• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного огляду та випробовувань (Комплексне обстеження засобів протикорозійного захисту та корозійного стану магістральних газопроводів в межах Боярського ЛВУМГ)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-09-04-002853-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%.

Завершена

9 943 377.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 99 433.77 UAH
Період оскарження: 05.10.2023 15:37 - 16.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін в додаток 1 до тендерної документації.

Номер: 04bda07db8174a36b9f580ec5365a253
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-05-011398-a.c1
Назва: Вимога щодо внесення змін в додаток 1 до тендерної документації.
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до вимог пункту 10.18 додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (далі – Технічне завдання) до початку надання послуг згідно з п. 9 Технічного завдання на об’єктах обстеження п.п. 2.1 – 2.2 Технічного завдання Виконавець погоджує з землевласниками та/або землекористувачами виконання робіт з шурфування. Відповідно до вимог пункту 1 статті 15 Закону України «Про правовий режим земель охоронних зон об’єктів магістральних трубопроводів» (далі – Закон) тільки підприємства магістральних трубопроводів (зокрема, ТОВ «Оператор ГТС України») під час виконання капітальних та інших планових робіт з метою забезпечення безаварійної експлуатації магістральних трубопроводів без оформлення речових прав на земельні ділянки мають право копати шурфи на земельних ділянках, розташованих в охоронних зонах об’єктів магістральних трубопроводів, для перевірки якості ізоляції об’єктів магістрального трубопроводу і стану засобів їх електрохімічного захисту від корозії та проводити інші земляні роботи, необхідні для забезпечення нормальної експлуатації об’єктів магістрального трубопроводу, за умови повідомлення про це власників або користувачів земельних ділянок не менш як за три дні до початку робіт та приведення цих земельних ділянок у стан, придатний для подальшого використання за призначенням. Погодження із землевласниками та/або землекористувачами виконання робіт з шурфування на об’єктах магістральних трубопроводів іншими сторонніми підприємствами Законом не передбачено, що може привести до ситуації, коли виконання робіт з шурфування не буде погоджено Виконавцем із землевласниками та/або землекористувачами, що приведе до неможливості надання послуг. Крім того, відповідно до вимог пункту 4 статті 20 Закону власники та користувачі земельних ділянок зобов’язані безперешкодно допускати тільки працівників підприємств магістральних трубопроводів для здійснення контролю технічного стану об’єктів магістральних трубопроводів та виконання планових і аварійно-відновлювальних робіт. Тобто власники та користувачі земельних ділянок мають законне право не допускати працівників інших підприємств для здійснення контролю технічного стану об’єктів магістральних трубопроводів, що знову ж таки може привести до неможливості надання послуг Виконавцем в разі не надання допуску власниками та користувачами земельних ділянок, розташованих в охоронних зонах об’єктів магістральних трубопроводів. Законом не передбачена взаємодія між власниками та користувачами земельних ділянок, розташованих в охоронних зонах об’єктів магістральних трубопроводів, та третіми сторонами – іншими підприємствами, які не відносяться до підприємства магістральних трубопроводів. Відповідно, Виконавець не має правових підстав забезпечити виконання вимог пункту 9.10 Технічного завдання та пункту 6 додатку Г Технічного завдання в частині здавання земельної ділянки землевласнику/землекористувачу. Вважаємо вимоги пунктів 9.10, 10.18 Технічного завдання та пункту 6 додатку Г Технічного завдання такими, що суперечать Закону, та вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме: 1) викласти пункт 9.10 Технічного завдання в наступній редакції: «9.10. Засипання шурфа ґрунтом забезпечується Виконавцем. Здавання земельної ділянки землевласнику/землекористувачу забезпечується Замовником. Детальні вимоги до виконання робіт з засипання шурфа повинні бути визначені в «Проекті виконання робіт (надання послуг)», враховуючи вимоги додатку Г.»; 2) викласти пункт 10.18 Технічного завдання в наступній редакції: «10.18 До початку надання послуг згідно з п. 9 цього додатку на об’єктах обстеження п.п. 2.1 – 2.2 цього додатку Замовник забезпечує повідомлення про це власників або користувачів земельних ділянок не менш як за три дні до початку робіт Виконавцем.»; 3) викласти пункту 6 додатку Г Технічного завдання в наступній редакції: «6. Рекультивацію родючого шару ґрунту Виконавець здійснює відповідно до умов надання земельних ділянок у користування з урахуванням місцевих природно-кліматичних особливостей. По завершенню польових робіт Виконавець оформлює, підписує та надає Замовнику (ЛВУМГ) довідку про проведення рекультивації (форма №1.6 ВСН 012-88 (частина2)) та трьохсторонній акт про відсутність у землевласника (землекористувача) претензій до стану земельної ділянки після завершення робіт. Замовник розглядає та погоджує зазначені вище довідку та акт і передає їх землевласнику (землекористувачу) на підписання. Один екземпляр довідки та акту передається Виконавцю. Обов’язки з усунення виявлених недоліків (просідань ґрунту, інше) стану земельної ділянки протягом року від моменту здачі земельної ділянки землевласнику (землекористувачу) покладається на Виконавця.»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Чинне законодавство України не забороняє Виконавцю діяти від імені Замовника для надання (виконання) відповідних послуг (робіт) згідно з додатком 1 до тендерної документації. Замовник має успішний досвід надання (виконання) виконавцями аналогічних (відповідних) послуг (робіт) на об’єктах ГТС Замовника. Додаток 1 до тендерної документації складений відповідно до виробничих потреб Замовника та не підлягає змінам.
Статус вимоги: Відхилено