• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Заміна покриття переїздів та асфальтування підходів проїжджої частини

Завершена

2 400 116.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 001.16 UAH
Період оскарження: 04.10.2023 14:42 - 22.10.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо розгляду Вимоги

Номер: 4e2809e0abde448e89d8696c1cf8360c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-04-008694-a.c2
Назва: Щодо розгляду Вимоги
Вимога:
Просимо надати відповідь по суті вимоги, яка була опублікована 09.10.23 р. та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику Ваше звернення розглянуто. З приводу виставленої вимоги повідомляємо, що у тендерну документацію були внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо дискримінаційних умов

Номер: fc82d54cb6d44b06aa24eb71a9afa890
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-04-008694-a.a1
Назва: Вимога щодо дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно вимог додатку 2 до ТД, встановлено що учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції «2. Ліцензія, видана учаснику, на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та/або значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, визначеним Кабінетом Міністрів України а саме: - 3.00.00 БУДВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ: - 3.02.00 доріг автомобільних» Вважаємо таку вимогу дискримінаційною з огляду на наступне. Постановою Кабінету міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» було затверджено перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Зокрема до таких робіт було віднесено - 3.00.00 БУДВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ, в тому числі 3.02.00 доріг автомобільних». Слід зазначити, що вказана Постанова КМУ №256 втратила чинність 18 березня 2020 року на підставі Постанови КУМУ від 13 березня 2020 р. № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду». Відтак, станом на сьогоднішній день через втрату чинності Постанови КМУ №256 вимога про надання ліцензії є необґрунтованою. Діюче законодавство України не передбачає віднесення таких робіт як «БУДВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ» до робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Згідно ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об'єктів будівництва» встановлено характеристики об’єктів будівництва за якими класифікуюсь клас наслідків. Згідно вказаних характеристик, роботи які є предметом даної закупівлі не відносяться до робіт з середнім або значним класом наслідків. Роботи що є предметом даної закупівлі відносяться до робіт за класом наслідків СС1, відтак такі роботи не підлягають ліцензуванню відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». З огляду на зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу про надання учасниками ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та/або значними (СС3) наслідками.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику Ваша вимога знаходиться на розгляді. Ваша вимога потребує більшого часу на її розгляд, відповідно до вимог внутрішньо-розпорядчих документів АТ «Укрзалізниця». З огляду на вищезазначене, кінцевий строк подачі пропозицій буде подовжено, що дозволить ретельно розглянути і прийняти рішення стосовно висунутої вимоги.
Статус вимоги: Задоволено