• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Причіп тракторний 2ПТС-4 (або еквівалент)

Завершена

295 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 950.00 UAH
Період оскарження: 06.10.2023 10:55 - 11.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: a15fa58387ec452580bcbbcf2dca6423
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-06-003385-a.b1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Замовник неправомірно дискваліфікував участника ТОВ "Завод Агрформат",вказавши абсурдні пояснення свого рішення ,і написав що мов ТОВ "Завод Агроформат" не надав документації ,яка в дійсності була надана,а також написав ,що до ТОВ "Завод Агроформат " не надав сертифікат відповідності ,але таких вимог в технічній специфікації не було. Вимагаемо зобов'язати відміниті рішення про визначення переможцем ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС", надати нам 24 години на виправлення невідповідностей згідно з частиною 9 статті 26 закону "Про публічні закупівлі". На думку Скаржника ТОВ "Завод Агроформат" рішення Замовника було зроблено неправомірно, навмисно,та з порушенням законодавства ,бо відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в 9 електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.10.2023 № 3. Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.10.2023 № 3., Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених підстав та, як наслідок, неправомірно визначивши Переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них Відповідно до пункту 52 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможця Процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник зазначає в вимозі не правдиву інформацію, щодо сертифіката відповідності. Так, як Замовником у п.п.8 п.4 додатку 2 до тендерної документації зазначено скан-копія документів, які засвідчують якість продукції (сертифікат відповідності, чинний на момент проведення закупівлі, паспорт якості) (документи повинні бути виданні учаснику закупівлі). Учасник зазначив пунктом 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, що не відповідає пункту 40 Особливостей. В протоколі відхилення учасника №77 від 18.10.2023 року зазначено причину: 1. У складі пропозиції надано паспорт вибору технічні характеристики у якому не відповідають технічним характеристикам замовника згідно додатку 3 до тендерної документації. Учасник не звернув на це увагу.
Статус вимоги: Відхилено