-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин А-95, паливо дизельне
Завершена
1 738 045.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 690.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 690.22 UAH
Період оскарження:
03.10.2023 17:55 - 10.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Прохання змінити вимогу у Тендерній Документації п1.пп.1.7 Розділ 3.
Номер:
922e2bae76924331a2c70d19db1fc1c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-03-012795-a.b1
Назва:
Прохання змінити вимогу у Тендерній Документації п1.пп.1.7 Розділ 3.
Вимога:
ТОВ «Український Паливний Стандарт» просить змінити вимогу у Тендерній Документації п1.пп.1.7 Розділ 3, , в якому йдеться :
1.7. Учасник повинен мати чинну ліцензію на право провадження господарської діяльності (зберігання, торгівлю пальним) згідно з предметом закупівлі, що здійснюється відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального». При цьому учасник, що є суб’єктом господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії. Учасник повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру на право провадження господарської діяльності (зберігання, торгівлю пальним) згідно з предметом закупівлі.
Ми вважаємо, що данна вимога є Дискримінаційною, адже унеможливлює участь у закупівлі всіх бажаючих. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно п.5.Розділу 3 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей:
- щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: учасник повинен надати довідку довільної форми, що повинна містити наступну інформацію: перелік АЗС (в т.ч. не менше двох в м. Суми) з можливістю безперешкодної заправки автотранспорту Замовника в усіх обласних центрах України (крім тимчасово окупованих територій), із зазначенням місця розташування цих АЗС та прав учасника на них (власні/орендовані/партнерські). У разі, якщо АЗС орендована(і)/партнерська(і), учасник повинен надати копію(ї) договору(ів) оренди/партнерства діючого(их) не менше ніж до 31.12.2023 р.
Учасник, надаючи Договір партнерства з компанією-власником АЗС, які в свою чергу мають діючу лізенцію на зберігання пального в місцях роздрібної торгівлі пальним, має вважаєтися таким, що виконав умови Тендерної документації щодо наявності ліцензії на торгівлю та ліцензію на зберігання пального.
Просимо, змінити п1.пп.1.7 Розділ 3 Тендерної документації:
Учасник повинен мати чинну ліцензію на право провадження господарської діяльності (торгівлю пальним) згідно з предметом закупівлі, що здійснюється відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального». Учасник повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру на право провадження господарської діяльності (торгівлю пальним) згідно з предметом закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2023 14:16
Вирішення:
Добрий день! Відповідно до вимог Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР (далі – Закон) торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії. Суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва. Суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Тендерна документація по вказаній закупівлі складена у чіткій відповідності до наведених норм Закону та передбачає участь у закупівлі тих суб’єктів господарювання/Учасників, які дотримуються вимог законодавства в частині отримання дозвільних документів на здійснення господарської діяльності з торгівлі пальним. Крім того, проаналізувавши наявні пропозиції на ринку та інформацію з відкритих джерел, слід відмітити, що вимоги щодо надання відповідних ліцензій при закупівлі пального можуть бути виконані значною кількістю суб’єктів господарювання.
Таким чином, Замовником виконано вимоги Закону та не порушено принципів закупівель, тому вимога про внесення змін до тендерної документації є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено