• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір формату А4 або еквівалент)

Завершена

1 894 925.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 949.00 UAH
Період оскарження: 03.10.2023 16:45 - 13.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ

Номер: e9d0fa2d5650447491094c08f808f8c4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-03-011944-a.a3
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 27.10.2023 р. №326/юр/23.
Дата розгляду скарги: 08.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.10.2023 15:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.11.2023 18:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано в повному обсязі
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Ігор 380673873633 yurist2@ukrpap.com.ua
Скарга
Відхилено

Скарга до АМКУ

Номер: fcacfd94e149427491ea5573d5f23b2e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-03-011944-a.b2
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 06.10.2023 р. №307/юр/23.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.10.2023 20:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.10.2023 15:22
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Ігор 380673873633 yurist2@ukrpap.com.ua
Вимога
Вирішена

Звертаємось до Вас з вимогою про усунення дискримінаційних вимог, що зазначені в вашій тендерній документації. Дані вимоги значно звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі та надають конкурентні переваги певним суб’єктам господарювання. Так, згідно з вимогами додатку № 2 до тендерної документації Вами вимагається до подання Копія висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар з усіма додатками (у разі їх наявності). Висновок Державної санітарно - епідеміологічної експертизи повинен підтверджувати сферу застосування запропонованого товару- для офісних потреб. Хочемо зауважити, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність)об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.

Номер: ac5dc8ec63884deaacf1b96a1a9bdecd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-03-011944-a.a1
Назва: Звертаємось до Вас з вимогою про усунення дискримінаційних вимог, що зазначені в вашій тендерній документації. Дані вимоги значно звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі та надають конкурентні переваги певним суб’єктам господарювання. Так, згідно з вимогами додатку № 2 до тендерної документації Вами вимагається до подання Копія висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар з усіма додатками (у разі їх наявності). Висновок Державної санітарно - епідеміологічної експертизи повинен підтверджувати сферу застосування запропонованого товару- для офісних потреб. Хочемо зауважити, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність)об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Вимога:
Звертаємось до Вас з вимогою про усунення дискримінаційних вимог, що зазначені в вашій тендерній документації. Дані вимоги значно звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі та надають конкурентні переваги певним суб’єктам господарювання. Так, згідно з вимогами додатку № 2 до тендерної документації Вами вимагається до подання Копія висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар з усіма додатками (у разі їх наявності). Висновок Державної санітарно - епідеміологічної експертизи повинен підтверджувати сферу застосування запропонованого товару- для офісних потреб. Хочемо зауважити, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність)об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Звертаємо увагу на те, що чинним законодавством не передбачений зміст записів у висновках СЕС щодо даного типу товарів, у тому числі, в частині сфери застосування. Такий текст узгоджується органом експертизи разом із замовником експертизи, саме тому записи у документах різних виробників можуть відрізнятися. Замовником експертизи самостійно визначається правомірність такої вимоги. Метою одержання висновку СЕС є підтвердження певних медичних критеріїв задля підтвердження безпеки запропонованого товару для здоров’я і життя людини. Предметом вашої закупівлі є офісний папір, який є універсальним товаром, який не може застосовуватись тільки у офісних умовах. Крім того, навіть на прикладі вашої організації, сфера застосування і використання такого товару є дещо інша (використання в друкуючих та копіювальних пристроях, архівне зберігання надрукованих матеріалів, для писання вручну і т.і.). Аналогічне використання паперу і в побутових умовах. Вважаємо таке звуження незаконним та невідповідним законодавству у сфері публічних закупівель, а вимогу в такій редакції не конкретизованою та необґрунтованою. Відповідно до пункту 4 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але в діючій редакції вашої вимоги в цій частині в закупівлі не зможуть взяти участь суб’єкти господарювання, які мають діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який відповідає всім медичним критеріям, але в ньому буде відсутня формальна фраза – «для офісних потреб», яка не впливає на жодні споживчі якості і медичні критерії запропонованого товару. Нагадуємо Замовнику про його обов’язок неухильно додержуватись принципів здійснення публічних закупівель і недискримінації учасників, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». В разі не внесення відповідних змін залишаємо за собою право оскарження даної вимоги в уповноваженому органі (АМКУ), практика розгляду з аналогічних питань якого, говорить про дискримінаційність та незаконність такої вимоги. Аналогічна правова позиція вже була викладена АМКУ, Рішення № 15544-р/пк-пз від 29.09.2023р. Також просимо звернути увагу на те, що з 01 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, посилання: https://ips.ligazakon.net/document/view/T222573?an=1 які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Будуть внесені відповідні зміни до Додатку №2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ тендерної документації в частинні надання Копій висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар з усіма додатками (у разі їх наявності)
Статус вимоги: Задоволено