-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Двері металеві
Завершена
84 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 840.00 UAH
мін. крок: 1% або 840.00 UAH
Період оскарження:
04.10.2023 09:46 - 09.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
порушення, корупція, увага ДАСУ
Номер:
40a345a60d5b49a8ae303ecb71dc9c73
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-04-001570-a.b2
Назва:
порушення, корупція, увага ДАСУ
Вимога:
Шановний замовнику, не вигадуйте нові закони й положення, ви не там сидите. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону, де вказано: документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. І НЕ ІСНУЄ В ЗАКОНОДАВСТВІ ДОКУМЕНТА, ЯКИЙ СТВЕРДЖУЄ, ЩО ПАСПОРТ І ІНН ТОТОЖНІ ЦИМ ДОКУМЕНТАМ.
Згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей: На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону:
Учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів:
- для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель). НЕ ІСНУЄ В ЗАКОНОДАВСТВІ ДОКУМЕНТА, ЯКИЙ СТВЕРДЖУЄ, ЩО ВІДГУК Й ПОДАТКОВА НАКЛАДНА ЧИ АКТ ПРИЙОМУ- ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ ТОТОЖНІ.
Ми вимушені звернутися до ДАСУ щодо перевірки данноі закупівлі на наявність порушення проведення процедури. Вони зараз ретельно перевіряють всі підрозділи МО після масштабного розкрадання бюджетних коштів.
Скарга до АМКУ буде , звичайно, виграна, але нічого не дасть. А от ДАСУ хай перевірить всі ваші покупки, якщо ви так відверто порушуєте закон.
Прохання у відповіді надати копіі законодавчіх актів на запитання, а не посилання "от фонаря" на неіснуючі пункти, які не стосуються ваших порушень апріорі
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу(скаргу) 23.10.2023 11:14
Дата подачі:
22.10.2023 22:54
Вирішення:
Шановний учаснику!
Повідомляю, що відповідь на Вашу попередню скаргу (вимогу) ґрунтувалась виключно на Законах України «Про Державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань» та Узагальненій практиці Антимонопольного Комітету України щодо розгляду скарг про порушення у сфері Державних закупівель.
Єдиним питомим критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна 100%.
Враховуючи, що в країні діє правовий режим воєнного стану, військова частина А1588 перебуває у складі Збройних Сил України, що переведена на воєнний стан та залучена до заходів необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку зі військовою агресією з боку російської федерації проти України.
Своїми діями, подаючи скаргу о 22.54 Ви намагаєтесь будь-яким способом перешкодити закупівлі та проведенню відновлення військової частини.
Як наслідок, вимога про скасування рішення про визначення переможцем ФОП Савченко Андрій Михайлович залишається без задоволення.
Уповноважена особа
Дмитро Білокіз
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ПОРУШЕННЯ У ВИЗНАЧЕННІ ПЕРЕМОЖЦЯ
Номер:
34002b20aa614ed69f1395c83355d366
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-04-001570-a.a1
Назва:
ПОРУШЕННЯ У ВИЗНАЧЕННІ ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
ПОРУШЕННЯ1:
1. УВАГА!!!
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.
Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель).
Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". ПЕРЕМОЖЕЦЬ НЕ НАКЛАВ КЕП, ЯК ВИМАГАВ ЗАМОВНИК, А НАКЛАВ УЕП, ЩО Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ.
ПОРУШЕННЯ 2:
- для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель). ПЕРЕМОЖЕЦЬ НЕ ВИКОНАВ ДАНУ УМОВУ, АКТУ АБО НАКЛАДНОІ НЕ НАДАНО, ВІДГУК НЕ Є АНАЛОГОМ ДАНИХ БУХАЛТЕРСЬКИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ЄДИНІ ЗАСВІДЧУЮТЬ ФАКТ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ
ПОРУШЕННЯ 3:
ДОВІДКА ПРО КРАІНУ- ВИРОБНИКА НЕ МОЖЕ БУТИ НАДАНА ПІСЛЯ АУКЦІОНУ, ОСКІЛЬКИ: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.ДОВІДКО ПРО ПОХОДЖЕННЯ ТОВАРУ ВІДНОСИТЬСЯ ДО ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТОВАРУ Й НЕ МОЖЕ БУТИ НАДАНА ПІСЛЯ АУКЦІОНУ.
ПОРУШЕННЯ 4:
На підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
– оригінал виписки з протоколу засновників та/або наказу про призначення або довіреності або доручення або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції.- УЧАСНИКОМ- ПЕРЕМОЖЦЕМ НЕ НАДАНО.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу 18.10.2023 12:33
Дата подачі:
17.10.2023 22:20
Вирішення:
Відповідь на скаргу
1. Переможець не наклав КЕП на документи тендерної пропозиції, а наклав УЕП.
Електронний підпис — це електронні дані, які забезпечують цілісність документів та ідентифікують особу.
Із 2020 року замість електронного цифрового підпису користувачі електронних послуг застосовують удосконалений електронний підпис (УЕП) та кваліфікований електронний підпис (КЕП).
УЕП і КЕП — два окремих види підписів, які мають різний ступінь захисту. УЕП зберігають на незахищеному носії, а КЕП — на захищеному.
