• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Овочі,фрукти та горіхи

яблука

Завершена

1 020 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2018 12:16 - 28.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Звернення до замовника

Номер: 9913441c4d9a45ea90f4f644404e3927
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-16-000945-c.a1
Назва: Звернення до замовника
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу на те, що документація ФОП Павлюк не відповідає кваліфікаційним вимогам замовника в наступних частинах: 1. У довідці про наявне обладнання вказано, користування орендованими приміщеннями площею 52 м2. На підтвердження надано договір про надання послуг між ТДВ Рівнехолод та ФОП Підприємець стосовно 52 м2 проте не вказано адресу складу. У акті обстеження підприємства від 22 грудня 2017 р. в якому вказано про проведення обстеження приміщень по вул. Князя Володимира 112 м.Рівне без вказання площі приміщення. Отже, немає підстав стверджувати, що вказаний акт стосується приміщення, яким користується ФОП Павлюк Г.О. 2. На підтвердження наявності транспортних засобів надано договір на перевезення вантажу між ТДВ Рівнехолод та ПСК «Рівненський ЗВЗК», а не з ФОП Павлюк Г.О., а отже наданий договір не підтверджує наявність транспортних засобів у Учасника. У договорі перевезення вантажу зазначено лише назви авто, без зазначення номерних знаків авто. Акт дезінфекції надано на конкретизовані авто. Немає підстав стверджувати що акт дезінфекції та технічні паспорти на авто стосується саме зазначених в договорі транспортних засобів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Ваш лист від 11.04.2018р. управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради повідомляє наступне. Тендерна пропозиція ФОП Павлюк Г.О. відповідає вимогам тендерної документації. Щодо договору оренди на перевезення вантажу, даний договір підписаний Перевізником в особі керівника ТДВ "Рівнехолод" та Замовником в особі ФОП Павлюк Г.О.
Статус вимоги: Не задоволено