• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тверде паливо

Завершена

1 157 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 570.00 UAH
Період оскарження: 02.10.2023 15:00 - 03.11.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга, що стосується незаконного рішення Замовника

Номер: 3e161d65533e4d59a8f279199298fb8f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-02-007993-a.b4
Назва: Скарга, що стосується незаконного рішення Замовника
Скарга:
Скарга, що стосується незаконного рішення Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.11.2023 17:03
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС", КРЮЧКОВ АРТУР 380508606051 invest-2019@ukr.net
Скарга
Скасована

СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі

Номер: 73bb703400114300aaff0e36b26fd2c4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-02-007993-a.a3
Назва: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
31 жовтня 2023 року Замовником було розміщено файли оновленої тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі. Вважаємо що умови тендерної документації суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 01.11.2023 18:40
Автор: Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС", Сосюра Олександр Володимирович +380972445452 naftagroserv@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі

Номер: 1c86d774afcc4ce2aea120955cb6ebdb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-02-007993-a.a2
Назва: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
02 жовтня 2023 року Замовником було розміщено файли тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі. Вважаємо що умови тендерної документації суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Дата розгляду скарги: 19.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.10.2023 21:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.10.2023 14:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесені зміни згідно рішення АМКУ
Автор: Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС", Сосюра Олександр Володимирович +380507698500 naftagroserv@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

порушення п. 29 Особливостей.

Номер: 59a3577fc4ca46dcb2da0c1a253cdbb6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-02-007993-a.a1
Назва: порушення п. 29 Особливостей.
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно вимог Додатку 2, Виробник вугілля повинен здійснювати свою господарську діяльність за наявності всіх необхідних та передбачених законодавством чинних дозволів (в тому числі висновок з оцінки впливу на довкілля). Зауважимо, що не усі учасники є виробниками товару, Також, висновок з оцінки впливу на довкілля не мають більшість виробників, так як почали свою планову діяльність ще до моменту як такий документ запроваджено до отримання, а відтак більшість виробників не зобовязані його мати (у тому числі і наш виробник). Також, така вимога не узгоджується з нормаи п. 29 Особливостей, так як ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015 не передбачають такий документ як висновок з оцінки впливу на довкілля ані для виробника ані для іншої особи. Втсановивши таку вимогу вами порушено порядок проведення торгів. Просимо виключити вимогу щодо наявності висновку з оцінки впливу на довкілля у виробника. У випадку ігнорування даної вимоги ми будемо вимушені звернутись до АМКУ за захистом своїх прав (зауважимо, що аналогічні вимоги вже визнавались незаконними органом оскарження.)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Перш за все зазначимо, що це не вимога до учасника і по суті змісту жодним чином Вас не дискримінує щоб прийняти участь у торгах. Вказана примітка є лише тлумаченням того, хто в розумінні даної тендерної документації є «виробником» вугілля. Додатково повідомимо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 (далі – Закон №2059) для провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою статті 3 Закону №2059, здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим. А, згідно з частиною шостою статті 3 Закону №2059 забороняється провадження господарської діяльності чи експлуатація об’єктів, інші втручання, якщо не забезпечено в повному обсязі додержання екологічних умов, передбачених у висновку з оцінки впливу на довкілля.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.11.2023 00:04