• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Студентськи квитки державного зразка

Всі документи, що готуються безпосередньо Учасником та надаються в складі тендерної пропозиції, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються безпосередньо Учасником та надаються в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і будь якою іншою мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, Учасник надає переклад цього документа на українську мову. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або Учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

Торги не відбулися

110 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 100.00 UAH
Період оскарження: 05.10.2023 12:02 - 10.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: e95644e38e104e5aa55bdfa2f9d338bb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-05-005338-a.b2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розглядускарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна» 07801 Київська обл., Бучанський район, смт. Бородянка, вул.Травнева 6 Б Код ЄДРПОУ: 22207753 Тел. 066) 067) 451-85-57 е-mаіl: mc-lider@ukr.net Замовник: Національний університет кораблебудування імені Адмірала Макарова, Україна, м. Миколаїв, проспект Героїв України, буд. 9 Код ЄДРПОУ:02066753 Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-05-005338-a СКАРГА на виявлені порушення при проведенні процедури закупівлі Національним університетом кораблебудування імені Адмірала Макарова (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями за оголошеннямUA-2023-10-05-005338-aна закупівлю Студентські квитки державного зразка 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (надалі – Торги). В Торгах прийняли участь приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій», код ЄДРПОУ: 30674051, 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 3 (поштова адреса: 03151, м. Київ, вул. Смілянська, 4), (надалі – ПрАТ «НДІ ПІТ») та Українсько-польське спільне підприємство "Макрохем - Україна", (надалі – Скаржник). Рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 23.10.2023 № 87/3) тендерна пропозиція Скаржника була визнана відповідною вимогам тендерної документації, були прийняті рішення про визнання Скаржника переможцем Торгів та рішення про намір укласти з ним договір. Вказане рішення було оскаржено іншим учасником (ПрАТ «НДІ ПІТ») шляхом подання скарги до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель(надалі – Скарга) від 26 жовтня 2023 №UA-2023-10-05-005338-a.c1(надалі – Комісія) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. В результаті розгляду вказаної скарги Комісія виявила невідповідності в документах Пропозиції Скаржника, визначених пунктом 44 Особливостей, а саме,« …Переможець не усунув зазначені вище невідповідності, виявлені Замовником, зокрема не надав чинні сертифікати відповідності системи управління Учасника стосовно виробництва та персоналізації ідентифікаційних документів та захищених документів (в тому числі бланків документів з елементами захисту) вимогам міжнародних стандартів ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013) чинної в Україні редакції стосовно системи управління інформаційною безпекою, ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO28000:2007) чинної в Україні редакції стосовно системи управління безпекою ланцюга постачання. Враховуючи інформацію, розміщену на веб-порталі Уповноваженого органу, Переможець не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», та постановила зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення Українсько-польського спільного підприємства "Макрохем - Україна” переможцем за процедурою закупівлі — "Студентські квитки державного зразка", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-10-05-005338-a (Рішення №17722 -р/пк-пз від 06.11.2023). 11 листопада 2023 року Уповноваженою особою з питань організації та проведення закупівель Замовника прийнято рішення (Протокол № 87/5) «…відхилити тендерну пропозицію Учасника Українсько-польське спільне підприємство «МАКРОХЕМ-УКРАЇНА» подану по конкурентній закупівлі з ідентифікатором на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-05-005338-a. 13 листопада 2023 року Уповноваженою особою з питань організації та проведення закупівель Замовника прийнято рішення (Протокол № 87/6) визнати Учасника ПрАТ «НДІ ПІТ» переможцем процедури закупівлі «Студентські квитки державного зразка» (код за ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту), ідентифікатор на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-05-005338-a та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з вказаним учасником. Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника, вважає його неправомірним і дискримінаційним по відношенню до Скаржника з наступних причин. Додаток 2 Тендерної документації містить технічну специфікацію, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: «3. Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції чинні сертифікати відповідності системи управління Учасника стосовно виробництва та персоналізації ідентифікаційних документів та захищених документів (в тому числі бланків документів з елементами захисту) вимогам міжнародних стандартів ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013) чинної в Україні редакції стосовносистеми управління інформаційною безпекою, ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) чинної в Україні редакції стосовно системи управління безпекою ланцюга постачання. Сертифікати повинні бути видані органом з оцінки відповідності, який акредитований українським або іноземним національним органом з акредитації.». Під час вивчення тендерної пропозиції учасникаПрАТ «НДІ ПІТ», Скаржником було встановлено, що у складі тендерної пропозиції цього учасника було подано: - копію сертифікату № UA1, ISMS.000029-22 виданого цьому учаснику вітчизняним органом з оцінки відповідності, що засвідчує відповідність вимогам ДСТУ ISO/IES 27001:2015, а не саме ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001); - копію сертифікату № UA1.SMSCH.00016-23, виданого також вітчизняним органом з оцінки відповідності, що засвідчує відповідність вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO28000:2008, IDT), а не саме ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007). Тобто, у складі Пропозиції Переможця відсутні сертифікати відповідності вимогам саме ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) та саме ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001), стосовно виробництва та графічної персоналізації пластикових карток організацією з оцінки відповідності. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника – переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім того, Замовник, при розгляді Пропозиції ПрАТ «НДІ ПІТ» не взяв до уваги результати розгляду скарги від 26 жовтня 2023 №UA-2023-10-05-005338-a (Рішення №17722 -р/пк-пз від 06.11.2023) та виявлені невідповідності в документах Пропозиції Скаржника, визначених пунктом 43 Особливостей, а саме,відсутність у складі Пропозиції Переможця сертифікатів відповідності вимогам саме ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) та саме ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001), стосовно виробництва та графічної персоналізації пластикових карток організацією з оцінки відповідності. Враховуючи все вище викладене, в документах Пропозиції ПрАТ «НДІ ПІТ», наявні невідповідності визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочідні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не наддавши учасник уможливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Разом з тим, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону та призводить до недобросовісної конкуренції. Вважаємо за необхідне звернути увагу, що при розгляді скарги за аналогічними підставами, 07.11.2023 року Комісією Антимонопольного комітету України прийнято рішення №17861-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги Скаржника від 28 жовтня 2023 № UA-2023-09-14-010571-a.c3, Комісія постановила зобов’язати Центральноукраїнський національнийтехнічний університет скасувати рішення про визначення ПрАТ «НДІ ПІТ» переможцем за процедурою закупівлі — "Студентські квитки державного зразка", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-14-010571-a. На підставі вище викладеного та керуючись ст.ст. 1, 3, 5, 8, 18, 22, 26, 31 Закону, пункту 43, 44 Особливостей: ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень. 3.Зобов`язати Замовника скасувати рішення визнати УчасникаПрАТ «НДІ ПІТ» переможцем процедури закупівлі Студентські квитки державного зразка код за ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту, ідентифікатор на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-05-005338-a., та скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з ПрАТ «НДІ ПІТ» з врахуванням пункту 49 Особливостей та статті 33 Закону. Додатки: 1. Копія тендерної документації на закупівлю за оголошенням UA-2023-10-05-005338-a Студентські квитки державного зразка 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту; 2. Копія Додатку № 2 до Тендерної документації на закупівлю за оголошеннямUA-2023-10-05-005338-a Студентські квитки державного зразка 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту; 3. Копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.11.2023 року № 87/5; 4. Копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13.11.2023 року № 87/6; 5. Копія рішення №17722 -р/пк-пз від 06.11.2023; 6. Копія рішення №17861-р/пк-пз від 07.11.2023 7. Копія сертифікату № UA1, ISMS.000029-22; 8. Копія сертифікату № UA1.SMSCH.00016-23. Генеральний директор СП «Макрохем-Україна» Валентин ШПАК
Дата розгляду скарги: 29.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.11.2023 18:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.12.2023 12:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (№19223-р/пк-пз від 29.11.2023 виконано
Автор: Українсько-польське спільне підприємство «МАКРОХЕМ-УКРАЇНА» , Валентин Шпак +380985911111, +380984563181, +380632258081 mc-wellcome@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Невідповідність пропозиції переможця

Номер: 809fb94d21004bbc9408e957904b871c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-05-005338-a.c1
Назва: Невідповідність пропозиції переможця
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України (Орган оскарження) Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 СКАРГА Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, код ЄДРПОУ: 02066753, 54007, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, просп. Героїв України, буд. 9 Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій», код ЄДРПОУ: 30674051, 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 3 (поштова адреса: 03151, м. Київ, вул. Смілянська, 4), тел./факс. 044 246 2783, secretar@osvita.net Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –23.10.2023 р. Плата за подання скарги – 3 000,00 грн. без ПДВ. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Тендерна пропозиція учасника – переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Процедури закупівлі в порушення підпункту 2 пункту 44 постанови Кабміну від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості), Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону та призводить до недобросовісної конкуренції. Крім того, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника, який не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим порушив вимоги пункту 1 частини першої Статті 31 Закону та підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а також порушив права Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що в свою чергу є порушенням вимог статті 5 Закону. В електронній системі публічних закупівель PROZORRO Національним університетом кораблебудування імені адмірала Макарова (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями за оголошенням UA-2023-10-05-005338-a на закупівлю 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (Студентські квитки державного зразка) (надалі – Торги). Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» (надалі – Скаржник), одним з видів діяльності якого є виробництво студентських квитків, прийняло участь у Торгах (подало свою тендерну пропозицію). Крім Скаржника на торги подав свою тендерну пропозицію ще один учасник: Українсько-польське спільне підприємство "Макрохем - Україна", ЄДРПОУ 22207753, Київська область, м. Бородянка, вул. Косіора, 6-Б, 07801 (надалі – "Макрохем - Україна"). З підстав, наведених у протоколі розгляду тендерних пропозицій №87/3 Уповноваженої особи Замовника від 23.10.2023 була встановлена відповідність тендерної пропозиції учасника «Макрохем – Україна» вимогам тендерної документації, було прийнято рішення про визнання учасника «Макрохем – Україна» переможцем Торгів та рішення про намір укласти договір із зазначеним учасником. Скаржник карегорично не погоджується з рішенням Замовника і вважає його неправомірним. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника Відповідно до пункту 3 додатку 2 Тендерної документації на Торги учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції чинні сертифікати відповідності системи управління Учасника стосовно виробництва та персоналізації ідентифікаційних документів та захищених документів (в тому числі бланків документів з елементами захисту) вимогам міжнародних стандартів ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013) чинної в Україні редакції стосовно системи управління інформаційною безпекою, ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) чинної в Україні редакції стосовно системи управління безпекою ланцюга постачання. Сертифікати повинні бути видані органом з оцінки відповідності, який акредитований українським або іноземним національним органом з акредитації. Під час вивчення тендерної пропозиції учасника «Макрохем – Україна», Скаржником було встановлено, що у складі тендерної пропозиції цього учасника було подано: - копію сертифікату № B-US-23170913 виданого 15.04.2023р. турецькою організацією (органом) з оцінки відповідності TGS International Certification про відповідність системи управління інформаційною безпекою вимогам стандарту ISO/IEC 27001:2013 у наступній сфері діяльності: виготовлення ідентифікаційних пластикових карт та персоналізованих документів, - копію сертифікату № С-UA-130323 виданого 13.03.2023р. українською організацією (органом) з оцінки відповідності ТОВ «ТГС Україна» про відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання вимогам стандарту ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) у наступній сфері діяльності: виготовлення ідентифікаційних пластикових карт та персоналізованих документів. На думку Скаржника, надані учасником «Макрохем – Україна» в складі його тендерної пропозиції перелічені сертифікати не відповідають умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки в їх сфері діяльності відсутня інформація стосовно виробництва та персоналізації ідентифікаційних документів та захищених документів (в тому числі бланків документів