-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір офісний А-4, класифікація за ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Закупівля визначеного товару проводиться за рахунок коштів місцевого бюджету Богданівської ОТГ та Троїцької ОТГ.
Завершена
124 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 620.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 620.00 UAH
Період оскарження:
03.10.2023 12:54 - 25.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
996aab5872fd45df83ec7c883a13b1da
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-03-006261-a.c1
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 06.10.2023 р. №308/юр/23.
Пов'язані документи:
Учасник
- Висновок СЕС від 28.07.2020.pdf 06.10.2023 10:42
- Скарга від 06.10.2023.pdf.asice.zip 06.10.2023 10:42
- Висновок СЕС від 28.11.2022.pdf 06.10.2023 10:42
- рішення від 09.10.2023 № 16010.pdf 09.10.2023 17:26
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.10.2023 № 16607.pdf 18.10.2023 13:17
- рішення від 17.10.2023 № 16607.pdf 20.10.2023 16:55
- Відповідь на скаргу 11.10.2023 11:21
- Відповідь на скаргу 11.10.2023 11:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.10.2023 11:08
Дата розгляду скарги:
17.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.10.2023 17:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.10.2023 16:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Богданівської сільської ради Дніпропетровської області» (КНП «Центру ПМСД» БСР ДО»)
Код ЄДРПОУ 37735655
ПРОТОКОЛ
«23» жовтня 2023 року м. Павлоград № 502-23-г
Щодо прийняття рішення
уповноваженою особою
Порядок денний:
1. Про внесення змін до закупівлі на підставі Рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16607-р/пк-пз від 17.10.2023 р. у закупівлі товарів, робіт і послуг.
2. Про затвердження тендерної документації до процедури відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог статті 21-22 Закону з урахуванням особливостей в новій редакції зі змінами.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
03 жовтня 2023 року Рішенням Уповноваженої особи № 442-23-г було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями закупівлі товару: «Код ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» Папір офісний А-4, з очікуваною вартістю предмета закупівлі – 124 000,00 грн. (Сто двадцять чотири тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ.
Рішенням Уповноваженої особи № 443-23-г від 03.10.2023 р. було затверджено тендерну документацію для проведення процедури відкритих торгів з особливостями закупівлі товару, Код ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» Папір офісний А-4, ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-03-006261-a.
06 жовтня 2023 року учасником Товариством з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український папір" було подано скаргу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до АМКУ на КНП «ЦПМСД» Богданівської сільської ради Дніпропетровської області» (Замовник), зокрема зобов'язати Замовника внести зміни до Документації.
Рішенням Комісії від 09.10.2023 № 16010-р/пк-пз Скарга була прийнята до розгляду.
17 жовтня 2023 року АМКУ розглянувши Скаргу та інформацію, одержану за Скаргою, та інформацію, розміщену в електронній системі закупівель, встановлено наступне:
У ході розгляду першого питання встановлено наступне: «Враховуючи наведене, а також надані Замовником документи, Скаржник не спростував наявну інформацію щодо відповідності технічним вимогам Документації в цій частині продукції щонайменше двох виробників, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
У ході розгляду другого питання встановлено наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації та неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим у Комісії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
У ході розгляду третього питання встановлено наступне: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
У ході розгляду четвертого питання встановлено наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації та неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим у Комісії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
У ході розгляду п’ятого питання встановлено наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації та неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим у Комісії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Разом з тим, враховуючи інформацію, викладену в мотивувальній частині рішення, Комісією встановлено, що під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення, які на момент прийняття Комісією цього рішення можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести відповідні зміни до Документації.
Повний текст Рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16607-р/пк-пз від 17.10.2023 року було опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) 20 жовтня 2023 року о 16.55.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", та на виконання ст. 21-22 Закону з урахуванням Особливостей: Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-03-006261-a, а також затвердити тендерну документацію до процедури відкритих торгів з особливостями в новій редакції, (ТД додається).
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до процедури відкритих торгів з особливостями закупівлі товару: «Код ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» Папір офісний А-4, з очікуваною вартістю предмета закупівлі – 124 000,00 грн. (Сто двадцять чотири тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ 23 жовтня 2023 р.
2. Затвердити тендерну документацію до процедури відкритих торгів з особливостями в новій редакції, відповідно до вимог статті 21-22 Закону з урахуванням особливостей (додається).
3. Подати на оприлюднення через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями в електронній системі закупівель з урахуванням п. 24 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
4. Подати на оприлюднення через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну документацію в електронну систему закупівель у порядку передбаченому статтею 21-22 Закону.
Уповноважена особа
КНП «Центру ПМСД» БСР ДО»
_________
(підпис) Катерина ГРЕЧКА