• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

15530000-2 Вершкове масло

Для використання в господарській діяльності (забезпечення харчування) Покупця для задоволення потреб Полтавської міської територіальної громади, а також підприємств, установ, організацій, закладів, органів місцевого самоврядування, фізичних осіб, будь-яких інших суб’єктів господарської діяльності

Торги не відбулися

311 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 558.50 UAH
Період оскарження: 05.10.2023 15:15 - 11.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 33b167e3cfbb4eb79047a93ea7a304d1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-05-008257-a.c2
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), з урахуванням правової норми абзацу третього пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі - Особливості) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Пунктом 55 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «орган оскарження - це Антимонопольний комітет України». Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону суб'єкт оскарження в органі оскарження - це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Згідно з ч.1 п.56 Особливостей скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.10.2023 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.11.2023 17:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД", Хубова Наталія 380992721950 foodgrand@ukr.net
Вимога
Вирішена

Додаток 1 п.19

Номер: 6ec9e4f7dcf04f9ea63d015617485f29
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-05-008257-a.b1
Назва: Додаток 1 п.19
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовник. В Додатку 1 п.19 встановлена вимога: 19. Учасники повинні гарантувати, що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки та підтримання якості продукції, а саме дезінфекція. Додатково в підтвердження гарантованого надати скановані оригінали експертних висновків контролю якості дезінфекції за бактеріологічними показниками. Експертні висновки повинні бути видані акредитованими НААУ лабораторіями, за результатами останньої проведеної дезінфекції, інформація про яку надавалась відповідно до вимог додатку 1 розділу 4 пунктів 7, 8 цієї тендерної документації. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Дана вимога зобов’язує учасників надати, експертні висновки за результатами останньої проведеної дезінфекції, інформація про яку надавалась відповідно до вимог додатку 1 розділу 4 пунктів 7, 8 цієї тендерної документації (7. Сканований оригінал договору на проведення комплексу з дератизації, дезінсекції, дезінфекції приміщень учасника, інформація про які зазначалась згідно вимог п 1.2 додатку 1 цієї документації. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження виконання договору надати акт(и) виконаних робіт за серпень-вересень 2023 року. 8. Сканований оригінал договору на проведення комплексу з дезінфекції транспорту учасника, інформація про який зазначалась згідно вимог п 1.1 додатку 1 цієї документації. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження виконання договору надати акт виконаних робіт за серпень-вересень 2023 року.). Тобто експертні висновки повинні бути датовані вереснем 2023 р. (останньої проведеної дезінфекції), виконати дану вимогу неможливо, якщо у Учасника не підготовлені дані документи заздалегідь. Маємо надію, що це технічна помилка, а не знову створені умови для перемоги попереднього постачальника всіх закупівель оголошених КП «Добробут». Просимо видалити дану вимогу, і створити рівні умови для всіх учасників, в усіх оголошених закупівлях.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу було прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію. З огляду на Вашу вимогу, звертаємо увагу, КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» не має на меті створити штучні умови для перемоги конкретного потенційного постачальника.
Статус вимоги: Задоволено