Учасники та замовники для подання тендерних пропозицій (ТП) та їх оцінки в ЕСЗ створюють і подають документи, дані з урахуванням вимог Закону № 2155 та Закону № 851 (ч. 3 ст. 12 Закону № 922).
Користувачі електронних довірчих послуг 5 березня 2022 року мали б втратити право користуватися УЕП (п. 1 постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 № 193). Утім, КМУ дозволив на період дії воєнного стану та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування використовувати електронні підписи чи печатки, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Тож на період воєнного стану та ще впродовж шести місяців з дня його припинення чи скасування замовники можуть передбачати право учасника процедури закупівлі підписувати ТП або КЕП, або УЕП. Своєю чергою, учасник може накласти той підпис, який в нього наявний та дійсний.
2. На документальне підтвердження наявності виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, переможець не надав акт або накладну, які засвідчують факт постачання товару.
На документальне підтвердження наявності виконання аналогічного договору учасник відкритих торгів надав Договір № 76 від 03.12.2022 року та лист-відгук №115/12/01 від 13.03.2023
У п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону № 922 одним з можливих кваліфікаційних критеріїв визнано наявність в учасника документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (або декількох). В цьому випадку замовники вимагають лист-відгук від попередніх замовників.
Дехто вважає, що достатньо надати лише договір про аналогічну поставку (виконання робіт/послуг) або видаткову накладну/акт приймання-передачі робіт/послуг (далі — акт виконаних робіт) і надійність учасника підтверджена. Це не так. Адже договір є лише декларацією намірів щось купити/виконати. Видаткова накладна вказує на те, що ТМЦ поставлені, але з неї не вбачається: чи вчасно, повністю та яка якість ТМЦ. Акт виконаних робіт також не дає 100% певності у тому, що виконавець виконав все вчасно та якісно тощо.
Тому отримання від попереднього контрагента учасника схвального відгуку є вагомішим доказом надійності учасника.
3. Довідка про походження товару відноситься до якісних характеристик товару і не може бути надана після аукціону.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Невідповідність в інформації та/або документах, які надає учасник процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, — помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо.
Інформація про країну походження товару потрібна замовникам, зокрема, для:
1) дотримання норм законодавства щодо заборони ввезення на територію України товарів з певних країн (наприклад, росії та білорусі);
2) оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю;
3) використання винятків щодо застосування норми щодо локалізації виробництва.
Отже, заборона діє на закупівлю товарів, які мають походження з росії та білорусі. Такі заходи мають на меті врахування ситуації та забезпечення безпеки та інтересів України під час воєнного стану .
Тому, інформація про виробника та країну походження товару не може відноситись до якісних характеристик, та як наслідок, замовник зобов’язаний надати учаснику 24 години на виправлення (уточнення) щодо країни походження предмету закупівлі.
4. На підтвердження повноваження посадової особи на підписання документів тендерної пропозиції учасником-переможцем не надано документи.
Савченко Андрій Михайлович є не службовою особою юридичної особи, яка є учасником, Савченко Андрій Михайлович є фізичною особою-підприємцем та безпосередньо є учасником закупівлі за ідентифікатором UA-2023-10-04-0001570-a. Відповідно до ст. 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, що не заборонена законом. Стаття 42 Господарського кодексу України встановлює, що підприємницькою діяльністю є самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Умовами здійснення підприємницької діяльності згідно із ст. 50 ЦК України є повна цивільна дієздатність фізичної особи та державна реєстрація. Відповідно до п. 177.8 Податкового кодексу України, єдиним документом, що підтверджує державну реєстрацію фізичної особи як суб’єкта підприємницької діяльності є витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, який був наданий у складі своєї пропозиції Учасником. На відміну від юридичних осіб фізичні особи-підприємці діють без установчих документів(відповідно, документів, які подібно до організаційно-правової форми товариства з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, на кшталт статуту з розділом про виконавчий орган (директора) та обсягом його повноважень, установчого договору, рішень про призначення директора з визначенням повноважень директора і т.д., законодавством для фізичної особи-підприємця не передбачено). Фізична особа-підприємець є одночасно і власником бізнесу, і органом управління ним, а також може здійснювати підприємницьку діяльність без залучення найманої праці. Відповідно, якщо не зазначено інше, саме фізична особа-підприємець Савченко Андрій Михайлович як безпосередній учасник закупівлі має право на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю у відповідності до природи організаційно-правової форми «фізичної особи-підприємця», оскільки він здійснює свою діяльність самостійно, не потребує документів про призначення, тому що сама особа Савченко Андрій Михайлович і є суб’єктом господарювання фізичною особою-підприємцем Савченко Андрій Михайлович, який діє на підставі державної реєстрації, на підтвердження чого у складі пропозиції надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Вищевикладене свідчить про те, що Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, документація ФОП Савченко Андрій Михайлович відповідає вимогам тендерної документації. Як наслідок, вимога про скасування рішення про визначення переможцем ФОП Савченко Андрій Михайлович залишається без задоволення.
З повагою!
Уповноважена особа
підполковник Дмитро БІЛОКІЗ
Статус вимоги:
Не задоволено