-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
15530000-2 Вершкове масло
Для використання в господарській діяльності (забезпечення харчування) Покупця для задоволення потреб Полтавської міської територіальної громади, а також підприємств, установ, організацій, закладів, органів місцевого самоврядування, фізичних осіб, будь-яких інших суб’єктів господарської діяльності
Торги не відбулися
311 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 558.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 558.50 UAH
Період оскарження:
05.10.2023 15:15 - 11.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
33b167e3cfbb4eb79047a93ea7a304d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-05-008257-a.c2
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), з урахуванням правової норми абзацу третього пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі - Особливості) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Пунктом 55 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «орган оскарження - це Антимонопольний комітет України».
Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону суб'єкт оскарження в органі оскарження - це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Згідно з ч.1 п.56 Особливостей скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток2 Наказ Міекономіка (1).pdf 25.10.2023 18:00
- Довідка договір дезин.pdf 25.10.2023 18:00
- Пояснювальна (2).pdf 25.10.2023 18:00
- Договір дератизація (1).pdf 25.10.2023 18:00
- Свідоцтва повірки (1).pdf 25.10.2023 18:00
- Свідоцтва повірки.pdf 25.10.2023 18:00
- сертифікат ДІДЕНКО.pdf 25.10.2023 18:00
- сертифікат Гріньов.pdf 25.10.2023 18:00
- Акти дезинф.pdf 25.10.2023 18:00
- сертифікат Чаплянко.pdf 25.10.2023 18:00
- сертифікат МОСКАЛЕНКО.pdf 25.10.2023 18:00
- сертифікат ПЕРЦЮХ.pdf 25.10.2023 18:00
- Акт НАССР холодильний склад (1).pdf 25.10.2023 18:01
- Акт інспектування холодильний склад (1).pdf 25.10.2023 18:01
- Скарга.pdf 25.10.2023 20:52
- Скарга.pdf.p7s 25.10.2023 20:52
- рішення від 27.10.2023 № 17241.pdf 27.10.2023 16:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.11.2023 № 17820.pdf 08.11.2023 18:20
- рішення 07.11.2023 № 17820.pdf 10.11.2023 17:53
- Відповідь на скаргу 30.10.2023 14:38
- Лист про терміни розгляду скарги 30.10.2023 14:38
- Відповідь на скаргу 30.10.2023 14:38
- Довідка потужності для зберігання 30.10.2023 14:38
- Договір про надання дезінфекційних послуг № 14 від 04.01.2023 р 30.10.2023 14:38
- Акти на проведення дезінфекційних робіт 30.10.2023 14:38
- Довідка про наявність працівників 30.10.2023 14:38
- Сертифікати, видані працівникам 30.10.2023 14:38
- Довідка про наявність спеціалізованого автотранспорту 30.10.2023 14:38
- Акт інспектування дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти 30.10.2023 14:38
- Акт аудиту постійно діючих процедур НАССР 30.10.2023 14:38
- Додаток 2 до Порядку проведення повірки 30.10.2023 14:38
- Сертифікати, видані працівникам 30.10.2023 14:38
- Сертифікати, видані працівникам 30.10.2023 14:38
- Сертифікати, видані працівникам 30.10.2023 14:38
- Сертифікати, видані працівникам 30.10.2023 14:38
- Свідоцтва про повірку вимірювальної техніки (ваги) 30.10.2023 14:38
- Пояснювальна записка учасника 30.10.2023 14:38
- Протокол скасування рішення 13.11.2023 16:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.10.2023 18:20
Дата розгляду скарги:
07.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.10.2023 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.11.2023 17:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Вимога
Вирішена
Додаток 1 п.19
Номер:
6ec9e4f7dcf04f9ea63d015617485f29
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-05-008257-a.b1
Назва:
Додаток 1 п.19
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовник. В Додатку 1 п.19 встановлена вимога:
19. Учасники повинні гарантувати, що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки та підтримання якості продукції, а саме дезінфекція. Додатково в підтвердження гарантованого надати скановані оригінали експертних висновків контролю якості дезінфекції за бактеріологічними показниками. Експертні висновки повинні бути видані акредитованими НААУ лабораторіями, за результатами останньої проведеної дезінфекції, інформація про яку надавалась відповідно до вимог додатку 1 розділу 4 пунктів 7, 8 цієї тендерної документації. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі.
Дана вимога зобов’язує учасників надати, експертні висновки за результатами останньої проведеної дезінфекції, інформація про яку надавалась відповідно до вимог додатку 1 розділу 4 пунктів 7, 8 цієї тендерної документації (7. Сканований оригінал договору на проведення комплексу з дератизації, дезінсекції, дезінфекції приміщень учасника, інформація про які зазначалась згідно вимог п 1.2 додатку 1 цієї документації. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження виконання договору надати акт(и) виконаних робіт за серпень-вересень 2023 року. 8. Сканований оригінал договору на проведення комплексу з дезінфекції транспорту учасника, інформація про який зазначалась згідно вимог п 1.1 додатку 1 цієї документації. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження виконання договору надати акт виконаних робіт за серпень-вересень 2023 року.).
Тобто експертні висновки повинні бути датовані вереснем 2023 р. (останньої проведеної дезінфекції), виконати дану вимогу неможливо, якщо у Учасника не підготовлені дані документи заздалегідь.
Маємо надію, що це технічна помилка, а не знову створені умови для перемоги попереднього постачальника всіх закупівель оголошених КП «Добробут». Просимо видалити дану вимогу, і створити рівні умови для всіх учасників, в усіх оголошених закупівлях.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.10.2023 18:07
Вирішення:
Доброго дня.
Розглянувши Вашу вимогу було прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію.
З огляду на Вашу вимогу, звертаємо увагу, КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» не має на меті створити штучні умови для перемоги конкретного потенційного постачальника.
Статус вимоги:
Задоволено