-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
33140000-3 Медичні матеріали (ELS 200 мл шприц колба MU; лінія пацієнта 150 см з клапаном; ES 223 шлангова система зі спайком)
Завершена
213 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 065.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 065.00 UAH
Період оскарження:
05.10.2023 15:54 - 13.10.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
f4b4029a158346f68ae4cacabaeb0c63
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-05-011915-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
КНП «Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка» Знам'янської міської ради (далі Замовник) були оголошені відкриті торги на закупівлю товару за кодом Код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали. ELS 200 мл шприц колба MU; лінія пацієнта 150 см з клапаном; ES 223 шлангова система зі спайком. Оголошення UA-2023-10-05-011915-a від 05 жовтня 2023 року, опубліковане на електронному майданчику.
ТОВ «СОФІ-МЕД» (далі Учасник) приймає участь у цій Закупівлі та є потенційним переможцем внаслідок відбору цінових пропозицій.
Проте,18 жовтня 2023 року о 16:40 Замовником на електронному торгівельному майданчику була оприлюднена Вимога щодо усунення виявлених невідповідностей у наданій пропозиції ТОВ «СОФІ-МЕД» протягом 24 годин.
Документ з вимогою додається до Скарги (назва файлу Документ 1)
Учасник категорично не погодився з виявленими невідповідностями Замовником та надав відповідь з певним переліком документів для підтвердження відповідності. Лист та документи на електронному торгівельному майданчику згідно вимог Закону оприлюднені вчасно, а саме 19 жовтня о 15:54, тобто протягом 24 годин.
Проте, нехтуючи усіма аргументами та необхідністю визначення переможцем іншого Учасника, на нашу думку, Замовником було прийняте рішення щодо дискваліфікації нас як Учасника-потенційного переможця, про що 20 жовтня 2023 року був оприлюднений Протокол № 2 від 20 жовтня 2023 року про відхилення.
Зазначене рішення було прийняте по причині не наданих ТОВ «СОФІ-МЕД» протягом 24 годин документів щодо:
1. Гарантійного листа щодо підтвердження можливості поставки предмету закупівлі торгів у кількості,якості та в терміни, визначені тендерною документацією,від виробника ін’єкторів контрастних речовин MEDTRON AG, виданого на ім’я Учасника, як офіційного дистриб’ютора
2. Сертифікату особи, дійсний на момент проведення закупівлі, що пройшло відповідне навчання на виробництві та є працівником Учасника.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СОФІ-МЕД» не погоджується з рішенням, затвердженим протоколом Протокол № 2 від 20 жовтня 2023 року, з наступних причин:
1. Відповідно до пункту 2 Додатку №3 до Тендерної документації «Медико – технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, спосіб документального підтвердження до предмету закупівлі: код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали. ELS 200 мл шприц колба MU; лінія пацієнта 150 см з клапаном; ES 223 шлангова система зі спайком» ВСТАНОВЛЕНА ВИМОГА щодо надання Учасником, у складі Тендерної пропозиції, Гарантійного листа виробника(ів) щодо підтвердження можливості поставки предмету закупівлі торгів у кількості, якості та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен містити назву Замовника, номер оголошення про проведення закупівлі, назву, кількість товару та терміни поставки.
Учасником на підтвердження цієї Вимоги наданий такий лист від виробника ін’єкторів контрастних речовин MEDTRON AG. ( додатково надається до Скарги- назва файлу Документ 2).
Проте, для Замовника цього виявилося недостатньо та у якості невідповідностей Замовником вимагається протягом 24 годин додатково надання Гарантійного листа щодо підтвердження можливості поставки предмету закупівлі торгів у кількості, якості та в терміни, визначені тендерною документацією, від виробника ін’єкторів контрастних речовин MEDTRON AG, виданий на ім’я Учасника, як офіційного дистриб’ютора.
Тобто, вимога про надання від виробника ін’єкторів контрастних речовин MEDTRON AG, виданий САМЕ на ім’я Учасника, як офіційного дистриб’ютора у Тендерній Документації відсутня!! А ця вимога є зазначеною лише у вигляді невідповідності через Вікно-24, що суперечить Закону України « Про Публічні Закупівлі». Тобто, якщо Замовнику необхідним був цей документ , то варто було включити його до ТД згідно п.3 статті 22 Закону України « Про Публічні Закупівлі».
