• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Аніоспрей квік п/е ємк. 1 л , стериліум класік пур. п/е ємк.1 л., .хлорантоїн п/е б. 1 кг.

Завершена

92 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 927.00 UAH
Період оскарження: 21.03.2018 15:45 - 27.03.2018 15:50
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо написаного Хабарником

Номер: 1c751139c23343f691626a69031217b4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-21-000983-a.a4
Назва: Щодо написаного Хабарником
Вимога:
Враховуючи таку протизаконну позицію Замовника та той факт, що він вже тривалий час акцепетує найдорожчі пропозиції "свого" постачальника, не економить бюджетні кошти, не розглядає альтернативні пропозиції, грубо порушуючи Закон, ми направляємо листи до вказаних у скарзі контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: a7d3e73770ca4133a1b09e35eccb4f22
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-21-000983-a.a3
Назва: Вимога!
Вимога:
Замовнику-корупціонер! Як і в прошлому році знову протягуєте протизаконно свого постачальника-корупціонера? Так сверблять руки отримати хабар? Що значить формулювання: запропоновані засоби повинні володіти ідентичним хімічним складом? В природі двох однакових засобів під разними торговими марками не існує! Тобто Ви не розглядаєте еквіваленти???!!! Шановний, не переоцініть свої можливості!Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на повторні безпідставні звинувачення ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» Комітету з тендерних закупівель комунального підприємства «Вінницький обласний наркологічний диспансер «Соціотерапія» повідомляємо, що будь-які припущення, домисли, необґрунтовані підозри, голослівні звинувачення до розгляду суду не приймаються. Беручи до уваги той факт, що усі закиди ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» на предмет корупційних змов супроводжуються шантажем та маніпулятивними пропозиціями на кшталт: «Якщо Ви не акцептуєте нашу пропозицію, то ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» звернеться до Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників громадського контролю». А якщо акцептуємо Вашу пропозицію, то на цьому Ваша боротьба з корупціонерами закінчиться, чи як? Мета, яку Ви переслідуєте є очевидною – отримання прибутку, а от методи, які Ви використовуєте – є відверто мерзенними та хамськими. Право на звернення до вищенаведених органів визначено чинним законодавством України, а рішення щодо визнання у діях посадових осіб ознак адміністративного чи кримінального правопорушення, притягнення їх до відповідальності приймається судом на підстави обґрунтованих доказів та доведених фактах. Водночас, вважаємо за необхідне повідомити, що публічне приниження честі, гідності та ділової репутації як фізичної так і юридичної особи – є протиправним, а отже таким, що є предметом для звернення до суду з метою захисту своїх законних прав та інтересів та вимогою публічного вибачення та грошової компенсації завданої моральної шкоди.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо написаного Корупціонером

Номер: 77a8ff43d8d545f59ad18556a13d9925
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-21-000983-a.a2
Назва: Щодо написаного Корупціонером
Вимога:
Враховуючи вперту протизаконну позицію Замовника, який перекручує трактування положень Наказу №35 Зовнішторгвидав України, небажання економити бюджетні кошти при акцепті "свого" постачальника з найдорожчою пропозицією, яке обумовлене бажанням отримати хабар від постачальника, ми готуємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів для притягнення до відповідальності посадових осіб-корупціонерів Замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на повторні безпідставні звинувачення ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» Комітету з тендерних закупівель комунального підприємства «Вінницький обласний наркологічний диспансер «Соціотерапія» повідомляємо, що будь-які припущення, домисли, необґрунтовані підозри, голослівні звинувачення до розгляду суду не приймаються. Беручи до уваги той факт, що усі закиди ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» на предмет корупційних змов супроводжуються шантажем та маніпулятивними пропозиціями на кшталт: «Якщо Ви не акцептуєте нашу пропозицію, то ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» звернеться до Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників громадського контролю». А якщо акцептуємо Вашу пропозицію, то на цьому Ваша боротьба з корупціонерами закінчиться, чи як? Мета, яку Ви переслідуєте є очевидною – отримання прибутку, а от методи, які Ви використовуєте – є відверто мерзенними та хамськими. Право на звернення до вищенаведених органів визначено чинним законодавством України, а рішення щодо визнання у діях посадових осіб ознак адміністративного чи кримінального правопорушення, притягнення їх до відповідальності приймається судом на підстави обґрунтованих доказів та доведених фактах. Водночас, вважаємо за необхідне повідомити, що публічне приниження честі, гідності та ділової репутації як фізичної так і юридичної особи – є протиправним, а отже таким, що є предметом для звернення до суду з метою захисту своїх законних прав та інтересів та вимогою публічного вибачення та грошової компенсації завданої моральної шкоди.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 4dffce13d6d84bdf9ccbdb6862d2564b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-21-000983-a.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Замовнику-корупціонер! Як і в прошлому році знову протягуєте протизаконно свого постачальника-корупціонера? Так сверблять руки отримати хабар? Що значить формулювання: запропоновані засоби повинні володіти ідентичним хімічним складом? В природі двох однакових засобів під разними торговими марками не існує! Тобто Ви не розглядаєте еквіваленти???!!! Шановний, не переоцініть свої можливості!Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу письмову вимогу UA-2018-03-21-000983-а.а1 від 02 квітня 2018 року (надалі за змістом – Вимога), Комітет тендерних закупівель комунального підприємства «Вінницький обласний наркологічний диспансер «Соціотерпія» (надалі за змістом – Замовник) пояснює наступне. Вважаємо за необхідне одразу довести до Вашого відома, що Комітет з тендерних закупівель комунального підприємства «Вінницький обласний наркологічний диспансер «Соціотерапія» (надалі – Комітет) не має наміру надавати відповіді на безліч беззмістовних, безглуздих та особистістно зорієнтованих питань, якими майоріє Ваша Вимога. Водночас, Комітет тендерних закупівель наголошує, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено права учасника публічних закупівель звертатись до Замовника в зневажливій формі, наводити безвідповідальні звинувачення членів Комітету, а також апелювати до Замовника з прямими вимогами щодо «повернення пропозиції до розгляду та проведення неупередженої оцінки» як наведено у Вашій Вимозі. З огляду на те, що неупереджену оцінку пропозиції ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» Комітетом з тендерних уже проведено та зміст прийнятого рішення викладено в Протоколі засідання Комітету № 32 від 02.04.2018 року, повторний розгляд пропозиції ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» з підстав, наведених у Вашій Вимозі, не вбачається доцільним. Відповідно до положень чинного законодавства, що регулює порядок здійснення публічних закупівель чітко визначено, що Замовник самостійно приймає рішення про обрання переможця публічних торгів через систему «PROZORRO», керуючись вимогами до предмету закупівель, що сформовані на дату оприлюднення оголошення. З огляду на зміст викладеного у Вимозі UA-2018-03-21-000983-а.а1 від 02 квітня 2018 року, очевидним є повне нерозуміння правової природи нормативно-правових актів, що призвело до перекручування ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» змісту положень чинного законодавства України на свою користь. В Протоколі засідання комітету тендерних закупівель Замовника № 32 від 02.04.2018 року визначено чіткі підстави дискваліфікації переможця торгів – ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК». Комітет з тендерних закупівель у повному складі обурений Вашою маячнею щодо корупційних змов, «своїх учасників», «отримання хабарів», «не переоцініть свої можливості», тощо. Ще з минулого року методи ведення господарської діяльності ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» не змінились, тому як Ваша Вимога швидше схожа на письмове маніпулювання та шантаж, а не на апелювання до Замовника з обґрунтованою вимогою та наведенням власних доказів неправомірність дій Замовника. Вкотре Комітет переконується, що Ваша поведінка є ницою, непрофесійною та такою, що порушує законні права та інтереси Замовника як юридичної особи публічного права. Якщо Ви розраховуєте на досягнення власних цілей шляхом залякування Замовника зверненнями до Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників громадського контролю, то навряд чи це найкращий спосіб, тому як кожне Ваше слово, наведене у Вимозі – це безглуздий емоційний викид, зумовлений відхиленням Вашої пропозиції, з огляду на невідповідність запропонованих Вами аналогів вимогам характеристик предмету закупівлі: Дезінфекційні засоби. Замовник несе відповідальність за якість надання медичних послуг пацієнтам, в тому числі за якість здійснення санітарної обробки приміщень та предметів використання, тому безпечність та ефективність, відповідність найвищим стандартам якості будь-якого предмету закупівлі дає право Замовнику товарів, робіт, послуг самостійно та на власний розсуд визначати вимоги до предмету закупівлі, керуючись досвідом використання тієї чи іншої продукції (п. 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 року). Запропоновані Вами аналоги (еквіваленти) дезінфікуючих засобів відрізняються за своїм кількісним та якісним складом діючої речовини, технічними характеристиками, що значно зменшує економічність та ефективність використання такого засобу. Будь-які аналоги/еквіваленти повинні відповідати не лише функціональному призначенню, сфері застосування, а й володіти ідентичним хімічним складом, спектром дії, експозицією, результативністю застосування. Замовник наводив в оголошенні положення щодо не розглядання аналогів предмету закупівлі. Однак, апелюючи до Замовника у Вимозі Вами не наведено жодної обґрунтованої позиції, яка б доводила порушення Замовником чинного законодавства України, що регулює порядок здійснення публічних закупівель, а також будь-яких доводів та фактів, які б підтверджували Вашу позицію. Водночас, комітет з тендерних закупівель Замовника наголошує, що керується виключно чинним законодавством України та інтересами закладу охорони здоров’я, висуває на перший щабель вимог до предмету закупівлі – якість, безпечність та ефективність у використанні. Запропоновані Вами аналоги були придбані Замовником за результатами попередніх торгів і комітет з тендерних закупівель комунального підприємства «Вінницький обласний наркологічний диспансер «Соціотерапія» мав змогу переконатись у невідповідності діючих речовин дезінфікуючих засобів, закупівлю яких Ви настирно нав’язуєте Замовнику, не гребуючи мерзенними висловлюваннями, залякуванням, голослівними заявами, безпідставними звинуваченнями у змові з іншими Учасниками, поливанням брудом посадових осіб Замовника. Разом з тим, комітет з конкурсних торгів Замовника неодноразово у всіх своїх відповідях на скарги Учасників торгів пояснює, що здійснює обрання предмету закупівлі (товару, робіт, послуг), виходячи з його техніко-економічних характеристик, а не суб’єкта господарювання, який реалізує такий товар, роботу, послугу. Тому, Ваші безпідставні закиди щодо ілюзорної «змови» зі «своїм Учасником» не знаходять логічного підтвердження членами Комітету з тендерних закупівель комунального підприємства «Вінницький обласний наркологічний диспансер «Соціотерапія». З повагою, Комітет тендерних закупівель КП ВОНД "Соціотерапія"
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні