-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір формату А4 або еквівалент)
Завершена
1 894 925.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 949.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 949.00 UAH
Період оскарження:
03.10.2023 16:45 - 13.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
e9d0fa2d5650447491094c08f808f8c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-03-011944-a.a3
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 27.10.2023 р. №326/юр/23.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 27.10.2023.pdf.asice.zip 27.10.2023 10:23
- Протокол про відхилення Папір №338.docx 27.10.2023 10:23
- Рішення від 30.10.2023 № 17305.pdf 30.10.2023 15:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.11.2023 № 17911.pdf 09.11.2023 15:56
- Рішення від 08.11.2023 № 17911.pdf 13.11.2023 18:53
- переклад-Навігатор-80гр.pdf 01.11.2023 19:01
- Сертифікат оригінал португалія.jpeg 01.11.2023 19:01
- Navigator Universal.pdf 01.11.2023 19:01
- Тех паспорт-Навигатор.pdf 01.11.2023 19:04
- Заперечення на Скаргу 2.docx 01.11.2023 19:04
- KM_226_00342.pdf 01.11.2023 19:04
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця за результатом розгляду скарги АМКУ (Папір) № 463 (Шляпкін).docx 16.11.2023 17:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.10.2023 11:06
Дата розгляду скарги:
08.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.10.2023 15:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.11.2023 18:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано в повному обсязі
Скарга
Відхилено
Скарга до АМКУ
Номер:
fcacfd94e149427491ea5573d5f23b2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-03-011944-a.b2
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 06.10.2023 р. №307/юр/23.
Пов'язані документи:
Учасник
- IQ PREMIUM.PDF 06.10.2023 14:07
- Double A.pdf 06.10.2023 14:07
- Navigator Universal.pdf 06.10.2023 14:07
- Pioner.pdf 06.10.2023 14:07
- Висновок СЕС від 28.11.2022.pdf 06.10.2023 14:07
- Висновок СЕС від 28.07.2020.pdf 06.10.2023 14:07
- Скарга від 06.10.2023.pdf.asice.zip 06.10.2023 14:07
- Рішення від 10.10.2023 №16128.pdf 11.10.2023 20:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.10.2023 №16615.pdf 18.10.2023 11:38
- Рішення від 17.10.2023 №16615.pdf 20.10.2023 15:22
- Лист до АМКУ скарга відповідь по паперу.docx 13.10.2023 17:54
- KM_226_00319.pdf 13.10.2023 17:54
- KM_226_00318.pdf 13.10.2023 17:54
- KM_226_00317.pdf 13.10.2023 17:54
- 4803_51.pdf 13.10.2023 17:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.10.2023 14:43
Дата розгляду скарги:
17.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.10.2023 20:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.10.2023 15:22
Вимога
Вирішена
Звертаємось до Вас з вимогою про усунення дискримінаційних вимог, що зазначені в вашій тендерній документації. Дані вимоги значно звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі та надають конкурентні переваги певним суб’єктам господарювання. Так, згідно з вимогами додатку № 2 до тендерної документації Вами вимагається до подання Копія висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар з усіма додатками (у разі їх наявності). Висновок Державної санітарно - епідеміологічної експертизи повинен підтверджувати сферу застосування запропонованого товару- для офісних потреб. Хочемо зауважити, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність)об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Номер:
ac5dc8ec63884deaacf1b96a1a9bdecd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-03-011944-a.a1
Назва:
Звертаємось до Вас з вимогою про усунення дискримінаційних вимог, що зазначені в вашій тендерній документації. Дані вимоги значно звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі та надають конкурентні переваги певним суб’єктам господарювання. Так, згідно з вимогами додатку № 2 до тендерної документації Вами вимагається до подання Копія висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар з усіма додатками (у разі їх наявності). Висновок Державної санітарно - епідеміологічної експертизи повинен підтверджувати сферу застосування запропонованого товару- для офісних потреб. Хочемо зауважити, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність)об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Вимога:
Звертаємось до Вас з вимогою про усунення дискримінаційних вимог, що зазначені в вашій тендерній документації. Дані вимоги значно звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі та надають конкурентні переваги певним суб’єктам господарювання. Так, згідно з вимогами додатку № 2 до тендерної документації Вами вимагається до подання Копія висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар з усіма додатками (у разі їх наявності). Висновок Державної санітарно - епідеміологічної експертизи повинен підтверджувати сферу застосування запропонованого товару- для офісних потреб. Хочемо зауважити, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність)об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Звертаємо увагу на те, що чинним законодавством не передбачений зміст записів у висновках СЕС щодо даного типу товарів, у тому числі, в частині сфери застосування. Такий текст узгоджується органом експертизи разом із замовником експертизи, саме тому записи у документах різних виробників можуть відрізнятися. Замовником експертизи самостійно визначається правомірність такої вимоги. Метою одержання висновку СЕС є підтвердження певних медичних критеріїв задля підтвердження безпеки запропонованого товару для здоров’я і життя людини. Предметом вашої закупівлі є офісний папір, який є універсальним товаром, який не може застосовуватись тільки у офісних умовах. Крім того, навіть на прикладі вашої організації, сфера застосування і використання такого товару є дещо інша (використання в друкуючих та копіювальних пристроях, архівне зберігання надрукованих матеріалів, для писання вручну і т.і.). Аналогічне використання паперу і в побутових умовах. Вважаємо таке звуження незаконним та невідповідним законодавству у сфері публічних закупівель, а вимогу в такій редакції не конкретизованою та необґрунтованою.
Відповідно до пункту 4 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але в діючій редакції вашої вимоги в цій частині в закупівлі не зможуть взяти участь суб’єкти господарювання, які мають діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який відповідає всім медичним критеріям, але в ньому буде відсутня формальна фраза – «для офісних потреб», яка не впливає на жодні споживчі якості і медичні критерії запропонованого товару.
Нагадуємо Замовнику про його обов’язок неухильно додержуватись принципів здійснення публічних закупівель і недискримінації учасників, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В разі не внесення відповідних змін залишаємо за собою право оскарження даної вимоги в уповноваженому органі (АМКУ), практика розгляду з аналогічних питань якого, говорить про дискримінаційність та незаконність такої вимоги.
Аналогічна правова позиція вже була викладена АМКУ, Рішення № 15544-р/пк-пз від 29.09.2023р.
Також просимо звернути увагу на те, що з 01 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, посилання: https://ips.ligazakon.net/document/view/T222573?an=1
які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист_Поліція_папір_сфера_використання.docx 06.10.2023 11:41
Дата подачі:
06.10.2023 11:41
Вирішення:
Шановний Учаснику! Будуть внесені відповідні зміни до Додатку №2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ тендерної документації в частинні надання Копій висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар з усіма додатками (у разі їх наявності)
Статус вимоги:
Задоволено