А не вимагати це у вигляді невідповідностей, побачивши та оцінивши пропозиції усіх Учасників!!! , порушивши при цьому ЗУ «Про захист економічної конкуренції».
Окрім цього Замовником у Протоколі №2 від 20 жовтня 2023 року про відхилення, зазначено про відсутність зі стороні Учасника документів щодо підтвердження співпраці та партнерства між юридичними компаніями ТОВ "СОФІ-МЕД" та ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП». Хоча ця вимога знов відсутня як у Тендерній документації, оскільки вимагалося надання гарантійного листа від ВИРОБНИКА, а не від уповноваженого представника з зазначенням його повноважень та документального підтвердження їх, так і відсутні були у вимогах усунення невідповідностей протягом 24 годин! Що знов наштовхує на думку, що Переможцем повинен був бути інший Учасник.
Учасником закупівлі для підтвердження вимог пункту 2 Додатку №3 до Тендерної документації у складі своєї пропозиції надано:
Гарантійний лист від виробника ін’єкторів контрастних речовин MEDTRON AG для участі у відкритих торгах Учаснику ТОВ "СОФІ-МЕД" (додатково надається до Скарги- назва файлу Документ 2).
- Лист авторизації від виробника ін’єкторів контрастних речовин MEDTRON AG його уповноваженому ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП», який є його імпортером і не є Учасником процедури, що не суперечить ні Законодавству, ні Тендерній документації Замовника. Окрім цього, хочемо акцентувати Вашу увагу , що в даному листі авторизації зазначені повноваження ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» щодо надання листів авторизації та здійснення дистрибуції будь-кому, кому вони будуть вважати за потрібним для здійснення реалізації продукції на території України. Таким чином ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» є імпортером, а ТОВ «СОФІ-МЕД» уповноваженим авторизованим Учасником у даній Закупівлі UA-2023-10-05-011915-a як партнер ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» .
(додатково надається до Скарги- назва файлу Документ 3).
Враховуючи вище сказане, вважаємо відхилення нас як учасника неправомірним, а рішення Замовника упередженим.
2. Відповідно до пункту 6 Додатку №3 до Тендерної документації розділу «Загальні вимоги» Замовником вимагалося «Для проведення інструктажу з правильного використання пропонованої продукції Учасник надає сканкопію дійсного, на момент проведення закупівлі, сертифіката особи, що пройшла відповідне навчання на виробництві MEDTRON AG».
Нами як Учасником закупівлі для підтвердження вимог пункту 6 Додатку №3 до Тендерної документації у складі своєї пропозиції надано:
- Сертифікат особи, що пройшла відповідне навчання на виробництві MEDTRON AG, даний сертифікат є діючим на момент проведення закупівлі.
- наказ на дану особу, що є працівником ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» як уповноваженого імпортера та дистриб’ютора виробника ін’єкторів контрастних речовин MEDTRON AG, необхідних розхідних матеріалів та комплектуючих до цих ін’єкторів. Що є логічним, оскільки встановлення обладнання відбувається виключно сертифікованими працівниками імпортера ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП», а не будь-ким, хто просто здійснює реалізацію і постачання розхідних матеріалів та приймає участь у Закупівлях, у т.ч. і за бюджетні кошти.
Легетимність та тотожність наданих сертифікатів саме від виробника MEDTRON AG можна перевірити, вивчивши надані документі усіх учасників Закупівлі, у вигляді єдиного формату надання інформації на офіційному бланку виробника.
(додатково надається до Скарги- назва файлів Документ 4,5,6).
Проте у якості виправлення невідповідностей Замовником зазначено, що учасник Протягом 24 годин повинен надати «Сертифікат особи, дійсний, на момент проведення закупівлі, що пройшла відповідне навчання на виробництві MEDTRON AG та є працівником Учасника».
Що знов ж таки суперечить викладеній редакції ТД щодо Закупівлі UA-2023-10-05-011915-a. Таким чином ця вимога є порушенням Закону України « Про Публічні Закупівлі».
Враховуючи вище сказане, вважаємо відхилення нас як учасника неправомірним, а рішення Замовника упередженим.
3. ТОВ "СОФІ-МЕД" не погоджується з рішенням Замовника , оприлюдненим у вигляді Протоколу № 3 від 24 жовтня 2023 року « Про прийняття рішення щодо переможця Закупівлі» учасника ТОВ «ВІВАТЕК».