з елементами захисту). Таким чином, з точки зору Скаржника, у складі тендерної пропозиції учасника "Макрохем - Україна" відсутні сертифікати, які вимагаються за умовами тендерної документації на Торги і тендерна пропозиція учасника «Макрохем – Україна» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Скаржник в своїй аргументації керувався в тому числі рішеннями Органу оскарження № 2530-р/пк- пз від 02.03.2023, № 16275-р/пк- пз від 11.10.2023, які були прийняті по скаргам з аналогічними обставинами. За переконанням Скаржника, Замовник повинен був визначити невідповідність сертифікатів учасника «Макрохем – Україна» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Попередньо Замовник дійшов висновку про невідповідність тендерної пропозиції учасника «Макрохем – Україна» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відповідно до частини 16 Статті 29 Закону, пункту 43 Особливостей розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей та надав йому можливість виправити їх протягом 24 годин відповідно до пункту 9 статті 26 Закону, пункту 3.9 Тендерної документації. Учасник «Макрохем – Україна» в зазначений термін повторно розмістив ті ж самі наведені вище копії сертифікатів № B-US-23170913 від 15.04.2023р., № С-UA-130323 від 13.03.2023р., а також лист №93 від 20.10.2023р. в довільній формі, в якому він намагається довести відповідність своєї тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовник розглянув розміщені учасником «Макрохем – Україна» документи і протоколом розгляду тендерних пропозицій №87/3 Уповноваженої особи Замовника від 23.10.2023 встановив відповідність тендерної пропозиції учасника «Макрохем – Україна» вимогам тендерної документації, прийняв рішення про визнання учасника «Макрохем – Україна» переможцем Торгів та рішення про намір укласти договір із зазначеним учасником. Скаржник карегорично не погоджується з рішенням Замовника і вважає, що учасник «Макрохем – Україна» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, що відповідно до пункту 1 частини 1 Статті 31 Закону та підпункту 1 пункту 44 Особливостей є підставою для відхилення його пропозиції. Вважаємо, що рішення, прийняте Замовником Протоколом розгляду тендерних пропозицій №87/3 Уповноваженої особи Замовника від 23.10.2023, яким Замовник встановив, відповідність тендерної пропозиції учасника «Макрохем – Україна» вимогам тендерної документації, прийняв рішення про визнання учасника «Макрохем – Україна» переможцем Торгів та рішення про намір укласти договір із зазначеним учасником неправомірним, таким що порушує вимоги підпунктів 1 та 2 пункту 44 Особливостей, пункту 1 частини 1 Статті 31 Закону, оскільки учасник «Макрохем – Україна» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, тендерна пропозиція учасника «Макрохем – Україна» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також порушує права Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону. Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 3, 5, 8, 18, 22, 26, 31 Закону, пункту 44 Особливостей просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення. 3. Зобов`язати Замовника Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова скасувати рішення стосовно того, що тендерна пропозиція учасника «Макрохем – Україна» відповідність вимогам тендерної документації, скасувати рішення про визнання учасника «Макрохем – Україна» переможцем Торгів, скасувати рішення про намір укласти договір із зазначеним учасником «Макрохем – Україна» (протокол розгляду тендерних пропозицій №87/3 Уповноваженої особи Замовника від 23.10.2023). 4. Зобов´язати Замовника Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова відхилити тендерну пропозицію учасника «Макрохем – Україна» та розглянути тендерну пропозицію Скаржника. Документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файлу), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності Замовника: 1. Копія тендерної документації на закупівлю за оголошенням UA-2023-10-05-005338-a 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (Студентські квитки державного зразка) – 23 арк.; 2. Копія протоколу розгляду тендерних пропозицій №87/3 Уповноваженої особи Замовника від 23.10.2023 – 2 арк.; 3. Копія рішення № 2530-р/пк- пз від 02.03.2023 Органу оскарження - 8 арк; 4. Копія рішення № 16275-р/пк- пз від 11.10.2023 Органу оскарження - 7 арк; 5. Копія сертифікату №B-US-23170913, виданого 15.04.2023р. – 1 арк.; 6. Копія сертифікату сертифікату № С-UA-130323 виданого 13.03.2023р. – 1арк. 7. Копія листа №93 від 20.10.2023р. в довільній формі – 3 арк. Директор ПрАТ «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» Ірина ТИТАРЕНКО
Дата розгляду скарги: 06.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.10.2023 16:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.11.2023 17:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17722 -р/пк-пз від 06.11.2023 виконано
Автор: Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій", ПрАТ НДІ ПІТ 380442462783 yurii@osvita.net http://www.ndipit.com.ua