• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 45420000-7 – Столярні та теслярні роботи (Капітальний ремонт/заміна вікон у закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 242» за адресою: просп. Правди, 64Г, Подільського району міста Києва)

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Період оскарження: 03.10.2023 14:39 - 08.10.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога внести зміни в ТД

Номер: 421c8e279ed34ff88262a759f7058bcb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-03-008766-a.c3
Назва: Вимога внести зміни в ТД
Вимога:
Вимога (Скарга) Рівень відношеннякод ДК 021:2015 - 45420000-7 – Столярні та теслярні роботи (Капітальний ремонт/заміна вікон у закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 242» за адресою: просп. Правди, 64Г, Подільського району міста Києва 1. п.п 1.7 « інформація про субпідрядника » Розділ III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» прописано наступне «інформація про субпідрядника не надається оскільки предмет закупівлі - товар ». Закупівля Замовника має наступну назву – «ДК 021:2015 - 45420000-7 – Столярні та теслярні роботи (Капітальний ремонт/заміна вікон у закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 242» за адресою: просп. Правди, 64Г, Подільського району міста Києва». На підставі вище наведеного просимо внести зміни в тендерну документацію, яка передбачає в разі наявності субпідрядника, надання пакету документів ним в повному обсязі , як і учасник. В іншому випадку це буде перепродажем підприємству, яке виготовляє віконні блоки, робіт з виготовлення, доставки та монтажу віконних блоків а документи будуть підкладені посередником, який не має в переліку працівників « монтажників-складальників металопластикових віконних блоків» які пройшли відповідне навчання та мають відповідні посвідчення. 2. Просимо прибрати вимогу Додатку 6 Тендерної документації : «обов’язкова наявність головного інженеру проекту (ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування (надати скан копію сертифікату)» є дискримінаційною , та має на меті звузити коло потенційних учасників , адже роботи з капітального ремонту /заміна вікон, де відсутні втручання в конструктиви будівлі, не вимагають будь-якого проектування, а роботи виконуються за Технічним завданням/дефектним актом ,наданим Замовником. Розроблення проектно-кошторисної документації передбачається сертифікованим інженером – проектувальником в частині кошторисної документації. Доводимо, що видача Сертифікатів спеціалістам будівельної галузі здійснюється в м. Києві Громадською організацією, яка і створена під закупівлі з метою корупційних дій. Спеціалісти підприємств мають Дипломи затвердженого державою зразка, а робітники Посвідчення про проходження навчання і цього достатньо для виконання робіт, в іншому випадку це корупція з метою заволодіння бюджетних коштів під час воєнного стану. Виробництво, монтаж металопластикових виробів здійснюється спеціалістами виробника, які мають відповідні знання досвід та пройшли навчання. Посадові обовязки. Головного інженера на підприємстві мають на меті інші завдання , а керівництво на обєкті здійснюється виконробом. Просимо вилучити згадану вимогу ,як дискримінаційну. 3. Продукція повинна відповідати діючим вимогам ДСТУ та ДБН, мати відповідні Сертифікати, Протоколи випробувань та висновки СЕС на віконні та дверні блоки, склопакети, фурнітуру, профіль – просимо включити дані до технічного завдання.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник ! Відповідно до п.1 та п.3 Вашого звернення Замовником взято до уваги зауваження та внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 4 ТД . Стосовно п.2 при формуванні вимоги Додатку 6 Тендерної документації : «обов’язкова наявність головного інженеру проекту (ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування» Замовник керується "Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи" затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 та Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 21.12.2021 № 343 "Про затвердження Змін до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів". Відповідно до п.11 Додатку 4 тендерної документації Учасник повинен надати в тендерній пропозиції Лист – погодження з умовами проекту договору. Згідно до п.2.4. проекту Договору Замовник делегує повноваження щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації «2.4. Сторони домовились, що проведення експертизи кошторисної документації є обов’язковим. Експертизу проектної/кошторисної документації приходить Підрядник за власні кошти, які відшкодовуються йому замовником. Замовник делегує Підряднику права Замовника в частині замовлення та оплати експертизи проектної/кошторисної документації».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.10.2023 14:44
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога вилучити дискримінаційні вимоги

Номер: 1be48910dbc54529b19f40b7edcefc3c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-03-008766-a.b2
Назва: Вимога вилучити дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до ДОВІДНИКА кваліфікаційних характеристик професій працівників ЗАТВЕРДЖЕНОГО наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13 жовтня 1999 р. N 249 пунктом 4. «ГОЛОВНИЙ ІНЖЕНЕР ПРОЕКТУ» передбачено виконання певних завдань та обовязків , а саме : «Здійснює технічне керівництво проектно-розшукувальними роботами під час проектування об'єкта й авторський нагляд за його будівництвом, введенням у дію й освоєнням проектних потужностей. Забезпечує високий техніко-економічний рівень об'єктів, що проектуються, впровадження досягнень науково-технічного прогресу та якість проектно-кошторисної документації. Керує розробленням необхідних техніко-економічних обгрунтувань та розрахунків обсягів будівельно-монтажних робіт, визначенням кошторисної вартості будівництва, необхідного складу та кількості обладнання, виробів і матеріалів. Вживає заходів щодо скорочення витрат під час будівництва та експлуатації об'єктів і зростання його ефективності на основі запровадження прогресивних проектних, містобудівних, архітектурно-планувальних рішень……..» Зрозуміло,що вимога Додатку 6 Тендерної документації :»обов’язкова наявність головного інженеру проекту (ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування (надати скан копію сертифікату)» є дискримінаційною , та має на меті звузити коло потенційних учасників , адже роботи з капітального ремонту /заміна вікон, де відсутні втручання в конструктиви будівлі, не вимагають будь-якого проектування, а роботи виконуються за Технічним завданням/дефектним актом ,наданим Замовником. А Розроблення проектно-кошторисної документації передбачається сертифікованим інженером – проектувальником в частині кошторисної документації. Просимо вилучити згадану вимогу ,як дискримінаційну
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник ! При формуванні вимоги тендерної документції Замовник керується "Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи" затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 та Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 21.12.2021 № 343 "Про затвердження Змін до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів". Відповідно до п.11 Додатку 4 тендерної документації Учасник повинен надати в тендерній пропозиції Лист – погодження з умовами проекту договору. Згідно до п.2.4. проекту Договору Замовник делегує повноваження щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації «2.4. Сторони домовились, що проведення експертизи кошторисної документації є обов’язковим. Експертизу проектної/кошторисної документації приходить Підрядник за власні кошти, які відшкодовуються йому замовником. Замовник делегує Підряднику права Замовника в частині замовлення та оплати експертизи проектної/кошторисної документації».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.10.2023 14:44
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо скасування неправомірної вимоги з підтвердження кваліфікації

Номер: 1e50f29a04684559b5b08f04f669ce0d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-03-008766-a.a1
Назва: Вимога щодо скасування неправомірної вимоги з підтвердження кваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику , в Додатку 6 тендерної документації є вимога "2.3. На всіх працівників зазначених в довідці надати медичні книжки форми 1-ОМК затверджених Наказом МОЗ України № 150" , Відповідно НАКАЗУ МОЗ України №150 ст .3. Попередньому (при прийнятті на роботу), періодичному профілактичному медичним оглядам підлягають працівники професій, визначених Переліком професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок" Відповідно даним Переліком визначений іичерпний список працівників ,що підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, а саме згідно п.6.Постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 для Навчальних закладів, крім вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації обов'язковим профілактичним медичним оглядам підлягають: Керівники, їх заступники Педагогічні працівники Медичний персонал Працівники харчоблоків Спеціалісти, що беруть участь у навчально-виховному процесі Технічний персонал Учні перед проходженням виробничої практики на об'єктах, працівники яких підлягають обов'язковому профілактичному медичному огляду Натомість працівники ,що мають бути задіяні для виконання робіт підлягають періодичному медичному огляду відповідно п 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій затверджених Наказом Міністерства охорони здоров'я України 21.05.2007 N 246 З огляду на вищезазначене вимога ,щодо надання медичні книжки форми 1-ОМК затверджених Наказом МОЗ України № 150 є неправомірною, та такою ,що суперечить законодавству .Просимо вилучити
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога замовника щодо надання медичних книжок обумовлена тим, що проведення капітального ремонту буде проводитись саме у закладі освіти та спрямоване на поліпшення експлуатаційних показників введеного в експлуатацію об’єкта та відповідно передбачає функціонування або часткове функціонування закладу освіти. Виходячи з вище викладеного, для запобігання поширенню інфекційних хвороб у функціонуючому закладі, Замовник залишає за собою право вимоги надання від Учасника медичних книжок форми 1-ОМК на працівників що планується задіяти до виконання робіт.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.10.2023 14:44