-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне)
Завершена
1 103 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 759.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 2 759.00 UAH
Період оскарження:
12.03.2018 19:20 - 23.03.2018 23:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга про порушення порядку проведення процедури закупівлі
Номер:
7e9ad718d4814d41ba549450ce0b89dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-12-001341-a.a2
Назва:
Скарга про порушення порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
29.03.2018р. відбувся аукціон по закупівлі (UA-2018-03-12-001341-a) код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне).
Згідно протоколу № 1 розгляду тендерних пропозицій від 05.04.2018р. переможцем процедури закупівлі був визнаний учасник товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» (далі по тексту – ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС»).
ПП «ЛІДЕР АКТИВ», яке також є учасником даних торгів, не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є такими, що порушують його права та інтереси.
Вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель, встановлений частиною першою статті 3 Закону – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію учасника торгів – ПВКП «НИРТ» та визначив його переможцем тендеру, порушив статтю 30 Закону.
Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право. Тому, ПП «ЛІДЕР АКТИВ» звертається до Органу оскарження.
Згідно з частиною 1 статті 23 Закону «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі». Ніяких звернень або уточнень з боку ПВКП «НИРТ» до Замовника не надавалося, а отже учасникам зміст тендерної документації та її вимог повністю зрозумілий.
В результаті ознайомлення з документами тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС», вважаємо наявними такі зауваження та невідповідності вимогам тендерної документації Замовника (далі – ТД), згідно з якими тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» повинна бути відхилена на підставі частини першої статті 30 Закону, а саме:
1. Відповідно до наданої в складі тендерної пропозиції інформації учасник ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» здійснює свою господарську діяльність на підставі модельного статуту.
Згідно п 3 розділу І «Загальні положення модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1182: «Вид товариства, його найменування, місце знаходження, мета і предмет діяльності, склад учасників, розмір статутного капіталу, розмір часток кожного з учасників, порядок внесення ними вкладів зазначаються у рішення про утворення товариства».
В протоколі загальних зборів учасника ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» в розділі предмет діяльності відсутній необхідний для здійснення оптової торгівлі твердим паливом вид економічної діяльності (за КВЕД – 2010) як – 46.71. – Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами.
Тобто учасник ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» згідно його установчих документів не має права здійснювати оптову торгівлю твердим паливом, а отже підлягає дискваліфікації через невідповідність предмету його діяльності предмету процедури закупівлі.
2. Згідно пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації: «тендерні пропозиції вважаються дійсними 105 (сто п`ять) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій».
Згідно пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації:
- «Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії».
- «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції дорівнює строку дії тендерної пропозиції».
Отже Замовник вимагав надання учасниками банківської гарантії, строк дійсності якої не більше не менше, а рівно 105 (сто п`ять) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій»
В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» надав банківську гарантію, строк дії якої більше ніж 105 (сто п`ять) робочих днів, а отже банківська гарантія не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Згідно інформації, наведеної в тексті банківської гарантії: «Право вимоги за даною Гарантією належить виключно Бенефіціару. Незалежно від тих обставин, які можуть скластися протягом строку дії даної Гарантії, Бенефіціар не може передавати іншій юридичній або фізичній особі право вимоги до Гаранта у повному обсязі або у частині».
З цього вбачається, що в разі реорганізації Замовника та зміні його назви, останній втрачає право вимоги за наданою учасником ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» банківською гарантією.
Отже банківська гарантія надана з порушенням вимог тендерної документації.
4. Згідно абзацу 2 додатку 4 до тендерної документації: «Товар, що закуповується, має відповідати екологічним нормам, що повинно бути документально підтверджено у складі пропозиції описом у вигляді листа у довільній формі щодо технологій, які застосовуються при поставці товару, що сприяють захисту довкілля».
З викладеного вище вбачається що Замовник вимагав надання учасниками опису технологій, тобто перелічення певного переліку технологій, які застосовуються при поставці товару, що сприяють захисту довкілля.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» відсутній документ, який містить описом технологій, які застосовуються при поставці товару, що сприяють захисту довкілля.
Отже учасник ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» не виконав умови тендерної документації в цій частині.