Учасник ТОВ «ВІВАТЕК» не можу бути визначений переможцем , оскільки надана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
А саме, в розділі «Інструкції з підготовки тендернї документації» Замовником вимагалося:
- надання «Скан-копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу (завірені усі сторінки підписом уповноваженої особи, а також відбитком печатки (в разі наявності))»
- «Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ»
Учасник ТОВ «ВІВАТЕК» надав скан копію НЕ ЗАВІРЕНОГО Статуту із змінами та не здійснив кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ , а підписав групу документів у файлі. (додатково надається до Скарги- назва файлу Документ 7).
Окрім цього, Учасник ТОВ «ВІВАТЕК» у складі своєї пропозиції для підтвердження пункту 6 Додатку №3 до Тендерної документації розділу «Загальні вимоги» Замовником вимагалося «Для проведення інструктажу з правильного використання пропонованої продукції Учасник надає скан-копію дійсного, на момент проведення закупівлі, сертифіката особи, що пройшла відповідне навчання на виробництві MEDTRON AG» не надане підтвердження щодо того, що інженер Сергій Міненок є працівником ТОВ «Віватек».
А Замовник на надав можливість на майданчику Учаснику ТОВ «ВІВАТЕК» усунути цю невідповідність протягом 24 годин. Тобто дії Замовника направлені
на створення можливих корупційних дій і зловживань під час цієї процедури закупівлі ,
анти конкурентних узгоджених дій з іншим учасником торгів, відсутності відкритості
та прозорості на всіх стадіях закупівлі , дискримінацію учасників, оскільки стосовно цієї вимоги було відкрита можливість лише для одного учасника - ТОВ "СОФІ-МЕД".
Таким чином , тендерна пропозиція Учасник ТОВ «ВІВАТЕК» повинна бути відхилена як така що не відповідає вимогам тендерної документації.
Отже, ЗАМОВНИК порушив ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки ч. 4 ст. 5 Закону передбачає, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. При цьому, аналіз поведінки Замовника та зокрема вимоги лише до одного Учасника свідчить про відверте встановлення Замовником вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації потенційних учасників даної закупівлі, а також.
4. Останнім за списком, але не останнім за важливістю є значна економія бюджетних коштів між обраним переможцем закупівлі ТОВ «ВІВАТЕК» та другим учасником ТОВ «Софі-Мед». А саме можливість закупівлі виробів одного ж і того запропонованого виробника за цінами нижчими майже на 20%.
Резюмуючи вищевикладене, ми не вбачаємо факту невідповідності наданої нами пропозиції до вимог тендерної документації. Вважаємо рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СОФІ-МЕД» безпідставним, а рішення щодо визначення переможцем Закупівлі ТОВ «ВІВАТЕК» є узгодженим та антиконкурентним!
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 16, 17, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції»
ВИМАГАЄМО:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, затверджене протоколом № 3 від 24 жовтня 2023 року, про визначення переможцем учасника ТОВ «ВІВАТЕК».
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, затверджене протоколом № 2 від 20 жовтня 2023 року, про відхилення учасника ТОВ «СОФІ-МЕД».
3. Зобов’язати Замовника визначити переможцем учасника ТОВ «СОФІ-МЕД».
Пов'язані документи:
Учасник
- Документ 1 (вимога Замовника Вікно 24).pdf 27.10.2023 11:59
- Документ 5 (Наказ від 17.11.2021 прийн. інженера_Кулик).pdf 27.10.2023 11:59
- Документ 2 (Authorization Artek).pdf 27.10.2023 11:59
- Документ 6.pdf 27.10.2023 11:59
- Документ 3 ( Лист авторизації Medtron AG від заводу з перекладом).pdf 27.10.2023 12:00
- Скарга в АМКУ.pdf 27.10.2023 12:00
- Документ 7 (Статут та опис документів реєстратору).pdf 27.10.2023 12:00
- Документ 4 (Сертифікат техника с переводом 18022022 СІ).pdf 27.10.2023 12:00
- Рішення від 30.10.2023 №17298.pdf 30.10.2023 16:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.11.2023 №17859.pdf 08.11.2023 17:29
- Рішення від 07.11.2023 №17859.pdf 10.11.2023 15:49
- Інф. КАМУ .pdf 01.11.2023 15:37
- КТ Інформація по суті скарги на запит АМКУ .docx 01.11.2023 15:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.10.2023 12:59
Дата розгляду скарги:
07.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.10.2023 16:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.11.2023 15:50