-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали (Рукавички, шприци, системи для переливання розчинів, перев’язуваліні матеріали та ін.)»
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
16.02.2018 15:16 - 27.02.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
8067ddafdb4b44b68197550838753049
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-16-001937-c.b4
Назва:
Скарга відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
П Р О ШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень при винесенні рішення про дискваліфікацію учасника відкритих торгів Фізичної особи-підприємця Гребенюк Ірини Тимофіївни, прийняте згідно Протоколу № 13-03/2018 розгляду тендерних пропозицій від 13.03.2018р.
3. Встановити наявність порушень при винесенні рішення про визнання переможцем відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір ТОВ «ДНІПРОФАРМАЦІЯ» прийняте згідно Протоколу №15-03/2018 розгляду тендерних пропозицій від 26.03.2018р.
3. Зобов’язати Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради :
3.1. скасувати рішення тендерного комітету від 26.03.2018р. про визнання переможцем відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ДНІПРОФАРМАЦІЯ» прийняте згідно Протоколу №15-03/2018.
3.2. скасувати рішення тендерного комітету від 13.03.2018р. щодо дискваліфікації учасника відкритих торгів Фізичної особи-підприємця Гребенюк Ірини Тимофіївни;
3.3. повторно розглянути пропозицію учасника відкритих торгів Фізичної особи-підприємця Гребенюк Ірини Тимофіївни на предмет її відповідності усім умовам тендерної документації закупівлі №UA-2018-02-16-001937-c.
Пов'язані документи:
Учасник
- виписка з єдиного держ реєстру юр осіб та фіз осіб підпр.pdf 27.03.2018 12:49
- Гарантія-100-181-01248.rar 27.03.2018 12:49
- Гребенюк І.Т. скарга АМК 27.03.docx 27.03.2018 12:49
- Гребенюк І.Т. скарга АМК 27.03.pdf 27.03.2018 12:49
- копія договору купівлі- продажу з виробником.pdf 27.03.2018 12:49
- платіжне доручення.pdf 27.03.2018 12:49
- Рішення від 29.03.2018 № 2882+лист Замовнику.pdf 30.03.2018 14:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2018 № 3529.pdf 17.04.2018 17:04
- Рішення від 16.04.2018 № 3529.pdf 19.04.2018 21:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.03.2018 12:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.04.2018 21:58
Вимога
Є відповідь
СКАРГА відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
4c7cb6553169488cb9e4517ba8916a52
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-16-001937-c.c3
Назва:
СКАРГА відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону, що призвело до необ’єктивної і упередженої оцінки пропозиції відкритих торгів, так як тендерна пропозиція, подана Фізичною особою-підприємцем Гребенюк І.Т, була визнана як найбільш економічно вигідна.
Таким чином я, ФОП Гребенюк І.Т., вважаю що мене було дискваліфіковано неправомірно, з несуттєвих причин, з суттєвою втратою економії бюджетних коштів, що може бути ознакою корупційної змови з іншими учасниками закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- платіжне доручення.pdf 15.03.2018 11:29
- виписка з єдиного держ реєстру юр осіб та фіз осіб підпр.pdf 15.03.2018 11:29
- копія договору купівлі- продажу з виробником.pdf 15.03.2018 11:29
- Гарантія-100-181-01248.rar 15.03.2018 11:29
- скарга до АМК.pdf 15.03.2018 11:29
- Гребенюк І.Т. скарга АМК.docx 15.03.2018 11:29
Дата подачі:
15.03.2018 11:29
Вирішення:
1. Умовами тендерної документації (ч. 4 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) передбачено наступне: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, про що у складі пропозиції учасники мають надати відповідний гарантійний лист.» Таким чином, Учасники мали надати безпосередньо гарантійний лист, із зазначенням вказаної вище інформації. ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна не надала відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції. Згідно п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 2. Умовами Додатку 3 Тендерної документації передбачена наступна вимога: « 3. Надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист (оригінал) від виробника (офіційного дистриб'ютора), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, у кількості та в терміни, визначені цією документацією Гарантійний лист повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі, вміст упаковки, одиницю виміру, кількість згідно з тендерною документацією». Зауважуємо, що гарантійний лист дає гарантії, що представник є офіційним дистриб’ютором виробника та має можливість виконати умови у частині строків поставки, обсягів, обумовлених Замовником. Виробник, надаючи гарантійний лист офіційному дистриб’ютору, в свою чергу гарантує, що товар, який постачатиметься, буде відповідати рівню, нормам і стандартам законодавчо встановленим на території України, а також вимогам тендерної документації. Представником (офіційним дистриб’ютором) вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. У кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах, а тому вимога надання гарантійного листа виробника не є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників, оскільки кожен бажаючий має можливість укласти договір з виробником та отримувати від останнього гарантійні листи для забезпечення участі у процедурах закупівель. Гарантійний лист виробника – це гарантія для Замовника, що товар, що буде придбаний, буде відповідати всім діючим стандартам та нормам, встановленим для таких медичних виробів, та що не буде придбано фальсифікований товар. ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна не надала відповідний гарантійний лист виробника у складі тендерної пропозиції. Згідно п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Варто зауважити, що якщо ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна вважала дискримінаційною вимогу щодо надання гарантійного листа виробника, вона мала б звернутися до Замовника з відповідною вимогою у порядку, встановленому ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», або до Антимонопольного комітету України у порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою оскарження даної вимоги тендерної документації із вказанням обґрунтуванням наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна у зв’язку із встановленням даної вимоги. Шляхом подання своєї тендерної пропозиції ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна прийняла всі умови тендерної документації та погодилась з ними, тому прийняти лист-пояснення щодо надання гарантійного листа виробника разом з гарантійним листом про можливість поставки від ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна як належне виконання вимоги тендерної документації щодо надання гарантійного листа від виробника є неможливим.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Звернення до Замовника з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
ba09317dbbd541308c8712a44f0cb50f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-16-001937-c.c2
Назва:
Звернення до Замовника з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Прошу змінити Ваше рішення, щодо дискваліфікації
ФОП Гребенюк І.Т., учасника процедури відкритих торгів №UA-2018-02-16-001937-c.
В іншому випадку я змушена буду звернутися до Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного органу та представників Фінансового та Громадського контролю з метою розібратися у даній ситуації та притягнути до відповідальності посадових осіб Замовника!
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 13.03.2018 18:33
Дата подачі:
13.03.2018 18:33
Вирішення:
1. Умовами тендерної документації (ч. 4 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) передбачено наступне:
«Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, про що у складі пропозиції учасники мають надати відповідний гарантійний лист.»
Таким чином, Учасники мали надати безпосередньо гарантійний лист, із зазначенням вказаної вище інформації.
ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна не надала відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.
Згідно п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
2. Умовами Додатку 3 Тендерної документації передбачена наступна вимога:
« 3. Надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист (оригінал) від виробника (офіційного дистриб'ютора), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, у кількості та в терміни, визначені цією документацією
Гарантійний лист повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі, вміст упаковки, одиницю виміру, кількість згідно з тендерною документацією».
Зауважуємо, що гарантійний лист дає гарантії, що представник є офіційним дистриб’ютором виробника та має можливість виконати умови у частині строків поставки, обсягів, обумовлених Замовником. Виробник, надаючи гарантійний лист офіційному дистриб’ютору, в свою чергу гарантує, що товар, який постачатиметься, буде відповідати рівню, нормам і стандартам законодавчо встановленим на території України, а також вимогам тендерної документації. Представником (офіційним дистриб’ютором) вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. У кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах, а тому вимога надання гарантійного листа виробника не є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників, оскільки кожен бажаючий має можливість укласти договір з виробником та отримувати від останнього гарантійні листи для забезпечення участі у процедурах закупівель.
Гарантійний лист виробника – це гарантія для Замовника, що товар, що буде придбаний, буде відповідати всім діючим стандартам та нормам, встановленим для таких медичних виробів, та що не буде придбано фальсифікований товар.
ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна не надала відповідний гарантійний лист виробника у складі тендерної пропозиції.
Згідно п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Варто зауважити, що якщо ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна вважала дискримінаційною вимогу щодо надання гарантійного листа виробника, вона мала б звернутися до Замовника з відповідною вимогою у порядку, встановленому ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», або до Антимонопольного комітету України у порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою оскарження даної вимоги тендерної документації із вказанням обґрунтуванням наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна у зв’язку із встановленням даної вимоги. Шляхом подання своєї тендерної пропозиції ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна прийняла всі умови тендерної документації та погодилась з ними, тому прийняти лист-пояснення щодо надання гарантійного листа виробника разом з гарантійним листом про можливість поставки від ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна як належне виконання вимоги тендерної документації щодо надання гарантійного листа від виробника є неможливим.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
80d780ba244d4063a0a65ef934147884
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-16-001937-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Управлінню охорони здоров'я Кам'янської міської ради
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля №2139941, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-16-001937-c
16.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ з/п Найменування Од. вим Кількість
1 Скарифікатор № 200 паков 295
2 Бинт марлевий медичний нестерильний 7м х 14см шт. 3 867
3 Бинт марлевий медичний нестерильний 5м х 10см шт. 2 049
4 Бинт марлевий медичний стерильний 5м х 10см шт. 3 650
5 Бинт марлевий медичний стерильний 7м х 14см шт. 5 256
6 Відріз марлевий медичний нестерильний 5м х 90 см шт. 2 232
7 Відріз марлевий медичний нестерильний 10м х 90 см шт. 1 654
8 Пов'язка ранова антимікробна сорбційна стерильна для післяопераційних ран самоклеюча 9х10 см шт. 200
9 Маски медичні з гумовими петлями шт. 9 494
10 Рукавички оглядові вінілові (нестерильні, не текстуровані, без пудри) розмір L, M, S пар 2 200
11 Рукавички оглядові латексні (нестерильні, не текстуровані, з пудрою) розмір L, M, S, XL, XS пар 119 048
12 Рукавички оглядові латексні (стерильні, не текстуровані, з пудрою) розмір L, M, S пар 3 850
13 Рукавички хірургічні латексні (стерильні, з пудрою, текстуровані, з валиком на манжеті, низька електропровідність) розмір 7,0 - 8,0 пар 21 895
14 Рукавички хірургічні "подвійні" стерильні, (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара) розмір 7,0 - 8,0 пар 300
15 Рукавички оглядові нітрилові (нестерильні, хлоровані, текстуровані, без пудри) блакитні розмір L, M, S, XL, XS пар 8 605
16 Катетер аспіраційний одноразового використання, конектор Kapkon, розмір Fr6-22 шт. 400
17 Канюля внутрішньовенна одноразового використання, з ін’єкційним клапаном, розмір 16-26G шт. 790
18 Зонд шлунковий (Fr16) шт. 10
19 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів шт. 40 840
