• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Перчатки господарські, робочі

Більш детально в технічному описі

Завершена

14 338.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 430.14 UAH
Період оскарження: 28.03.2018 15:07 - 30.03.2018 16:00
Вимога
Вирішена

Відсутність відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі!

Номер: 20c0a26329e446c587762a78c55c1108
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-001232-a.a3
Назва: Відсутність відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі!
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Дякуємо Вам за відповідь на нашу Вимогу, але ми за справедливість та добросовісну конкуренцію серед учасників, тому повідомляємо наступне: саме в Вашій Документації Закупівлі наявна вимога "Учасник не повинен відступати від даної форми.", що вказана в Додатку №1 "Форма пропозиції", яка і не була виконана переможцем! На момент проведення Аукціону всі учасники подали свої Пропозиції, окрім переможця, от і не зрозуміло згідно чого Ви визначили, що "пропозиція переможця містить всю необхідну інформацію щодо предмета закупівлі"! Відсутність форми Пропозиція - це можливість для маніпулювання переможцем при поданні товарів різної якості або торгових марок, в залежності від перебігу та підсумку Аукціону. Рішення сесії Дніпропетровської ОДА, на котре посилається переможець, дозволяє надавати протягом 1 робочого дня з початку етапу кваліфікації тільки кваліфікаційні документи, але не Пропозицію, яку, згідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" вiд 13.04.2016 N 35, учасник подає для участі у Закупівлі відповідно до вимог, визначених Замовником, що не було виконано переможцем! Тому ми вважаємо, що із шести основних принципів здійснення закупівель, Ви притримались тільки одного: "максимальна економія та ефективність", незважаючи на "добросовісну конкуренцію серед учасників" та "відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель". І не важливо яку Пропозицію надав Скаржник, дорожчу чи ні, якщо мова йде про дотримання прозорості, законності Закупівель та відповідності Документації. Дякуємо Вам за увагу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день. По Вашій вимозі було проведено засідання тендерного комітету, з рішенням якого Ви можете ознайомитись в прикріпленому файлі. Дякуємо.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

загальна інформація по закупівлі

Номер: 43d867ec88c04d4d8ab8fb059ae06c2d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-001232-a.b2
Назва: загальна інформація по закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми бачемо подану ФОП Ковальов Д.О. скаргу на нічиб-то наявні порушення з нашого боку під час проведення даної закупівлі. Зі свого боку хочемо повідомити, що регламент проведення допорогових торгів жодним чином не забороняє учасникам, пропозиція яких знаходиться в статусі "оцінка", додавати будь-які невистачаючи документи до складу своєї пропозиції. Таке положення було також затверджене рішенням сесії Дніпропетровської ОДА, в якому зазначено про можливість додавання документів впродовж 1 робочого дня з моменту завершення аукціону. Основоною метою проведення допорогових торгів є їх прозорість та заощадження бюджетних коштів. Оба цих принципи Вами, як Замоником цих торгів, дотримані в повній мірі. Скарга від учасника, пропозиція якого на 25% вища нашої, є безпідставною.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Рішення тендерного комітету
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення вимог Документації закупівлі!!

Номер: df2094b328c044cb86bf671dce4a1e0f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-001232-a.a1
Назва: Порушення вимог Документації закупівлі!!
Вимога:
Шановний Замовнику, обраним Вами переможцем Закупівлі до початку Аукціону не було надано Пропозиції, які товари та за якими цінами пропонуються визначити не було змоги!! Таким чином порушено вимоги Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: "Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель ДО ПОЧАТКУ АУКЦІОНУ.", а після Аукціону завантажено Пропозицію в довільній формі, тоді як Додатком №1 Документації закупівлі чітко вказано: "Учасник не повинен відступати від даної форми". Просимо прийняти перелічені вище факти до уваги і дискваліфікувати "ФОП ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ», виконавши Вимоги Документації Закупівлі та п. 6.9. та п. 9.2. "Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель". Дякуємо за розуміння
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Ваша вимога буде розгянута на засіданні тендерного комітету. Дякуємо.
Статус вимоги: Задоволено