• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій в Арбузинській селищній територіальній громаді Первомайського району Миколаївської області. Пусковий комплекс" за адресою: Миколаївська область, Первомайський район, смт. Арбузинка, пл. Центральна, 18"

Торги відмінено

2 653 011.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 530.11 UAH
Період оскарження: 05.10.2023 10:04 - 11.10.2023 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо проекту Договору

Номер: b156d4f2cf3747879e1fb1ff54abcc8b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-05-002158-a.a2
Назва: Щодо проекту Договору
Вимога:
Внести зміни до проекту договору, а саме: 1.1 п.1.2. з урахуванням вимог п. 4.3, Додатку А та Додатку Б ДБН А.2.2-3:2014 викласти у наступній редакції: «1.2. Обсяги виконання Робіт визначені завданням на проєктування, яке Замовник надає Виконавцю разом із вихідними даними та яке є невід’ємним Додатком до цього Договору (Додаток №1)». 1.2 п.2.1. викласти у наступній редакції: «п.2.1. Вартість виконання Робіт, визначена на основі кошторису на проектні роботи, який є невід’ємним додатком до цього Договору (Додаток №2) складає: _____________________________________ у т.ч. ПДВ ___________ (за наявності)». 1.3 1.4. У п.3.1. Слово «Строк» замінити на «Термін», оскільки: - Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення; - Терміном є певний момент у часі, з настанням якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Вказаний термін виконання робіт «31.12.2023», як помилковий та не реальний передивитися. Враховуючи вказані у п. 3.2. строки виконання робіт (97 календарних днів) з урахуванням строків проведення та оформлення процедури закупівлі цей термін не може бути раніше лютого 2024 р. 1.4 У розділ 3 «Строк виконання робіт» додати інформацію про включення або не включення строку проведення державної експертизи проектно-кошторисної документації у зазначений у п.3.2. строк виконання проектних робіт. 1.5 1.2. У п.3.2. проекту Договору термін «технічне завдання» замінити на «Завдання на проектування», оскільки Технічне завдання, передбачається у складі вихідних даних, що можуть надаватися Замовником (п. 51 Додатку А ДБН А.2.2-3-2014 (зм. №1)) для розроблення проектно-конструкторської та проектно-технологічної документації, яких даний проект Договору не передбачає. Натомість. згідно п. 1.1. проекту Договору, передбачено виготовлення проектно-кошторисної документації на «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Запорізької міської територіальної громади». 1.6 1.5. У п. 3.2. видалити п.п. І), який передбачає ненормативну стадію проектних робіт, оскільки терміну «основних технічних рішень (ОТР)», як стадії проектування, у чинній нормативній документації не існує. Пунктом 3.23 ДБН А.2.2-3:2014 встановлено наступні стадії проектування: - техніко-економічне обґрунтування (ТЕО); - техніко-економічний розрахунок (ТЕР); - ескізний проект (ЕП); - проект (П); - робочий проект (РП); - робоча документація (Р). Виходячи із змісту тексту п.п. ІІ) п. 3.2. та п. 12 Додатку 4 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачно одностадійне проектування – стадія «Робочий проект». 1.7 Виходячи із зазначеної у п. 12 Додатку 4 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» стадії проектування – «Робочий проект», тобто одностадійне проектування, п. 4.1. проекту Договору виключити. 1.8 п. 4.2 викласти у наступній редакції: «4.2. Розрахунок здійснюється на підставі оформленого належним чином Акту здачі-приймання проєктно-кошторисної документації, затвердженої та узгодженої Виконавцем із Замовником, відповідно до положень пункту 6.6 Договору, підписаного уповноваженими представниками обох сторін. При цьому оформлюються інші супровідні документи відповідно до пункту 5.3 Договору. Оплата виконаних робіт здійснюється при наявності: - позитивного експертного звіту, виданого експертною організацією в рамках проведення експертизи проєктно-кошторисної документації відповідно до пункту 5.2 Договору; - протягом 7 банківських днів з дня отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетних асигнувань на предмет даного Договору на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування за відповідним бюджетним зобов’язанням Замовника, як розпорядника бюджетних коштів, розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок.». Розяснення: Доводимо до вашого відома що в п. 10 абз. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту» (із Змінами від 21.10.2022) не йдеться про погодження будь яких проектів (проектно-кошторисної документації) з територіальним органом ДСНС. Цитата: «Створення та модернізація місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) за погодженням з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних, Київської і Севастопольської міських держадміністрацій та територіальним органом ДСНС. Згідно п. 6 ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»: «6. Проектна документація на будівництво об’єктів та зміни до неї не потребують погодження державних органів, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, підприємств, установ та організацій, отримання будь-яких інших погоджень, узгоджень, висновків (у тому числі рішень архітектурно-містобудівної ради) тощо, не передбачених цим Законом. Відмова в отриманні визначених цим Законом адміністративних послуг з підстав відсутності таких погоджень, узгоджень, висновків (у тому числі рішень архітектурно-містобудівної ради) тощо не допускається. 1.9 п. 4.3. видалити, оскільки його зміст суперечить чинному Законодавству України. 1.10 У відповідності до п.4 статті. 48 Бюджетного кодексу України п.4.4. викласти у наступній редакції: «Замовник звільняється від відповідальності у разі затримки оплати з боку Управління Державної казначейської служби України у м. Запоріжжі Запорізької області, якщо ця затримка оплати сталася не з його вини».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилково відправлено
Дата скасування: 10.10.2023 22:21
Вимога
Є відповідь

