• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони об'єктів

Послуги з охорони об'єктів

Завершена

479 812.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 479.81 UAH
Період оскарження: 14.03.2018 14:51 - 26.03.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: ca6e0b7041e14a60b5c32e2f42ad57e7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-14-001156-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить 479 812,50 грн. Відповідно до Тендерної документації, строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): з квітня 2018 року до кінця грудня 2018 року, включно. Відповідно до Тендерної документації, Замовнику необхідно забезпечити надання послуг з охорони шляхом встановлення 3 цілодобових постів (1 пост - 4 особи) на об’єктах визначених технічним завданням. Таким чином, строк надання послуг становить: 3 цілодобових пости за 275 днів, що дорівнює: 275 днів * 24 години * 3 пости = 19 800 людино-годин. Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на загальну кількість людино-годин: 479 812,50 / 19 800,00 = 24,23 грн. До того ж, згідно діючого законодавства 2018 року та наданої документації, визначено що, ціна учасника повинна бути визначена з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. Таким чином планова ціна, яка була визначена Замовником повинна складатися з урахуванням вищезазначених витрат Виконавця, які повинні бути включені до неї при плануванні та визначенні остаточної планової ціни закупівлі. Законом України «Про Державний бюджет на 2018 рік» визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня – 22,41 гривні. Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство окрім встановленого законодавством мінімуму, зобов’язане додатково сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює). Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок = 4,93 грн., єдиний податок ≈ 1,37) 22,41 + 4,93 + 1,37 = 28,71 грн. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то вартість 1 людино-години буде значно більша: 22,41 + 4,93 + 5,47 = 32,81 грн. Не враховані також додаткові витрати учасника на організацію заходів охорони, закупівлю обладнання та інше. Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 479 812,50 або 24,23 грн. з за годину праці охоронника навіть не вистачить на оплату його праці у мінімальному гарантованому розмірі, який гарантовано Державою та відповідними законодавчими актами, а також сплату єдиного соціального внеску, які повинні сплачувати усі суб’єкти господарювання без винятку, не говорячи вже про інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку. Та які він повинен передбачити згідно діючого законодавства. Дана сума за одну годину роботи охоронника в розмірі гарантованому державою - 22,41 грн за годину праці, також не включає в себе вимоги: - ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 (1/3 доби) згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час. Також ми розуміємо що Замовник здійснює закупівлю послуг з охорони своїх об’єктів з розрахунку вартості охорони за 1 годину та не виплачує заробітну плату працівникам учасника. Але відповідно статті 1 до Закону України «Про оплату праці» заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором роботодавець виплачує працівникові за виконану ним роботу. Статтею 4 вищезазначеного закону передбачено, що джерелом коштів на оплату праці працівників підприємств є частина доходу та інші кошти, одержані внаслідок їх господарської діяльності. Таким чином, учасники які надають послуги в сфері охорони, повинні реалізувати свої послуги іншим підприємствам за грошові кошти, за встановленими цінами та повинні виручкою від реалізації наданих послуг покривати поточні витрати і отримувати чистий дохід, прибуток та мати рентабельність. Цей прибуток використовується як для подальшого розвитку і потреб самого підприємства. У цьому процесі грошові кошти, які отримують учасники від наданих послуг на тому чи іншому об’єкті (в готівковій або безготівковій формі) функціонують як засіб обігу, вони виступають тоді, коли робітники або службовці отримують свою заробітну плату з тих доходів, які приносить учаснику той чи інший об’єкт охорони за яким буде заключено договір. При зазначеному вище розрахунку підприємство взагалі не буде мати ніякого доходу, та будь якої рентабельності для ведення своєї господарської діяльності та свого розвитку, що в кінцевому результаті з визначеною замовником плановою ціною (яка навіть не покриває обов’язкові податки, збори та відповідні платежі учасників), може принести лише збитки при наданні послуг на даних об’єктах замовника лише тому, що замовник не хоче враховувати подальші витрати учасників, які вони повинні будуть понести у разі перемоги, у вигляді податків, зборів та обов’язкових платежів до бюджету, а також при наданні якісних послуг замовника у повній відповідності з його вимогами зазначеними в технічному завданні та при виконанні усіх умов договору, які зараз визначено документацією торгів, та забезпечити усі супутні витрати на організацію, забезпечення та контроль за несенням служби охорони на об’єктах замовника. Ми навіть не кажемо що в ході своєї діяльності учасники повинні отримувати хоча б якийсь дохід з об’єкту замовника, що буде взято під охорону, дана норма визначена ст. 4 Закону України «Про оплату праці», яку можна буде направлений на виплату заробітної плати працівникам у вигляді доплати за роботу у понаднормові години, премії та інші виплати. Таким чином замовником, в супереч діючого законодавства (КЗпПУ та Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік») визначив бюджет закупівлі, який навіть не покриває мінімальні витрати учасників для оплати всіх обов'язкових податків, зборів платежів, які зобов'язаний оплачувати в бюджет України суб'єкт господарювання при здійсненні своєї господарської діяльності, не кажучи вже про загальновиробничі і адміністративні витрати, що вимагаються замовником згідно документації. Також ще раз повторюємо, що даний розрахунок (мінімально ціни за 1 годину праці, який ми надали вище) не враховує інші витрати учасника пов’язані з організацією, наданням послуг та отримання учасником прибутку. В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення діючого законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік». Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України. Дані дії замовника можуть завдати непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з яких Замовник так само повинен отримати кошти для своєї роботи від державного бюджету, а також працівники які будуть виконувати таку роботу не будуть офіційно працевлаштовані на даному підприємстві. Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом перерахунку даної закупівлі в цілому у відповідності до діючого законодавства України, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік». У разі неможливості проведення повного перерахунку закупівлі вимагаємо її скасування, як такової, що порушує діюче законодавство.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник виставив суму, передбачену на оплату послуг з охорони, керуючись виключно показниками чинного кошторису на 2018 рік
Статус вимоги: Не задоволено