-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Офісне устаткування та приладдя різне, за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7 (Лот 1: “Канцелярське приладдя”); (Лот 2: “Папір офісний для друку”)
Завершена
140 191.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 231.91 UAH
мін. крок: 0.2% або 231.91 UAH
Період оскарження:
04.10.2023 16:57 - 09.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Технічні вимоги предмету закупівлі
Номер:
4102763c8c294cd39594e11601cdb3e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-04-013009-a.a1
Назва:
Технічні вимоги предмету закупівлі
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-10-04-013009-a на закупівлю Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015-30190000-7 лот 2: “Папір офісний для друку”, нами було встановлено, що деякі технічні параметри до позиції №1 Папір Mondi Maestro Extra або “еквівалент”, А4, клас А+, 80 г, 500 арк., позиції №2 Папір Mondi IQ Economy або “еквівалент”, А3, клас B+, 80 г, 500 арк. були встановлені для конкретних торгівельних марок паперу. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо разом з іншими технічними показниками в сукупності. Просимо Вас зробити зміни до позиції №1 Папір Mondi Maestro Extra або “еквівалент”, А4, клас А+, 80 г, 500 арк., а саме Вологість абс. Згідно ISO 287 % 5,0 +/- 1,0,або 5,0+/-1 та до позиції №2 Папір Mondi IQ Economy або “еквівалент”, А3, клас B+, 80 г, 500 арк., а саме товщина листа згідно ISO 534, µm – не менше 103+/-3, або 103+/-4 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримати Вами найбільш економічну вигідну пропозицію кращої якості.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2023 16:04
Вирішення:
Шановний учаснику! Розглянувши вашу вимогу про усунення порушення замовником щодо предмета закупівлі Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 лот 2: “Папір офісний для друку”, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3 частини другої ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Частиною четвертою статті 5 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частинами першою та четвертою статті 23 Закону визначені вимоги до технічної специфікації, в тому числі: технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг); технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз “або еквівалент”.
В оголошені про проведення відкритих торгів замовником визначено предмет закупівлі, виходячи з потреб замовника та його інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, технічні характеристики у відповідності з нормами статті 22 Закону. При цьому Замовником дотримано принципи публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників. Замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на назви конкретного виробника, оскільки таке посилання за своїми якісними та технічними характеристиками відповідає вимогам та потребам замовника, що зазначено в тендерній документації.
В Таблиці 1 “Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі” Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю Офісне устаткування та приладдя різне, за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 (лот 2: “Папір офісний для друку”), замовником, визначені наступні технічні характеристики предмета закупівлі: до позиції № 1 – Папір Mondi Maestro Extra або “еквівалент”, А4, клас А+, 80г/м2, 500арк. (Формат А4, клас А+, упаковка 500 аркушів, Якість паперу відповідає: щільність згідно ISO 536, g/m2 –80+/-3.0, товщина листа згідно ISO 534, μm – 107 +/-3; білизна по CIE згідно ISO 11475 – 170 +/-4.0; шорсткість Bendtsen згідно ISO 8791-2, ml/min – 150+/-50; непрозорість згідно ISO 2471 % – 94,0 +/-1; вологість абс. згідно ISO 287 % – 5,0 +/-0,5; яскравість UV згідно ISO 2470 % – 114,0 +/-2,0.) та до позиції № 2 – Папір Mondi IQ Economy + або “еквівалент”, А3, клас В+, 80 г/м2, 500 арк. (Формат А3, клас В+, упаковка 500 аркушів. Якість паперу відповідає: щільність згідно ISO 536, g/m2 – 80+/-3,0; товщина листа згідно ISO 534, μm – 103 +/-3; білизна по CIE згідно ISO 11475 – 161 +/-3,0; непрозорість згідно ISO 2471 %– 92,0 +/-1; вологість абс. згідно ISO 287 % – 4,6 +/-0,6; яскравість UV згідно ISO 2470 % – 110,5 +/-1,5). Зазначені показники встановлювались замовником виключно з метою закупівлі якісного паперу для потреб структурних підрозділів Управління адміністративними будинками Державного управління справами. Слід зазначити, що кожна із зазначених характеристик має суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість підготовлених документів, а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування. Замовником зазначені технічні характеристики предмету закупівлі, в тому числі містять вираз “або еквівалент”, тобто передбачена можливість для учасників надавати будь-яку торгівельну марку паперу. На ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками. Замовник є вільним у визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, формує вимоги до предмета закупівлі, виходячи із власних потреб, можливостей бюджетного фінансування і сфери застосування товару та не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмета закупівлі з урахуванням можливостей учасників (учасники процедури закупівлі надають тендерні пропозиції, які відповідають вимогам, встановленим Замовником).
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник не обмежує коло осіб, які виявлять намір приймати участь у торгах, тому що на вітчизняному ринку достатня кількість постачальників аналогічного паперу.
За результатами аналізу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (сайти постачальників) та в системі Prozorro (ідентифікатори закупівель: UA-2023-09-05-013368-а, UA-2023-05-18-009485-а), на ринку паперової продукції достатньо постачальників різних торговельних марок офісного паперу з технічними параметрами, що відповідають вимогам тендерної документації. Підстави для внесення змін до інформації про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі тендерної документації, відсутні.
Таким чином, вимоги про усунення порушень є безпідставними, а вимога щодо зміни характеристик паперу, зазначених у Таблиці 1 “Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі” Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю Офісне устаткування та приладдя різне, за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 (лот 2: “Папір офісний для друку”) зокрема, це стосується показників, як “Вологість абс. згідно ISO 287 % 5,0 +/- 1,0,або 5,0+/-1” до позиції № 1 та “Товщина листа згідно ISO 534, µm – не менше 103+/-3, або 103+/-4” до позиції № 2, недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та умови експлуатації оргтехніки.
Учасники процедури закупівлі мають право запропонувати папір будь якої марки від будь-якого виробника за умови, що технічні характеристики запропонованого товару відповідатимуть вимогам, визначеним в тендерній документації.
Замовник не передбачає внесення змін до тендерної документації у частині технічних та якісних характеристик товарів за лотом 2: “Папір офісний для друку”.
Статус вимоги:
Відхилено