5. Згідно абзацу 4 додатку 4 до тендерної документації: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі учасники подають у складі тендерної пропозиції технічну специфікацію, яка повинна містити інформацію щодо відповідності кількісних, якісних та технологічних показників вугілля, що пропонується згідно тендерної пропозиції учасника (в тому числі фактичні показники зольності на сухий стан палива, вологи на робочий стан палива, нижчої теплоти згорання, виходу летких речовин, показники якості, що характеризують безпечність вугілля) вимогам цієї документації, включаючи посилання на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає вугілля, що буде постачатись згідно умов даної закупівлі».
Згідно пункту 3.5. ДСТУ 7146-2010 «Показники якості, що характеризують безпечність вугілля, повинні відповідати зазначеним у таблиці 2.
Таблиця 2 ДСТУ 7146-2010 — визначає показники якості, що характеризують безпечність вугілля
Назва показника Значення для вугілля
збагаченееееого незбагаченого
Загальна сірка на сухий стан палива
Sd, %, не більше ніж 3 4
Хлор на сухий стан палива Cld, %,
не більше ніж 0,6 0,6
Миш’як на сухий стан палива Asd, %, не більше ніж 0,02 0,02
В наданій учасником ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» технічній специфікації відсутні такі показники якості, що характеризують безпечність вугілля, як:
- хлор на сухий стан палива Cld, %,
- миш’як на сухий стан палива Asd, %
Оскільки тендерною документацією вимагалося зазначити показники якості, що характеризують безпечність вугілля, а учасником ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» зазначений лише один з показників якості, що характеризують безпечність вугілля, то вбачається, що зазначений вище учасник не виконав вимоги тендерної документації в повному обсязі.
З огляду на вищевикладене вбачається, що в складі пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» відсутній ряд документів, які вимагаються тендерною документацією, а деякі документи, хоча вони і надані, не підтверджують здатність учасника виконувати вимоги Замовника щодо якості вугілля, яке планується до постачання.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ПП «ЛІДЕР АКТИВ» є учасником відповідної процедури закупівлі та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Метою здійснення господарської діяльності ПП «ЛІДЕР АКТИВ» є, зокрема, отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. Визнаючи переможцем відкритих торгів ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» з порушенням вимог Закону тендерний комітет Замовника своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання прибутку, внаслідок задоволення законним шляхом інтересів і потреб Замовника в закупівлі вугілля кам’яного.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга відділ освіти Богодухівської рда.pdf 15.04.2018 16:26
- платіжне доручення № 52 від 12.04.18р..PDF 15.04.2018 16:26
- Рішення від 18.04.2018 № 3612.pdf 18.04.2018 21:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2018 16:26
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.04.2018 21:28
Скарга
Розгляд припинено
Скарга про порушення порядку проведення процедури закупівлі
Номер:
8ab80e013dac41d290968c50ab827faa
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-12-001341-a.a1
Назва:
Скарга про порушення порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
29.03.2018р. відбувся аукціон по закупівлі (UA-2018-03-12-001341-a) код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне).
Згідно протоколу № 1 розгляду тендерних пропозицій від 05.04.2018р. переможцем процедури закупівлі був визнаний учасник товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» (далі по тексту – ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС»).
ПП «ЛІДЕР АКТИВ», яке також є учасником даних торгів, не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є такими, що порушують його права та інтереси.
Вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель, встановлений частиною першою статті 3 Закону – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію учасника торгів – ПВКП «НИРТ» та визначив його переможцем тендеру, порушив статтю 30 Закону.
Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право. Тому, ПП «ЛІДЕР АКТИВ» звертається до Органу оскарження.
Згідно з частиною 1 статті 23 Закону «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі». Ніяких звернень або уточнень з боку ПВКП «НИРТ» до Замовника не надавалося, а отже учасникам зміст тендерної документації та її вимог повністю зрозумілий.
В результаті ознайомлення з документами тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС», вважаємо наявними такі зауваження та невідповідності вимогам тендерної документації Замовника (далі – ТД), згідно з якими тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» повинна бути відхилена на підставі частини першої статті 30 Закону, а саме:
1. Відповідно до наданої в складі тендерної пропозиції інформації учасник ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» здійснює свою господарську діяльність на підставі модельного статуту.
Згідно п 3 розділу І «Загальні положення модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1182: «Вид товариства, його найменування, місце знаходження, мета і предмет діяльності, склад учасників, розмір статутного капіталу, розмір часток кожного з учасників, порядок внесення ними вкладів зазначаються у рішення про утворення товариства».
В протоколі загальних зборів учасника ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» в розділі предмет діяльності відсутній необхідний для здійснення оптової торгівлі твердим паливом вид економічної діяльності (за КВЕД – 2010) як – 46.71. – Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами.
Тобто учасник ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» згідно його установчих документів не має права здійснювати оптову торгівлю твердим паливом, а отже підлягає дискваліфікації через невідповідність предмету його діяльності предмету процедури закупівлі.
2. Згідно пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації: «тендерні пропозиції вважаються дійсними 105 (сто п`ять) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій».
Згідно пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації:
- «Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії».
- «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції дорівнює строку дії тендерної пропозиції».
Отже Замовник вимагав надання учасниками банківської гарантії, строк дійсності якої не більше не менше, а рівно 105 (сто п`ять) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій»
В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» надав банківську гарантію, строк дії якої більше ніж 105 (сто п`ять) робочих днів, а отже банківська гарантія не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Згідно інформації, наведеної в тексті банківської гарантії: «Право вимоги за даною Гарантією належить виключно Бенефіціару. Незалежно від тих обставин, які можуть скластися протягом строку дії даної Гарантії, Бенефіціар не може передавати іншій юридичній або фізичній особі право вимоги до Гаранта у повному обсязі або у частині».
З цього вбачається, що в разі реорганізації Замовника та зміні його назви, останній втрачає право вимоги за наданою учасником ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» банківською гарантією.
Отже банківська гарантія надана з порушенням вимог тендерної документації.
4. Згідно абзацу 2 додатку 4 до тендерної документації: «Товар, що закуповується, має відповідати екологічним нормам, що повинно бути документально підтверджено у складі пропозиції описом у вигляді листа у довільній формі щодо технологій, які застосовуються при поставці товару, що сприяють захисту довкілля».
З викладеного вище вбачається що Замовник вимагав надання учасниками опису технологій, тобто перелічення певного переліку технологій, які застосовуються при поставці товару, що сприяють захисту довкілля.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» відсутній документ, який містить описом технологій, які застосовуються при поставці товару, що сприяють захисту довкілля.
Отже учасник ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» не виконав умови тендерної документації в цій частині.
5. Згідно абзацу 4 додатку 4 до тендерної документації: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі учасники подають у складі тендерної пропозиції технічну специфікацію, яка повинна містити інформацію щодо відповідності кількісних, якісних та технологічних показників вугілля, що пропонується згідно тендерної пропозиції учасника (в тому числі фактичні показники зольності на сухий стан палива, вологи на робочий стан палива, нижчої теплоти згорання, виходу летких речовин, показники якості, що характеризують безпечність вугілля) вимогам цієї документації, включаючи посилання на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає вугілля, що буде постачатись згідно умов даної закупівлі».
Згідно пункту 3.5. ДСТУ 7146-2010 «Показники якості, що характеризують безпечність вугілля, повинні відповідати зазначеним у таблиці 2.
Таблиця 2 ДСТУ 7146-2010 — визначає показники якості, що характеризують безпечність вугілля
Назва показника Значення для вугілля
збагаченееееого незбагаченого
Загальна сірка на сухий стан палива
Sd, %, не більше ніж 3 4
Хлор на сухий стан палива Cld, %,
не більше ніж 0,6 0,6
Миш’як на сухий стан палива Asd, %, не більше ніж 0,02 0,02
В наданій учасником ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» технічній специфікації відсутні такі показники якості, що характеризують безпечність вугілля, як:
- хлор на сухий стан палива Cld, %,
- миш’як на сухий стан палива Asd, %
Оскільки тендерною документацією вимагалося зазначити показники якості, що характеризують безпечність вугілля, а учасником ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» зазначений лише один з показників якості, що характеризують безпечність вугілля, то вбачається, що зазначений вище учасник не виконав вимоги тендерної документації в повному обсязі.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга відділ освіти Богодухівської рда.PDF 14.04.2018 17:28
- платіжне доручення № 52 від 12.04.18р..PDF 14.04.2018 17:28
- Рішення від 17.04.2018 № 3561.pdf 18.04.2018 18:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.04.2018 17:28
Опис причини скасування:
помилково зазначений вихідний номер та дата створення документа
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
14.04.2018 17:31
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.04.2018 18:59