• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з встановлення системи охоронної сигналізації на об’єкті ПАТ “Запоріжжяобленерго” за адресою: м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, 25)

Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: неприйняття до розгляду. Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства

Торги не відбулися

357 843.64 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 578.44 UAH
Період оскарження: 29.09.2023 16:10 - 08.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено

вимога про порушення принципів добросовісної коркуренції при здійсненні публічнизх закупівель

Номер: 73c48836eed14dbf93da004e8c4db3fb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-29-009524-a.c1
Назва: вимога про порушення принципів добросовісної коркуренції при здійсненні публічнизх закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику! 06.10.2023 о 13:12 год. Вами, як Замовником, було завантажено зміни до тендерної документації на електромонтажні роботи (послуги з встановлення системи охоронної сигналізації на об’єкті ПАТ «Запоріжжяобленерго» за адресою: м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, 25) тендерної закупівлі з ідентифікатором: UA-2023-09-29-009524-a. Вимога щодо надання перерахованих Вами у п.п. 3.9 - 3.16 Розділу ІІІ Додатку №1 Тендерної документації сертифікатів є безглуздою і зовсім не обґрунтованою, оскільки наявність у будь-якого суб’єкта господарської діяльності таких сертифікатів не передбачається ані ЗУ «Про охоронну діяльність», ані ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 №960, ані ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», ані ЗУ «Про стандартизацію» чи іншими законами, наказами та нормативно-правовими актами України. Тобто, вимога про надання перерахованих у п.п. 3.9 - 3.16 Розділу ІІІ Додатку №1 Тендерної документації сертифікатів є недоцільною і надумаю, та такою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників, передбачених ч.ч. 1, 4 та 6 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ця Ваша вимога дає підстави вважати, що тендерна документація написана лише під одного учасника, що тягне за собою корупційні дії та зловживання зі сторони, як Замовника, так і потенційного одного учасника в майбутньому. Прошу врахувати добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до учасників, прибрати з Додатку №1 вимоги щодо наявності в учасника сертифікатів, перерахованих Вами у п.п. 3.9 - 3.16 Розділу ІІІ вищезазначеного додатку, та внести до тендерної документації відповідні зміни.
Вирішення: Шановний Учаснику, Вами, 06.10.2023 року о 15 год. 46 хвилин, подано Вимогу на завантажені зміни до тендерної документації на електромонтажні роботи (послуги з встановлення системи охоронної сигналізації на об’єкті ПАТ «Запоріжжяобленерго» за адресою: м.Запоріжжя, вул. Волгоградська,25) тендерної закупівлі з ідентифікатором UA-2023-09-29-009524-а. Подана скарга стосується того, що на Вашу думку надання Учасником перерахованих у п.п. 3.9-3.16 Розділу ІІІ Додатку №1 Тендерної документації сертифікатів є безглуздою і зовсім не обґрунтованою, оскільки наявність у будь-якого суб’єкта господарської діяльності таких сертифікатів не передбачається ані ЗУ «Про охоронну діяльність», ані ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 №960, ані ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», ані ЗУ «Про стандартизацію» чи іншими законами, наказами та нормативно-правовими актами України. Уважно розглянувши Вашу скаргу можемо повідомити наступне: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 вищезазначеного закону. В свою чергу, ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Частиною 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримання сертифікатів надавачем послуг свідчить про відповідність надання якісних послуг та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні. Отримати сертифікати на: Систему управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно надання послуг з електромонтажних робіт на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); Сертифікат на систему управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно обслуговування систем безпеки (в т.ч. контроль управління доступом), на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); Сертифікат на систему управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно обслуговування систем безпеки (в т.ч. контроль управління доступом), на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 Quality management systems – Requirements; Сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці, яким підтверджується, що система управління охороною здоров'я та безпекою праці на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) у сфері проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування, ремонту систем безпеки (в т.ч. контроль управління доступом); Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, яким підтверджується, що система управління та протидії корупції відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) у сфері проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування, ремонту систем безпеки (в т.ч. контроль управління доступом); Сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачання, яким підтверджується, що система управління безпекою ланцюга постачання відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) у сфері проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування, ремонту систем безпеки (в т.ч. контроль управління доступом); Сертифікат на процеси інжинірингу пожежної безпеки, яким підтверджується, що процеси інжинірингу пожежної безпеки відповідають вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) у сфері проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування, ремонту систем безпеки (в т.ч. контроль управління доступом); Сертифікат на систему екологічного управління, яким підтверджується, що система екологічного управління відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) у сфері проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування, ремонту систем безпеки (в т.ч. контроль управління доступом), може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність вищезазначених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. З метою забезпечення отримання якісних послуг, Замовник вимагає у тендерній документації наявність діючих сертифікатів відповідності вимогам відповідних послуг. Встановлюючи вищезазначену вимогу щодо надання учасниками закупівлі у складі їх пропозицій копії вищезазначених сертифікатів, Замовник має намір переконатися у надійності учасника як перспективного партнера, який прагне здійснювати свою діяльність у відповідності до міжнародних стандартів якості і бути надійним партнером для нашого підприємства. Зважаючи на все вищевикладене, можна зробити висновок, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і немає жодної дискримінаційної умови.
Статус вимоги: Відхилено