-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тротуарна плитка, бордюр парковий, цемент
Тротуарна плитка, бордюр парковий, цемент (Плитка тротуарна «Цегла», сіра - 100 м2,Плитка тротуарна «Цегла», червона - 142 м2,Плитка тротуарна «Цегла», жовта - 28м2, Плитка тротуарна «Цегла», світло червона - 10 м2,Бордюр парковий - 128 шт.,Цемент – 220 шт.)
Завершена
260 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Період оскарження:
05.10.2023 15:03 - 10.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Номер:
7384826219934d4489014cae49041410
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-05-010233-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ СЕЛЕЩНОЇ РАДИ БЕРЕЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості) оголосило про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2023-10-05-010233-a в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника Протоколом №38 від 18.10.2023 року (надалі – Протокол) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «БЛОК-ФОРТ» (43278215). ПП «БЛОК-ФОРТ» не погоджується з рішенням Замовника викладеним у Протоколі.
Протоколом замовника вказано, що відповідно до п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). За результатами перевірки електронного підпису Учасника на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений».
На період дії воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» від 17.03.2022 № 300 дозволено використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток.
Замовник ігноруючи норму вищезазначеної Постанови порушив право скаржника на використання удосконаленого електронного підпису.
ПП «БЛОК-ФОРТ» скориставшись правом використати норми законодавчих актів України, наклало на тендерну пропозицію удосконалений електронний підпис.
Враховуючи викладене, Замовник виявив невідповідності в документах Пропозиції ПП «БЛОК-ФОРТ», визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Отже, після того як замовник виявив невідповідність щодо електронного підпису, він зобов’язаний надати учаснику можливість впродовж 24 годин виправити її. Адже електронний підпис не належить ані до забезпечення ТП, ані до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України свідчить про те, що накладання електронного підпису підпадає під «24 години на виправлення». Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022 (оголошення UA-2022-10-21-010656-a) вказано: «тендерна пропозиція зазначеного учасника не містить саме кваліфікованого електронного підпису. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції зазначеного учасника, визначені пунктом 40 Особливостей. Враховуючи викладене, замовник, не виявивши невідповідності в наведених вище документах та не надавши учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону».
Позиція, щодо надання учаснику можливість впродовж 24 годин виправити накладений ним електронний цифровий підпис (КЕП замість УЕП), наявна в Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у наданих консультаціях з питань публічних закупівель:
«Своєю чергою, при застосуванні механізму 24 годин на усунення невідповідностей згідно з нормою частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має виправляти невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у його тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель так, щоб такі виправлення відповідали вимогам, встановленим в тендерній документації, у тому числі в частині, що стосується накладення КЕП.».
Якщо учасник процедури закупівлі наклав на свою тендерну пропозицію УЕП, тоді як замовник у тендерній документації вимагав лише КЕП, то замовник зобов’язаний надати учаснику можливість виправити невідповідність протягом 24 годин.
Замовником не було надано можливості ПП «БЛОК-ФОРТ» виправити виявлені невідповідності. Наголошуємо на тому, що пропозиція ПП «БЛОК-ФОРТ» визначена як найбільш економічно вигідна. Таким чином замовник економить кошти.
Також, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № 38 від 18 жовтня 2023 року інших невідповідностей у тендерній пропозиції Скаржника не виявлено.
Враховуючи викладене, Замовник виявивши невідповідність та не надавши можливості її виправити, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Замовник порушив наші права, застосувавши дискримінаційний та упереджений підхід до оцінки тендерної пропозиції, визначивши нашу тендерну пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
З огляду на все вищезазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», п. 41, 47, 52-64 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі «Тротуарна плитка, бордюр парковий, цемент (ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-05-010233-a, в частині прийняття Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «БЛОК-ФОРТ» (43278215).
3) Зобов’язати ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ СЕЛЕЩНОЇ РАДИ БЕРЕЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «БЛОК-ФОРТ» (43278215) по предмету закупівлі – «Тротуарна плитка, бордюр парковий, цемент (ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-05-010233-a.
4) Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким повернути учасника ПП «БЛОК-ФОРТ» на кваліфікацію та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель (відповідно до п. 43 Особливостей).
Додаток:
- Консультація Мінекономіки
- Рішення АМКУ від-17.11.2022-№6781
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0003_Validation_Report (1).pdf 19.10.2023 14:31
- Скарга Миколаївка Одеська обл..rtf 19.10.2023 14:31
- IMG_0003 (2).pdf 19.10.2023 14:31
- IMG_0003.pdf (1).asice 19.10.2023 14:31
- Консультація Мінекономіки (Міністерство економіки України -_ Консультації з питань публічних закупівель).pdf 19.10.2023 14:31
- Рішення АМКУ від-17.11.2022-№6781.pdf 19.10.2023 14:31
- Пояснення.pdf 20.10.2023 16:10
- Протокол про скасування рішення.pdf 20.10.2023 16:10
- Пояснення.docx 24.10.2023 11:03
- ТД тротуарна плитка, бордюр,цемент.doc 24.10.2023 11:03
- Пояснення.pdf 24.10.2023 11:03
- Протокол 42.pdf 02.11.2023 14:14
- Протокол 42.pdf 17.11.2023 10:56
- рішення від 23.10.2023 № 16856.pdf 23.10.2023 12:42
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.10.2023 № 17320.pdf 31.10.2023 13:09
- рішення від 30.10.2023 № 17320.pdf 02.11.2023 10:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.10.2023 16:12
Дата розгляду скарги:
30.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.10.2023 12:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.11.2023 10:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Прийнято рішення: Виконати вимоги колегії Антимонопольного комітету України та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "БЛОК-ФОРТ" за процедурую закупівлі - ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-05-010233-a.
Скарга
Скасована
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Номер:
1adab8ae87b34bfaae04797ced030b04
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-05-010233-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ СЕЛЕЩНОЇ РАДИ БЕРЕЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості) оголосило про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2023-10-05-010233-a в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника Протоколом №38 від 18.10.2023 року (надалі – Протокол) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «БЛОК-ФОРТ» (43278215). ПП «БЛОК-ФОРТ» не погоджується з рішенням Замовника викладеним у Протоколі.
Протоколом замовника вказано, що відповідно до п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). За результатами перевірки електронного підпису Учасника на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений».
На період дії воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» від 17.03.2022 № 300 дозволено використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток.
Виходячи з вищевикладеного, ПП «БЛОК-ФОРТ» наклало на тендерну пропозицію удосконалений електронний підпис.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції ПП «БЛОК-ФОРТ», визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Практика Колегії свідчить про те, що накладання електронного підпису підпадає під «24 години на виправлення». Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022, оголошення UA-2022-10-21-010656-a вказано: «тендерна пропозиція зазначеного учасника не містить саме кваліфікованого електронного підпису. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції зазначеного учасника, визначені пунктом 40 Особливостей. Враховуючи викладене, замовник, не виявивши невідповідності в наведених вище документах та не надавши учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону».
Якщо учасник процедури закупівлі наклав на свою тендерну пропозицію УЕП, тоді як замовник у тендерній документації вимагав лише КЕП, то замовник зобов’язаний надати учаснику можливість виправити невідповідність протягом 24 годин.
Замовником не було надано можливості ПП «БЛОК-ФОРТ» виправити виявлені невідповідності.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність та не надавши можливості їх виправити, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Наголошуємо на тому, що пропозиція ПП «БЛОК-ФОРТ» визначена як найбільш економічно вигідна. Таким чином замовник економить кошти.
Враховуючи вищезазначене Замовник порушив наші права, застосувавши дискримінаційний та упереджений підхід до оцінки тендерної пропозиції, визначивши нашу тендерну пропозицію як таку, що не відповідає вимогам ТД.
З огляду на все вищезазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», п. 41, 47, 52-64 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Тротуарна плитка, бордюр парковий, цемент (ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали), ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-05-010233-a, в частині прийняття Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «БЛОК-ФОРТ» (43278215).
3) Зобов’язати ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ СЕЛЕЩНОЇ РАДИ БЕРЕЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «БЛОК-ФОРТ» (43278215) по предмету закупівлі - Тротуарна плитка, бордюр парковий, цемент (ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали), ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-05-010233-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 19.10.2023 12:13
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
24.10.2023 00:03