• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання Гідроприводи комплектні монтажні для потреб ВП «БУДІВНИЦТВО І РЕМОНТ»

Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.

Завершена

535 710.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 357.10 UAH
Період оскарження: 29.09.2023 16:55 - 08.10.2023 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: ff7c095e7b854331897fe7a86836e90b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-29-010001-a.a2
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
29 вересня 2023 року підприємством ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" (надалі - Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання Гідроприводи комплектні монтажні для потреб ВП «БУДІВНИЦТВО І РЕМОНТ» (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-29-010001-a). ТОВ «Технофорс» (надалі – Скаржник) подало свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі. За результатами розкриття тендерних пропозицій в тендері прийняли участь наступні компанії: ТОВ "РІГ", ТОВ "Елмотехнології", ТОВ «ТЕХНОФОРС». За результатом розгляду пропозиції ТОВ "Елмотехнології" на відповідність вимогам Тендерної документації (далі – ТД) Замовником було прийнято рішення про визначення ТОВ "Елмотехнології" (14101176) переможцем закупівлі, оформлене протоколом №13219/08/23 від 23.11.2023р., який оприлюднено у електронній системі закупівель 23.11.2023р. Рішення Замовника, оформлене Протоколом №13219/08/23 від 23.11.2023р., в частині визначення переможцем ТОВ "Елмотехнології" прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), всупереч і без урахування вимог Тендерної документації по закупівлі, чим порушено права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі (що є підставою подання скарги), внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне. Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси такої особи І. НЕЗАКОННІСТЬ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "ЕЛМОТЕХНОЛОГІЇ" 1) Порушення п. 44 Особливостей: невідхилення пропозиції, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно розділу III пункту 6 Тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції документи про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, у тому числі опис та основні вимоги до предмета закупівлі, який складається з Розділу І та заповненої Таблиці 1 Додатку 3 цієї тендерної документації. За таких умов, в тендерній документації чітко розмежовано поняття інформація та документи, при цьому, саме інформація наведена замовником в додатку 3 до тендерної документації. Учасник в складі пропозиції надав файл «додаток_3.pdf», у якому міститься інформація про запропонований товар за формою Додатку 3, а саме в колонці «Технічні характеристики згідно пропозиції учасника». В цій колонці Учасник повинен був вказати чіткі та однозначні характеристики запропонованого товару, натомість Учасник дублює вимоги Замовника. Відсутність чітких характеристик не дає змогу гарантувати та оцінити сумісність всього комплекту обладнання, а саме: - Зазначена Учасником характеристика «Максимальний робочий тиск, не гірше, МПа (бар): 20(200)» не дає змогу гарантувати сумісну роботу циліндрів гідравлічних та гідравлічної насосної станції для гідроциліндрів двосторонньої дії. З таким формулюванням учасник може поставити замовнику циліндри з максимальним робочим тиском 20(200) МПа (бар), а гідравлічну насосну станцію з максимальним робочим тиском 50(500) МПа (бар). Це буде відповідати прописаним в пропозиції характеристикам, але унеможливлює сумісну роботу такого обладнання. Тобто учасник повинен був зазначити Максимальний робочий тиск, який буде не гірше, МПа (бар): 20(200), але це повинна бути однозначна чітка характеристика, для змоги оцінки сумісної роботи даного комплекту обладнання в одному тиску. - Зазначена Учасником характеристика «з’єднання (масляний порт): 3/8-NPT або 3/8-BSP» не дає змогу гарантувати сумісну роботу циліндрів гідравлічних та гідравлічної насосної станції для гідроциліндрів двосторонньої дії. Учасник ТОВ "Елмотехнології" не визначився, який тип з’єднань буде встановлено на комплектах обладнання. З таким формулюванням учасник може поставити замовнику циліндри з одним типом з’єднання, а гідравлічну насосну станцію з іншим вказаним. Це буде відповідати прописаним в пропозиції характеристикам, але унеможливлює сумісну роботу такого обладнання. Таким чином Переможцем не підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника Вимогам до предмету закупівлі. Використання слова «не гірше», Учасником в складі своєї пропозиції, не дає змогу чітко визначити інформацію щодо технічних характеристик запропонованого еквіваленту, тобто фактично, учасник не зазначив конкретне значення параметрів та характеристик запропонованого Товару. За таких умов, надана інформація не підтверджує відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, оформлену відповідно до Таблиці 1 Додатку 3 цієї тендерної документації. Учасник на вимогу Замовника надав файл «додаток_3.pdf», у якому міститься тільки інформація щодо предмета закупівлі, при цьому в складі тендерної пропозиції відсутній будь-який технічний документ який містить чітку відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам. Таким чином, ТП ТОВ "Елмотехнології" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та мала бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.. Не відхиливши ТП ТОВ "Елмотехнології" та незаконно визначивши його переможцем (Протокол №13219/08/23 від 23.11.2023р.), Замовник порушив п. 44 Особливостей, ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі. Таким чином, Рішення Замовника, оформлене Протоколом 13219/08/23 від 23.11.2023р., в частині визначення переможцем ТОВ "Елмотехнології" прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, всупереч і без урахування вимог Тендерної документації по закупівлі, чим порушено права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі, внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне. У зв’язку із цим Замовником порушені принципи проведення закупівель, а саме об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників, що є наслідком порушення прав ТОВ “ТЕХНОФОРС”. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Конституцією України, Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення Замовником процедури закупівлі UA-2023-09-29-010001-a. 3. Встановити незаконність рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі UA-2023-09-29-010001-a ТОВ "Елмотехнології", оформлене Протоколом №13219/08/23 від 23.11.2023р, та зобов’язати Замовника скасувати рішення, опубліковане на електронному майданчику 23.11.2023р. (Протокол 13219/08/23 від 23.11.2023р) про визначення переможцем закупівлі UA-2023-09-29-010001-a ТОВ "Елмотехнології".