20 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників шт. 1 569
21 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-ходова) шт. 350
22 Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп, 2,0 мл (двокомпонентний, з голкою 0,6 x 25мм) шт. 10 850
23 Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп, 5,0 мл (двокомпонентний, з голкою 0,7 x 38мм) шт. 15 857
24 Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп, 10,0 мл (двокомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт. 6 300
25 Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп, 20,0 мл (двокомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт. 4 100
26 Шприц ін єкційний одноразового застосування,1,0 мл, (інсуліновий,з голкою 0,3 х 13 мм, U - 100) шт. 5 950
27 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 50,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 1,2 x 38мм) шт. 120
28 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 2,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,6 x 25мм) шт. 41 339
29 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 5,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,7 x 38мм) шт. 68 903
30 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 10,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт. 28 330
31 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 20,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт. 27 800
32 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 20,0 мл (трьохкомпонентний, з двома голками 0,6 x 32мм та 0,8 х 38мм) шт. 200
33 Шприц ін’єкційний одноразового використання, 1,0 мл (туберкуліновий, з голкою 0,45 x 13мм) шт. 300
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів шт. 40 840
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників шт. 1 569
Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп, 2,0 мл (двокомпонентний, з голкою 0,6 x 25мм) шт. 10 850
Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп, 5,0 мл (двокомпонентний, з голкою 0,7 x 38мм) шт. 15 857
Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп, 10,0 мл (двокомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт. 6 300
Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп, 20,0 мл (двокомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт. 4 100
Шприц ін єкційний одноразового застосування,1,0 мл, (інсуліновий,з голкою 0,3 х 13 мм, U - 100) шт. 5 950
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 50,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 1,2 x 38мм) шт. 120
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 2,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,6 x 25мм) шт. 41 339
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 5,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,7 x 38мм) шт. 68 903
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 10,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт. 28 330
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 20,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт. 27 800
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 20,0 мл (трьохкомпонентний, з двома голками 0,6 x 32мм та 0,8 х 38мм) шт. 200
Шприц ін’єкційний одноразового використання, 1,0 мл (туберкуліновий, з голкою 0,45 x 13мм) шт. 300
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2139941, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-16-001937-c шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме:
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів шт. 40 840
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників шт. 1 569
Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп, 2,0 мл (двокомпонентний, з голкою 0,6 x 25мм) шт. 10 850
Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп, 5,0 мл (двокомпонентний, з голкою 0,7 x 38мм) шт. 15 857
Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп, 10,0 мл (двокомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт. 6 300
Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп, 20,0 мл (двокомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт. 4 100
Шприц ін єкційний одноразового застосування,1,0 мл, (інсуліновий,з голкою 0,3 х 13 мм, U - 100) шт. 5 950
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 50,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 1,2 x 38мм) шт. 120
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 2,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,6 x 25мм) шт. 41 339
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 5,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,7 x 38мм) шт. 68 903
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 10,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт. 28 330
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 20,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт. 27 800
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 20,0 мл (трьохкомпонентний, з двома голками 0,6 x 32мм та 0,8 х 38мм) шт. 200
Шприц ін’єкційний одноразового використання, 1,0 мл (туберкуліновий, з голкою 0,45 x 13мм) шт. 300
, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи:
Учасник
- 2139941.pdf 21.02.2018 14:56
Дата подачі:
21.02.2018 14:56
Вирішення:
Предмет закупівлі було сформовано відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі який затверджено Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016
Відповідно до Порядку, починаючи з 01 січня 2017 року, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Весь перелік товару який закуповується відноситься до медичних виробів одноразового застосування та не включає в себе лікарські засоби, обладнання або специфічні товари тощо. Неможливість запропонувати до закупівлі весь перелік товару свідчить про не бажання ПАТ «Гемопласт» бути конкурентно здатним.
Статус вимоги:
Відхилено