєю суттю ототожнені і в Тендерній документації Замовником передбачаються в якості наведених прикладів надання одного з документів, що стає зрозумілим після виразу «та/або інші необхідні за діючим законодавством документи», з метою збільшення кількості учасників процедури закупівлі та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції Замовником, що висвітлювалось у відповіді на 2 питання.
Статус вимоги:
Відхилено