Невідповідність закупівлі нормам законодавства у сфері цивільного захисту

Номер: 2c0e8e60221b43c29b19345250232da1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-05-002158-a.b1
Назва: Невідповідність закупівлі нормам законодавства у сфері цивільного захисту
Вимога:
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 року № 733 (далі Постанова №733),а саме п. 10 - Створення та модернізація місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) за погодженням з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних, Київської і Севастопольської міських держадміністрацій та територіальним органом ДСНС. Виходячи з наданої проєктно-кошторисної документації (ПКД) ця вимога не виконана, таким чином проект «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій в Арбузинській селищній територіальній громаді Первомайського району Миколаївської області. Пусковий комплекс» не відповідае законодавству України . Згідно наданої документації ,а саме тома 2 ,ст. 5 ,ст.8 робочого проекту активація системи оповіщення здіснюється на підставі інформації отриманої з карти повітряних тривог, яка не є офіційною, до речі про це наголошують самі розробники додатку. Це також суперечить Постанові №733 розділу про " Порядок оповіщення у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайної ситуації " де є детальний опис. Яким чином забезпечені, контрольні перевірки готовності автоматизованих систем оповіщення здійснюються оперативно-черговими (черговими, диспетчерськими) службами пунктів управління всіх рівнів шляхом передачі контрольних сигналів управління та отримання підтвердження їх виконання в автоматичному (автоматизованому) режимі з періодичністю не менше одного разу на добу (вимога п.45 Постанови №733) Які саме гучномовці запроектовані при будівництве МАСЦО, згідно проекта том 2,ст. 11,ст.12 . це гучномовці DSE600S сумарною потужністью 600 вт,але вже на ст.14 тома 4 проекта вже заложені гучномовці потужністью 50*4 Вт, або 100*4 вт кожний? Згідно ПКД будівництва МАСЦО не забезпечена наявність двух різних каналів керування кінцевими пристроями,а не тільки GSM в якості основного та резервного ст13 том 1 проекта. Враховуючи вище наведенне просимо надати змістовну відповідь стосовно поданних запитань, в разі неможливості операвного виправлення порушеннь законодавства України в сфері цивільного захисту та державних закупівель, скасувати оголошенний тендер .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу взято до уваги, в зв'язку з цим прийнято рішення про відміну відкритих торгів по даній закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено