-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до тепловозів 2ТЕ10 (вкладиші МОП) Код ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху ; реєстраційний номер процедури ОД-23Т_327_ВО
Джерело фінансування власні кошти
Завершена
3 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
03.10.2023 14:34 - 07.11.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо технічних характеристик
Номер:
328aa79d8c7b4b34a951668adaf1e714
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-03-008571-a.a5
Назва:
Щодо технічних характеристик
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до Протоколу № 1359 від 18.10.2023, Вами внесені у ТД оновлені креслення на Вкладиш МОП ЕД-118Б (креслення 5ТХ263.142/143). Оновлені креслення передбачають зиливку вкладшів бабітом, попердня редакція ТД передбачала виготовлення не залитих вкладишів. Прошу надати роз'яснення. У разі виконання вкладишів з заливкою бабітом, очікувана вартість закупівлі не відповідає ринковій вартості продукції, тому що використання у технологічному процесі додаткової сировини впливає на вартість Готової продукції.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 23.10.2023 16:55
Дата подачі:
20.10.2023 10:15
Вирішення:
Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Строк поставки товарів
Номер:
c9c9d7e423d64072ac9ad428e933b977
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-03-008571-a.c4
Назва:
Строк поставки товарів
Вимога:
Шановний Замовник.
Відповідно до п. 1.4.4 ТД "Строк поставки товарів - протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж до 31.12.2023"
З урахуванням тривалості технологічного циклу виробництва просимо внести зміни в ТД, а саме зазначити строк поставки товарів - "протягом 60 робочих днів від дати отримання авансу Постачальником."
Запропоновані зміни забезпечать дотримання принципів недискримінації учасників торгів та добросовісної конкуренції серед учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимоги а.с3, а.с4.pdf 09.10.2023 16:48
Дата подачі:
06.10.2023 14:32
Вирішення:
Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Номер:
bfcc4aee2fc546b49a8bf5ee479bd1cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-03-008571-a.c3
Назва:
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Вимога:
Шановний Замовник.
В тендерній документації (Додаток 7 "Проєкт договору") зазначено: "7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК) з операцій по постачанню товарів (виконанню робіт, наданню послуг), які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток №1) при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору"
Просимо прийняти до уваги, що для виготовлення продукції необхідна закупівля матеріалів / сировини, що потребує значних фінансових витрат для виробника через те, що наразі постачальники сировини та матеріалів працюють тільки за умови попередньої оплати, розмір якої в багатьох випадках сягає 100%.
Просимо Вас переглянути умови оплати, зазначені в тендерній документації, та передбачити можливість авансування закупівлі у розмірі 30% від вартості договору.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимоги а.с3, а.с4.pdf 09.10.2023 16:47
Дата подачі:
06.10.2023 13:49
Вирішення:
Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Номер:
0dc6c9bb7f264a038c021d6d352cf9ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-03-008571-a.a2
Назва:
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник.
- в креслениках 5ТХ.263.142 і 5ТХ.263.143, які надав Замовник, відрізняються наступні розміри від оригінальних креслеників БИЛТ.304139.008 (5ТХ.263.142) і БИЛТ.304139.009 (5ТХ.263.143), розробником яких є наше підприємство: 20-0,5 замість 14-0,27; ø213,5±0,5 замість ø210,64+0,05; ø250±0,5 замість ø245+0,113+0,084. Уточнити коректність вказаних розмірів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу а.а1, а.а2.pdf 09.10.2023 16:45
Дата подачі:
06.10.2023 13:44
Вирішення:
Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Перелік та кількість продукції
Номер:
7c21d1bb09de40cf8c24ec493fbec471
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-03-008571-a.a1
Назва:
Перелік та кількість продукції
Вимога:
Шановний Замовник.
Наше підприємство має намір взяти участь у закупівлі. Для коректної підготовки тендерної пропозиції просимо уточнити які саме Вкладиші необхідні: 8ТХ.263.208 і 8ТХ.263.209 або 8ТХ.263.178 і 8ТХ.263.179.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу а.а1, а.а2.pdf 09.10.2023 16:44
Дата подачі:
06.10.2023 13:42
Вирішення:
Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги:
Задоволено