-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до турбін К-220-44 для ВП РАЕС
Завершена
2 775 475.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 27 754.75 UAH
мін. крок: 1% або 27 754.75 UAH
Період оскарження:
04.10.2023 11:31 - 18.11.2023 00:00
Вимога
Вирішена
термін постачання
Номер:
a4ac38881ae8457b88f4e1548fd77f7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-04-004387-a.c3
Назва:
термін постачання
Вимога:
Шановний замовник!
Дата оприлюднення тендерної процедури 04.10.2023 з кінцевим терміном подання тендерних пропозицій 16.10.2023. Термін постачання до 15.12.2023. Замовник неодноразово переносив кінцевий термін подання тендерних пропозицій.
Наразі тендерні пропозиції мають бути подані до 21.11.2023, тобто процедура закупівлі затягується, але термін постачання залишається без змін і не є реалістичним з точки зору технологічного процесу виготовлення. Вимоги щодо терміну постачання не відповідають принципам чесної та прозорої конкуренції. Строк постачання має бути продовжений. Просимо Вас внести зміни до ТД та зазначити строк постачання "6 місяців з моменту укладення контракту та отримання авансового платежу.".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.11.2023 11:02
Вирішення:
Звернення опрацьоване. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
строк поставки товару
Номер:
01ddcb59441643a1a05cdb6a13357c51
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-04-004387-a.b2
Назва:
строк поставки товару
Вимога:
Шановний Замовник. Як досвідчений виробник, зазначаємо, що строк поставки, вказаний у ТД, є нездійсненним з урахуванням технологічного процесу виготовлення обладнання такого типу.
Просимо змінити вимоги тендерної документації щодо строку поставки товару на наступне: 6 місяців з моменту укладення контракту та отримання авансового платежу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2023 13:20
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та фінансової можливості до тендерної документації будуть внесені зміни або надані додаткові роз'яснення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Номер:
5dabdda07f8047178122a8d590b287de
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-04-004387-a.c1
Назва:
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Вимога:
Шановний Замовник.
Наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі. Враховуючи складну поточну ситуацію в країні та важкі економічні реалії просимо внести зміни в умови оплати, зазначені в тендерній документації, та передбачити наступні умови оплати:
"Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом - авансовий платіж у розмірі 40% від загальної вартості Продукції здійснюється протягом 30 календарних днів після підписання Договору; авансовий платіж у розмірі 60% від загальної вартості Продукції здійснюється протягом 15 календарних днів після отримання позитивних результатів випробувань на підприємстві-виробнику та надання Покупцю належним чином оформленого рахунку на виготовлену Продукцію."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2023 13:16
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та фінансової можливості до тендерної документації будуть внесені зміни або надані додаткові роз'яснення.
Статус вимоги:
Задоволено