• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання та встановлення елементів благоустрою (обладнання майданчиків) на прибудинкових територіях житлових будинків за адресами: вул. Клосовського, 7, вул. Клосовського, 14, проспект Миру, 1В, вул. Генерала Всеволода Петріва, 11

Торги не відбулися

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Період оскарження: 05.10.2023 15:45 - 11.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: da8dac2621d94cf8a9c649970bb15b61
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-05-011671-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
У Додатку № 2 до тендерної документації в переліку «Інші вимоги» міститься вимога: «Учасник зобов’язується в присутності представника Замовника здійснити обов’язкове ознайомлення з існуючим станом благоустрою території, на якій буде проводитися монтаж товару, обсягами підготовчих та інших робіт, пов’язаних з його монтажем, за результатами якого надати у складі власної пропозиції акт про відвідування місця проведення монтажних робіт у довільній формі з письмовою відміткою представника Замовника.» 1. Обґрунтування порушення: Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуюча з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт про відвідування місця проведення монтажних робіт у довільній формі з письмовою відміткою представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту про відвідування місця проведення монтажних робіт у довільній формі з письмовою відміткою представника Замовника є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Технічної специфікації, що надається у складі Документації та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Враховуючи вище зазначене, ця вимога має бути виключена з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учасник! Іншими вимогами, наведеними у Додатку 2 до тендерної документації визначено наступне: «Учасник зобов’язується в присутності представника Замовника здійснити обов’язкове ознайомлення з існуючим станом благоустрою території, на якій буде проводитися монтаж товару, обсягами підготовчих та інших робіт, пов’язаних з його монтажем, за результатами якого надати у складі власної пропозиції акт про відвідування місця проведення монтажних робіт у довільній формі з письмовою відміткою представника Замовника.» Хочемо зауважити, що встановлення замовником такої вимоги обумовлено тим, що монтаж елементів дитячих майданчиків має проводитися на прибудинкових територіях багатоквартирних будинків. Особливістю локацій монтажу обладнання є: 1) наявність підземних комунікацій водопостачання, водовідведення, теплопостачання, електропостачання; 2) наявність зелених насаджень; 3) наявність місць паркування транспортних засобів; 4) інших елементів благоустрою прибудинкових територій (лавки, сушарки для білизни, сміттєзбірні майданчики та ін.) Учасник повинен врахувати особливості місцевого ландшафту, існуючого покриття перспективних місць розташування елементів майданчиків, оцінити можливість заїзду транспорту для розвантаження товару. Крім того, місце розташування елементів майданчиків має бути узгоджено з врахуванням побажань представників співвласників будинків, оскільки відповідно до норм та вимог Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», прибудинкова територія багатоквартирного будинку є спільною сумісною власністю його співвласників, які у свою чергу приймають рішення щодо порядку користування таким майном. З врахуванням вищевикладеного, не вбачається підстав у задоволенні даної вимоги.
Статус вимоги: Відхилено