Дата розгляду скарги: 07.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.11.2023 15:26
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.12.2023 17:11
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технофорс", Ізварін Максим 380503089192 IMV@TECHNOFORCE.COM.UA http://www.technoforce.com.ua
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: a88a6ef6761e440e904eae87ad938ce9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-29-010001-a.c1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
29 вересня 2023 року підприємством ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" (надалі - Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання Гідроприводи комплектні монтажні для потреб ВП «БУДІВНИЦТВО І РЕМОНТ» (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-29-010001-a). ТОВ «Технофорс» (надалі – Скаржник) подало свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі. За результатами розкриття тендерних пропозицій в тендері прийняли участь наступні компанії: ТОВ "РІГ", ТОВ "Елмотехнології", ТОВ «ТЕХНОФОРС». За результатом розгляду пропозиції ТОВ «РІГ» на відповідність вимогам Тендерної документації (далі – ТД) Замовником було прийнято рішення про визначення ТОВ «РІГ» (42372214) переможцем закупівлі, оформлене протоколом №13219/05/23 від 01.11.2023р., який оприлюднено у електронній системі закупівель 01.11.2023р. Рішення Замовника, оформлене Протоколом №13219/05/23 від 01.11.2023р., в частині визначення переможцем ТОВ "РІГ" прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), всупереч і без урахування вимог Тендерної документації по закупівлі, чим порушено права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі (що є підставою подання скарги), внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне. Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси такої особи І. НЕЗАКОННІСТЬ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "РІГ" 1) Порушення п. 44 Особливостей: невідхилення пропозиції, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно розділу III пункту 6 Тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, Замовником були визначені технічні характеристики предмету закупівлі. Учасник в складі пропозиції надав документ «Технічна специфікація.pdf», у якому міститься інформація про запропонований товар за формою Додатку 3, а саме в колонці «Технічні характеристики згідно пропозиції учасника». В цій колонці Учасник повинен був вказати чіткі та однозначні характеристики запропонованого товару, натомість Учасник дублює вимоги Замовника, таким чином Переможцем не підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника Вимогам до предмету закупівлі. Використання слова «не гірше», Учасником в складі своєї пропозиції, не дає змогу чітко визначити інформацію щодо технічних характеристик запропонованого еквіваленту, тобто фактично, учасник не зазначив конкретне значення параметрів та характеристик запропонованого Товару. Таким чином, ТП ТОВ "РІГ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей. Не відхиливши ТП ТОВ "РІГ" та незаконно визначивши його переможцем (Протокол №13219/05/23 від 01.11.2023р.), Замовник порушив п. 44 Особливостей, ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі. Додатково зазначимо, що Замовник дав можливість на виправлення невідповідностей пропозиції, у тому числі і внести зміни в Технічну пропозицію учасника ТОВ "РІГ", що є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на це, заміна технічної пропозиції ТОВ "РІГ", яка є інформацією (та/або документом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, є порушенням, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, Рішення Замовника, оформлене Протоколом 13219/05/23 від 01.11.2023р., в частині визначення переможцем ТОВ "РІГ" прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, всупереч і без урахування вимог Тендерної документації по закупівлі, чим порушено права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі, внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне. У зв’язку із цим Замовником порушені принципи проведення закупівель, а саме об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників, що є наслідком порушення прав ТОВ “ТЕХНОФОРС”. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі", Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення Замовником процедури закупівлі UA-2023-09-29-010001-a. 3. Встановити незаконність рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі UA-2023-09-29-010001-a ТОВ «РІГ», оформлене Протоколом 13219/05/23 від 01.11.2023р., та зобов’язати Замовника скасувати рішення, опубліковане на електронному майданчику 01.11.2023р. (Протокол 13219/05/23 від 01.11.2023р) про визначення переможцем закупівлі UA-2023-09-29-010001-a ТОВ «РІГ».
Дата розгляду скарги: 15.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.11.2023 14:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.11.2023 15:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.11.2023р. № №18371-р/пк-пз скасувати рішення про визнання Учасника ТОВ «РІГ» переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, що було прийняте 01.11.2023.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технофорс", Ізварін Максим 380503089192 IMV@TECHNOFORCE.COM.UA http://www.technoforce.com.ua