-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Картриджі для друку документів про вищу освіту, академічних довідок, студентських квитків, книжково-журнальної продукції, бланків за кодом ДК 021:2015 - 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку»
Завершена
701 622.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 508.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 508.11 UAH
Період оскарження:
06.10.2023 12:44 - 17.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення про визнання переможцем Учасника
Номер:
fb413746a56b486bbc6d8dbf9d347a0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-06-006325-a.a2
Назва:
Скасування рішення про визнання переможцем Учасника
Вимога:
Учасник ТОВ "ВС Технолоджі" (ЄДРПОУ 30574751) у своїй Тендерній пропозиції подав Документ Додаток 1 від 17.10.2023 р.№ 17-10-23/Т-1, де вказав загальну вартість пропонованого ним товару на суму 449 880,00 (чотириста сорок дев'ять тисяч вісімсот вісімдесят грн. 00 коп.) грн., проте якщо сумувати кожну позицію з графи «Загальна вартість, грн з ПДВ, то сума виходить 668 520 грн., що значно перевищує пропозиції інших учасників цієї закупівлі.
Крім цього, Замовником в електронній системі закупівель опубліковано повідомлення про Вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "ВС Технолоджі" (ЄДРПОУ 30574751), а саме:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учасником ТОВ "ВС Технолоджі", ЄДРПОУ 30574751 на закупівлю «Картриджі для друку документів про вищу освіту, академічних довідок, студентських квитків, книжково-журнальної продукції, бланків за кодом ДК 021:2015 - 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку»: 1)перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції учасник подав проект договору про закупівлю, в якому учасником не заповнені дані про контактні особи в п. 11.1.3. Сервісний центр (вказати адресу, контактні особи, номер телефону) 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю П.3. Проект договору про закупівлю Учасник, подаючи тендерну пропозицію, подає у її складі заповнений та підписаний проект договору про закупівлю чим підтверджує, що погоджується з умовами проекту договору. Ненадання учасником заповненого та підписаного проекту договору (разом з додатками до нього) у складі тендерної пропозиції призводить до відхилення такої пропозиції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю (разом з додатками до нього), чим підтверджує, що погоджується з умовами проекту договору.
На виконання цієї вимоги ТОВ "ВС Технолоджі" (ЄДРПОУ 30574751) завантажив проект договору про закупівлю, де вказав загальну вартість пропонованого ним товару на суму 449 880,00 (чотириста сорок дев'ять тисяч вісімсот вісімдесят грн. 00 коп.) грн. Проте, якщо сумувати кожну позицію з графи «Загальна вартість, грн з ПДВ, то сума виходить 668 520 грн., що значно перевищує пропозиції інших учасників цієї закупівлі.
Відповідно до ч..2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазна-ченням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Відповідно до п. 40 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо
Враховуючи вищенаведене, Учасником ТОВ "ВС Технолоджі" (30574751) запропонований товар а саме «Картриджі для друку документів про вищу освіту, академічних довідок, студентських квитків, книжково-журнальної продукції, бланків за кодом ДК 021:2015 - 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку», наявні розбіжності щодо загальної вартості товару та ціни в тендерній пропозиції (додатку 1 до договору) на суму 218 640,00 грн.,
ПРОШУ:
1. Визнати помилково та передчасно опублікованим «Повідомлення про намір укласти договір» із ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751
2. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751, за предметом закупівлі «Картриджі для друку документів про вищу освіту, академічних довідок, студентських квитків, книжково-журнальної продукції, бланків за кодом ДК 021:2015 - 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-10-06-006325-a, відповідно до ч.2 п.44 Особливостей.
3. Ухвалити рішення про дискваліфікацію ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751, за предметом закупівлі «Картриджі для друку документів про вищу освіту, академічних довідок, студентських квитків, книжково-журнальної продукції, бланків за кодом ДК 021:2015 - 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-10-06-006325-a.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
30.10.2023 19:09
Вирішення:
Розглянувши вимогу яка оприлюднена в електронній системі закупівель 30.10.23, 19:09 щодо скасування рішення про визнання переможцем учасника, повідомляємо наступне. Виявлена розбіжність є формальною помилкою згідно п.11 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 «Перелік формальних помилок», а саме:
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
Загальна вартість (з ПДВ) 449 880,00 грн (чотириста сорок дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят гривень 00 копійок) Додатку №1 до Договору, яка прописана учасником в п.3. Ціна договору Проекту договору про закупівлю є остаточною пропозицією учасника, в результаті аукціону, що завершився 23-го жовтня 2023 о 15:49 та відображена на майданчику «Прозоро». Під час укладення договору формальна помилка щодо ціни за одиницю буде усунута.
Враховуючи вищенаведене, згідно із ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», уповноважена особа з публічних закупівель Іваночко Ірина Богданівна вирішила:
1.Відхилити вимогу, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 30.10.23, 19:09 щодо скасування рішення про визнання переможцем учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
75fe4038648b417c9d5adf500cedfb92
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-06-006325-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Добрий день. Шановний Замовнику, 06.10.2023 року було оголошено про відкриті торги з особливостями на закупівлю UA-2023-10-06-006325-a.
Під час аналізу Тендерної документації було виявлено ряд вимог, що суперечать положенням ст. 3 і 5 Закону України (далі – ЗУ) «Про публічні закупівлі» № 922-VIII» від 25.12.2015 року та спричиняють дискримінацію учасників процедури закупівлі.
На вимогу Замовника до Учасника щодо «У складі поданих документів Учасник повинен додатково надати лист виробника, що дає можливість учаснику зробити поставку картриджів Xerox у відповідності до специфікації. Лист від виробника повинен бути адресований замовнику торгів та містити назву предмету закупівлі.» повідомляємо наступне:
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 11.02.2022 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 11.02.2022- торгівля даним предметом закупівлі не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля даним предметом закупівлі лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 31.03.2023 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не листом від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Відповідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вказаний Лист від виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання вищевказаного Листа від виробника обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
10.10.2023 10:49
Вирішення:
Прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено