• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

запасні частини до електровозів ВЛ-8 - 2 найменування (детальніше в додатку 6 ТД)

запасні частини до електровозів ВЛ-8 - 2 найменування (детальніше в додатку 6 ТД)

Завершена

685 316.02 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 427.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2018 14:51 - 31.03.2018 00:00
Вимога
Вирішена

вимога до проекту договору

Номер: cfd20672a36644d5a0195985986fcaff
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-15-000822-a.a2
Назва: вимога до проекту договору
Вимога:
Вимога В оголошені викладена редакція договору, який буде укладено з переможцем торгів, Розділом 10 якого встановлена відповідальність сторін. Відповідно до п. 10.3. Договору Постачальник за договором несе наступну відповідальність:  за несвоєчасну поставку товару, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково сплачується штраф у розмірі семи відсотків від вказаної суми;  за постачання товарів неналежної якості ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного товару.  за прострочення строків заміни товару на якісний та такий, що відповідає умовам договору, погоджених відповідно до п 2.8,7.4 Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1 % від вартості товару, що має бути замінений, за кожен день прострочення.  за непоставку чи недопоставку товарів Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% від суми договору. На нашу думку, встановлена Договором відповідальність постачальника є явно завищеною та такою, що не відповідає засадам справедливості, добросовісності, розумності, як складовим елементам загального конституційного принципу верховенства права. Наявність у покупця можливості стягувати із постачальника надмірні грошові суми як неустойку спотворює її дійсне правове призначення, оскільки із засобу розумного стимулювання виконувати основне зобов'язання неустойка перетворюється на несправедливо непомірний тягар для постачальника та джерело отримання невиправданих додаткових прибутків покупцем. Крім того, встановлення надмірної відповідальності постачальника порушує баланс між застосованим до порушника заходом відповідальності у вигляді неустойки й оцінкою дійсного, а не покладеного розміру збитків, заподіяних у результаті конкретного правопорушення. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників є одним з принципів здійснення закупівель. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Встановлення надмірних санкцій з однієї сторони в той же час, як відповідальність іншої сторони мінімальна (відповідальність Покупця складає 0.1% від суми заборгованості), на нашу думку є дискримінацією. Виходячи з викладеного, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін до договору, а саме: 1. Викласти п. 10.3. договору в наступній редакції: 10.3. Постачальник за даним договором несе відповідальність: 1. за несвоєчасну поставку товару, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення; 2. за прострочення строків заміни товару на якісний та такий, що відповідає умовам договору, погоджених відповідно до п 2.8,7.4 Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1 % від вартості товару, що має бути замінений, за кожен день прострочення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Найближчим часом на засіданні тендерного комітету буде розглянуте питання щодо можливості внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога до технічної частини

Номер: 81dcb99d70be4b80a82e3d8761088c56
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-15-000822-a.a1
Назва: вимога до технічної частини
Вимога:
Вимога Тендерною документацією встановлені наступні вимоги щодо підтвердження відповідності продукції, а саме: Підпункт 3 пункту 2.2. - Якщо продукція виготовляється за креслеником, надати копію креслень на продукцію, узгоджені в установленому порядку з ПАТ «Укрзалізниця» (в разі виготовлення продукції по складальному кресленню – надати креслення на деталі) завірену учасником торгів. Для продукції залізничного призначення кресленики повинні бути узгоджені з Укрзалізницею. Креслення є відомостями технічного характеру, які в розумінні ст. 505 Цивільного кодексу України складають комерційною таємницею підприємства. Відповідно до ст. 36 Господарського кодексу України, відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання самостійно, відповідно до законодавства. У зв’язку з наведеним просимо розглянути можливість надання тільки складальний кресленик без надання креслень на деталі. Лист від Департаменту локомотивного господарства або філії ПАТ «Укрзалізниця» щодо погодження постачання продукції, що пропонується учасником, на підставі досвіду її використання на ПАТ «Укрзалізниця» по суті підтверджує відомості щодо наявності належного виробництва, та підтверджує можливість постачання даної продукції для потреб залізничного транспорту. Погодження постачання продукції з ПАТ «Укрзалізниця» на підставі досвіду її використання на ПАТ «Укрзалізниця», сертифікат відповідності УкрСЕПРО та інші вже є гарантією відповідності запропонованої продукції вимогам ПАТ «Укрзалізниця». З огляду на дану обставину просимо розглянути можливість виконання однієї з вимог тендерної документації. Тобто, або пункт 3 або пункт 4. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплені принципи здійснення закупівель, серед яких є принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності, а також принцип недискримінації учасників. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» розкривається зміст принципу недискримінації учасників, а саме: 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Виконання «дублюючих» вимог тендерної документації потребує затрати значних коштів, що суперечить принципу максимальної економії та ефективності, та робить процедуру закупівлі нерівною для учасників. Виходячи з викладеного, з метою економії коштів, підвищення рівня конкуренції, спрощення участі учасників в торгах, дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі а саме: 1. Викласти підпункт 3 пункту 2.2. та пункт 3. Переліку документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в наступній редакції: «Якщо продукція виготовляється за креслеником, надати копію креслень на продукцію, узгоджені в установленому порядку з ПАТ «Укрзалізниця» завірену учасником торгів. Для продукції залізничного призначення кресленики повинні бути узгоджені з Укрзалізницею»; 2. Викласти пункт 3 Переліку документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в наступній редакції «Пункт 3. - Скановані копії (завіреної виробником) акту приймальної комісії за участі представників ПАТ «Укрзалізниця» про обстеження виробництва та її допуску до постачання для потреб залізничного транспорту України, оформленого відповідно до процедури поставки на виробництво згідно з ДСТУ ТОСТ 15.001:2009 або ГСТУ 32.0.08.001-97, або скановані копії листа від Департаменту локомотивного господарства або філії ПАТ «Укрзалізниця» щодо погодження постачання продукції, що пропонується учасником, на підставі досвіду її використання на ПАТ «Укрзалізниця».»; 3. Пункт 4 Переліку документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – виключити.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Найближчим часом на засіданні тендерного комітету буде розглянуте питання щодо можливості внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено