• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

4 Лоти Код ДК 021:2015:45312100-8 Встановлення системи пожежної сигналізації 1 Лот: надання послуг з монтажу системи пожежної сигналізації, системи керування евакуювання та системи передавання тривожних сповіщень в приміщеннні: ЗДО "Казка" за адресою: с. Красівка, Бердичівський р-н., вул. Миру, 5; 2 Лот: надання послуг з монтажу системи пожежної сигналізації, системи керування евакуювання та системи передавання тривожних сповіщень в приміщеннні: Великонизгірецького ЗДО "Золотий Ключик" за адресою: С. Великі Низгірці, Бердичівський р-н., вул. Центральна, 8; 3 Лот: надання послуг з монтажу системи пожежної сигналізації, системи керування евакуювання та системи передавання тривожних сповіщень в приміщеннні: Красівський ліцей ім. Ц.Л.Посудевського за адресою: с. Красівка, Бердичівський р-н., вул. Миру, 24; 4 Лот: надання послуг з монтажу системи пожежної сигналізації, системи керування евакуювання та системи передавання тривожних сповіщень в приміщеннні: Великонизгірецька філія Красівського ліцею ім. Ц.Л.Посудевського за адресою: с. Великі Низгірці, Бердичівського р-н., вул. Бердичівська, 25-Б

Код ЄДРПОУ: 41077614. Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради. Місцезнаходження: 13374, Житомирська область, Бердичівський район, село Хажин, вулиця Двірська, будинок 42. Категорія замовника: абз.1 п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», проведення закупівлі проводиться у відповідності до п. 14 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року "Про особливості здійснення публічних закупівель, товарів робіт і послуг замовників, передбачених Законом україни "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Вид закупівлі – відкриті торги з особливостями. Розрахунки здійснюються шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Постачальника, визначеними у договорі. Враховуючи наявну потребу у встановленні системи пожежної сигналізації

Завершена

471 770.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 404.55 UAH
Період оскарження: 29.09.2023 14:37 - 07.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 08ef005abcbb4d489587d101b99dce90
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-29-007513-a.c9
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до Додатку 2 розділу 1.2. Документи, які повинен надати Учасник в складі тендерної пропозиції Відомості обсягів робіт до тендерної документації вимагалось включити: «Електроенергія - кВт-год - 2,2088». У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" надано документи: « Кошторис Лот 1.pdf» міститься документ «Підсумкова відомість ресурсів» у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» від 01.11.2021р № 281, в позиції 25 якого зазначено: Електроенергія – кВт-год - 2,2088"з розцінкою – поточна ціна за одиницю, грн. 4,9416/125,71 та відпускна ціна, грн. 4,94160/125,71" . Вимогами тендерної документації було встановлено, що документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які повинні бути складені відповідно до вимог розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова з визначення вартості будівництва). Пунктом 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва передбачено: Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. В свою чергу п. 5.13. затверджено: Загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 цієї Настанови. Беручи до уваги «Витрати на організацію робіт на будівельних майданчиках та вдосконалення технології» додатку 10 Настанови, то там чітко зазначено: «Витрати на упорядкування та утримання будівельних майданчиків: витрати на електроенергію (в тому числі від тимчасових електростанцій), оплату праці чергових електромонтерів та інші витрати, пов’язані з освітленням території будівництва». Керуючись іншими законодавчими документами, в яких чітко визначено: відповідно до статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII визначено термінологію: 26) електрична енергія - енергія, що виробляється на об’єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу; 30) електропостачальник - суб’єкт господарювання, який здійснює продаж електричної енергії за договором постачання електричної енергії споживачу; 37) розрахунки на ринку електричної енергії - процес виконання взаємних фінансових вимог та зобов’язань учасників ринку за договорами купівлі-продажу електричної енергії і послуг, що надаються на ринку електричної енергії, у тому числі шляхом неттінгу та за рахунок відповідних фінансових гарантій; 47) непобутовий споживач - фізична особа - підприємець або юридична особа, яка купує електричну енергію, що не використовується нею для власного побутового споживання; 55) оператор системи передачі - юридична особа, відповідальна за експлуатацію, диспетчеризацію, забезпечення технічного обслуговування, розвиток системи передачі та міждержавних ліній електропередачі, а також за забезпечення довгострокової спроможності системи передачі щодо задоволення обґрунтованого попиту на передачу електричної енергії; 56) оператор системи розподілу - юридична особа, відповідальна за безпечну, надійну та ефективну експлуатацію, технічне обслуговування та розвиток системи розподілу і забезпечення довгострокової спроможності системи розподілу щодо задоволення обґрунтованого попиту на розподіл електричної енергії з урахуванням вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та забезпечення енергоефективності; 68) постачання електричної енергії - продаж, включаючи перепродаж, електричної енергії; 74) ринок електричної енергії - система відносин, що виникають між учасниками ринку під час здійснення купівлі-продажу електричної енергії та/або допоміжних послуг, передачі та розподілу, постачання електричної енергії споживачам; 78) розподіл електричної енергії (далі - розподіл) - транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії; 84) споживач - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, що купує електричну енергію для власного споживання; 92) трейдер - суб’єкт господарювання, що здійснює купівлю електричної енергії виключно з метою її перепродажу, крім продажу за договором постачання електричної енергії споживачу; 96) учасник ринку електричної енергії (далі - учасник ринку) - виробник, електропостачальник, трейдер, оператор системи передачі, оператор системи розподілу, оператор малої системи розподілу, оператор ринку, гарантований покупець, оператор установки зберігання енергії та споживач, які провадять свою діяльність на ринку електричної енергії в порядку, передбаченому цим Законом. Та відповідно до ст. 8 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII встановлено: «Господарська діяльність з виробництва, передачі, розподілу електричної енергії, розподілу електричної енергії малими системами розподілу, постачання електричної енергії споживачам, зберігання енергії, агрегації, трейдерська діяльність, здійснення функцій оператора ринку та гарантованого покупця провадяться на ринку електричної енергії, за умови отримання відповідної ліцензії, якщо інше не передбачено цим Законом». Виходячи із вищезазначеного, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" не є учасником ринку електричної енергії, не має Ліцензію на здійснення господарської діяльності у цій сфері та відповідно не має права продавати електроенергію Замовнику й зазначати вартість електроенергії у кошторисних розрахунках. Отже, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" порушено норми чинного законодавства та збільшено суму договірної ціни, за рахунок включення вартості електроенергії. Таким чином тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Виходячи з викладеного вище, просимо відхилити тендерну пропозицію переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Замовником було розглянуто Вашу вимогу та додатково проаналізовано пропозицію переможця ТОВ «Будівельна перспектива». Повідомляємо наступне: при розрахунку договірної ціни учасником ТОВ «Будівельна перспектива» прийнято електроенергію з нульовою ціною. Інформація про кількість електроенергії надається у підсумковій відомості ресурсів довідково, без зазначення вартості. У підсумковій відомості ресурсів видно, що електроенергія вказана без вартості, відповідно електроенергія не включена до ціни пропозиції. Таким чином суму договірної ціни не збільшено, а кошти на покриття електроенергії відсутні. Отже, ТОВ «Будівельна перспектива» не продає електроенергію Замовнику, а пропозиція учасника є такою, що відповідає вимогам тендерної документації і не може бути відхилена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: df0bdb1ccd474fe1888753904faea993
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-29-007513-a.c8
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до Додатку 2 розділу 1.2. Документи, які повинен надати Учасник в складі тендерної пропозиції Відомості обсягів робіт до тендерної документації вимагалось включити: «Електроенергія - кВт-год - 2,5171». У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" надано документи: « Кошторис Лот 2.pdf» міститься документ «Підсумкова відомість ресурсів» у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» від 01.11.2021р № 281, в позиції 32 якого зазначено: Електроенергія – кВт-год - 2,5171"з розцінкою – поточна ціна за одиницю, грн. 4,9416/125,71 та відпускна ціна, грн. 4,94160/125,71" . Вимогами тендерної документації було встановлено, що документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які повинні бути складені відповідно до вимог розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова з визначення вартості будівництва). Пунктом 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва передбачено: Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. В свою чергу п. 5.13. затверджено: Загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 цієї Настанови. Беручи до уваги «Витрати на організацію робіт на будівельних майданчиках та вдосконалення технології» додатку 10 Настанови, то там чітко зазначено: «Витрати на упорядкування та утримання будівельних майданчиків: витрати на електроенергію (в тому числі від тимчасових електростанцій), оплату праці чергових електромонтерів та інші витрати, пов’язані з освітленням території будівництва». Керуючись іншими законодавчими документами, в яких чітко визначено: відповідно до статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII визначено термінологію: 26) електрична енергія - енергія, що виробляється на об’єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу; 30) електропостачальник - суб’єкт господарювання, який здійснює продаж електричної енергії за договором постачання електричної енергії споживачу; 37) розрахунки на ринку електричної енергії - процес виконання взаємних фінансових вимог та зобов’язань учасників ринку за договорами купівлі-продажу електричної енергії і послуг, що надаються на ринку електричної енергії, у тому числі шляхом неттінгу та за рахунок відповідних фінансових гарантій; 47) непобутовий споживач - фізична особа - підприємець або юридична особа, яка купує електричну енергію, що не використовується нею для власного побутового споживання; 55) оператор системи передачі - юридична особа, відповідальна за експлуатацію, диспетчеризацію, забезпечення технічного обслуговування, розвиток системи передачі та міждержавних ліній електропередачі, а також за забезпечення довгострокової спроможності системи передачі щодо задоволення обґрунтованого попиту на передачу електричної енергії; 56) оператор системи розподілу - юридична особа, відповідальна за безпечну, надійну та ефективну експлуатацію, технічне обслуговування та розвиток системи розподілу і забезпечення довгострокової спроможності системи розподілу щодо задоволення обґрунтованого попиту на розподіл електричної енергії з урахуванням вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та забезпечення енергоефективності; 68) постачання електричної енергії - продаж, включаючи перепродаж, електричної енергії; 74) ринок електричної енергії - система відносин, що виникають між учасниками ринку під час здійснення купівлі-продажу електричної енергії та/або допоміжних послуг, передачі та розподілу, постачання електричної енергії споживачам; 78) розподіл електричної енергії (далі - розподіл) - транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії; 84) споживач - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, що купує електричну енергію для власного споживання; 92) трейдер - суб’єкт господарювання, що здійснює купівлю електричної енергії виключно з метою її перепродажу, крім продажу за договором постачання електричної енергії споживачу; 96) учасник ринку електричної енергії (далі - учасник ринку) - виробник, електропостачальник, трейдер, оператор системи передачі, оператор системи розподілу, оператор малої системи розподілу, оператор ринку, гарантований покупець, оператор установки зберігання енергії та споживач, які провадять свою діяльність на ринку електричної енергії в порядку, передбаченому цим Законом. Та відповідно до ст. 8 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII встановлено: «Господарська діяльність з виробництва, передачі, розподілу електричної енергії, розподілу електричної енергії малими системами розподілу, постачання електричної енергії споживачам, зберігання енергії, агрегації, трейдерська діяльність, здійснення функцій оператора ринку та гарантованого покупця провадяться на ринку електричної енергії, за умови отримання відповідної ліцензії, якщо інше не передбачено цим Законом». Виходячи із вищезазначеного, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" не є учасником ринку електричної енергії, не має Ліцензію на здійснення господарської діяльності у цій сфері та відповідно не має права продавати електроенергію Замовнику й зазначати вартість електроенергії у кошторисних розрахунках. Отже, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" порушено норми чинного законодавства та збільшено суму договірної ціни, за рахунок включення вартості електроенергії. Таким чином тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Виходячи з викладеного вище, просимо відхилити тендерну пропозицію переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Замовником було розглянуто Вашу вимогу та додатково проаналізовано пропозицію переможця ТОВ «Будівельна перспектива». Повідомляємо наступне: при розрахунку договірної ціни учасником ТОВ «Будівельна перспектива» прийнято електроенергію з нульовою ціною. Інформація про кількість електроенергії надається у підсумковій відомості ресурсів довідково, без зазначення вартості. У підсумковій відомості ресурсів видно, що електроенергія вказана без вартості, відповідно електроенергія не включена до ціни пропозиції. Таким чином суму договірної ціни не збільшено, а кошти на покриття електроенергії відсутні. Отже, ТОВ «Будівельна перспектива» не продає електроенергію Замовнику, а пропозиція учасника є такою, що відповідає вимогам тендерної документації і не може бути відхилена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 1376e28de434431fabaf907da6fc226c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-29-007513-a.c7
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до Додатку 2 розділу 1.2. Документи, які повинен надати Учасник в складі тендерної пропозиції Відомості обсягів робіт до тендерної документації вимагалось включити: «Електроенергія - кВт-год - 8,098». У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" надано документи: « Кошторис Лот 3.pdf» міститься документ «Підсумкова відомість ресурсів» у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» від 01.11.2021р № 281, в позиції 32 якого зазначено: Електроенергія – кВт-год - 8,098"з розцінкою – поточна ціна за одиницю, грн. 4,9416/125,71 та відпускна ціна, грн. 4,94160/125,71" . Вимогами тендерної документації було встановлено, що документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які повинні бути складені відповідно до вимог розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова з визначення вартості будівництва). Пунктом 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва передбачено: Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. В свою чергу п. 5.13. затверджено: Загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 цієї Настанови. Беручи до уваги «Витрати на організацію робіт на будівельних майданчиках та вдосконалення технології» додатку 10 Настанови, то там чітко зазначено: «Витрати на упорядкування та утримання будівельних майданчиків: витрати на електроенергію (в тому числі від тимчасових електростанцій), оплату праці чергових електромонтерів та інші витрати, пов’язані з освітленням території будівництва». Керуючись іншими законодавчими документами, в яких чітко визначено: відповідно до статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII визначено термінологію: 26) електрична енергія - енергія, що виробляється на об’єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу; 30) електропостачальник - суб’єкт господарювання, який здійснює продаж електричної енергії за договором постачання електричної енергії споживачу; 37) розрахунки на ринку електричної енергії - процес виконання взаємних фінансових вимог та зобов’язань учасників ринку за договорами купівлі-продажу електричної енергії і послуг, що надаються на ринку електричної енергії, у тому числі шляхом неттінгу та за рахунок відповідних фінансових гарантій; 47) непобутовий споживач - фізична особа - підприємець або юридична особа, яка купує електричну енергію, що не використовується нею для власного побутового споживання; 55) оператор системи передачі - юридична особа, відповідальна за експлуатацію, диспетчеризацію, забезпечення технічного обслуговування, розвиток системи передачі та міждержавних ліній електропередачі, а також за забезпечення довгострокової спроможності системи передачі щодо задоволення обґрунтованого попиту на передачу електричної енергії; 56) оператор системи розподілу - юридична особа, відповідальна за безпечну, надійну та ефективну експлуатацію, технічне обслуговування та розвиток системи розподілу і забезпечення довгострокової спроможності системи розподілу щодо задоволення обґрунтованого попиту на розподіл електричної енергії з урахуванням вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та забезпечення енергоефективності; 68) постачання електричної енергії - продаж, включаючи перепродаж, електричної енергії; 74) ринок електричної енергії - система відносин, що виникають між учасниками ринку під час здійснення купівлі-продажу електричної енергії та/або допоміжних послуг, передачі та розподілу, постачання електричної енергії споживачам; 78) розподіл електричної енергії (далі - розподіл) - транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії; 84) споживач - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, що купує електричну енергію для власного споживання; 92) трейдер - суб’єкт господарювання, що здійснює купівлю електричної енергії виключно з метою її перепродажу, крім продажу за договором постачання електричної енергії споживачу; 96) учасник ринку електричної енергії (далі - учасник ринку) - виробник, електропостачальник, трейдер, оператор системи передачі, оператор системи розподілу, оператор малої системи розподілу, оператор ринку, гарантований покупець, оператор установки зберігання енергії та споживач, які провадять свою діяльність на ринку електричної енергії в порядку, передбаченому цим Законом. Та відповідно до ст. 8 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII встановлено: «Господарська діяльність з виробництва, передачі, розподілу електричної енергії, розподілу електричної енергії малими системами розподілу, постачання електричної енергії споживачам, зберігання енергії, агрегації, трейдерська діяльність, здійснення функцій оператора ринку та гарантованого покупця провадяться на ринку електричної енергії, за умови отримання відповідної ліцензії, якщо інше не передбачено цим Законом». Виходячи із вищезазначеного, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" не є учасником ринку електричної енергії, не має Ліцензію на здійснення господарської діяльності у цій сфері та відповідно не має права продавати електроенергію Замовнику й зазначати вартість електроенергії у кошторисних розрахунках. Отже, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" порушено норми чинного законодавства та збільшено суму договірної ціни, за рахунок включення вартості електроенергії. Таким чином тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Виходячи з викладеного вище, просимо відхилити тендерну пропозицію переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Замовником було розглянуто Вашу вимогу та додатково проаналізовано пропозицію переможця ТОВ «Будівельна перспектива». Повідомляємо наступне: при розрахунку договірної ціни учасником ТОВ «Будівельна перспектива» прийнято електроенергію з нульовою ціною. Інформація про кількість електроенергії надається у підсумковій відомості ресурсів довідково, без зазначення вартості. У підсумковій відомості ресурсів видно, що електроенергія вказана без вартості, відповідно електроенергія не включена до ціни пропозиції. Таким чином суму договірної ціни не збільшено, а кошти на покриття електроенергії відсутні. Отже, ТОВ «Будівельна перспектива» не продає електроенергію Замовнику, а пропозиція учасника є такою, що відповідає вимогам тендерної документації і не може бути відхилена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: d12dfe41b15e4b56b68b0287cd9ecc65
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-29-007513-a.c6
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до Додатку 2 розділу 1.2. Документи, які повинен надати Учасник в складі тендерної пропозиції Відомості обсягів робіт до тендерної документації вимагалось включити: «Електроенергія - кВт-год - 4,7821». У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" надано документи: « Кощторис Лот 4.pdf» міститься документ «Підсумкова відомість ресурсів» у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» від 01.11.2021р № 281, в позиції 27 якого зазначено: Електроенергія – кВт-год - 4,7821 "з розцінкою – поточна ціна за одиницю, грн. 4,9416/125,71 та відпускна ціна, грн. 4,94160/125,71" . Вимогами тендерної документації було встановлено, що документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які повинні бути складені відповідно до вимог розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова з визначення вартості будівництва). Пунктом 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва передбачено: Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. В свою чергу п. 5.13. затверджено: Загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 цієї Настанови. Беручи до уваги «Витрати на організацію робіт на будівельних майданчиках та вдосконалення технології» додатку 10 Настанови, то там чітко зазначено: «Витрати на упорядкування та утримання будівельних майданчиків: витрати на електроенергію (в тому числі від тимчасових електростанцій), оплату праці чергових електромонтерів та інші витрати, пов’язані з освітленням території будівництва». Керуючись іншими законодавчими документами, в яких чітко визначено: відповідно до статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII визначено термінологію: 26) електрична енергія - енергія, що виробляється на об’єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу; 30) електропостачальник - суб’єкт господарювання, який здійснює продаж електричної енергії за договором постачання електричної енергії споживачу; 37) розрахунки на ринку електричної енергії - процес виконання взаємних фінансових вимог та зобов’язань учасників ринку за договорами купівлі-продажу електричної енергії і послуг, що надаються на ринку електричної енергії, у тому числі шляхом неттінгу та за рахунок відповідних фінансових гарантій; 47) непобутовий споживач - фізична особа - підприємець або юридична особа, яка купує електричну енергію, що не використовується нею для власного побутового споживання; 55) оператор системи передачі - юридична особа, відповідальна за експлуатацію, диспетчеризацію, забезпечення технічного обслуговування, розвиток системи передачі та міждержавних ліній електропередачі, а також за забезпечення довгострокової спроможності системи передачі щодо задоволення обґрунтованого попиту на передачу електричної енергії; 56) оператор системи розподілу - юридична особа, відповідальна за безпечну, надійну та ефективну експлуатацію, технічне обслуговування та розвиток системи розподілу і забезпечення довгострокової спроможності системи розподілу щодо задоволення обґрунтованого попиту на розподіл електричної енергії з урахуванням вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та забезпечення енергоефективності; 68) постачання електричної енергії - продаж, включаючи перепродаж, електричної енергії; 74) ринок електричної енергії - система відносин, що виникають між учасниками ринку під час здійснення купівлі-продажу електричної енергії та/або допоміжних послуг, передачі та розподілу, постачання електричної енергії споживачам; 78) розподіл електричної енергії (далі - розподіл) - транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії; 84) споживач - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, що купує електричну енергію для власного споживання; 92) трейдер - суб’єкт господарювання, що здійснює купівлю електричної енергії виключно з метою її перепродажу, крім продажу за договором постачання електричної енергії споживачу; 96) учасник ринку електричної енергії (далі - учасник ринку) - виробник, електропостачальник, трейдер, оператор системи передачі, оператор системи розподілу, оператор малої системи розподілу, оператор ринку, гарантований покупець, оператор установки зберігання енергії та споживач, які провадять свою діяльність на ринку електричної енергії в порядку, передбаченому цим Законом. Та відповідно до ст. 8 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII встановлено: «Господарська діяльність з виробництва, передачі, розподілу електричної енергії, розподілу електричної енергії малими системами розподілу, постачання електричної енергії споживачам, зберігання енергії, агрегації, трейдерська діяльність, здійснення функцій оператора ринку та гарантованого покупця провадяться на ринку електричної енергії, за умови отримання відповідної ліцензії, якщо інше не передбачено цим Законом». Виходячи із вищезазначеного, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" не є учасником ринку електричної енергії, не має Ліцензію на здійснення господарської діяльності у цій сфері та відповідно не має права продавати електроенергію Замовнику й зазначати вартість електроенергії у кошторисних розрахунках. Отже, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" порушено норми чинного законодавства та збільшено суму договірної ціни, за рахунок включення вартості електроенергії. Таким чином тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Виходячи з викладеного вище, просимо відхилити тендерну пропозицію переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Замовником було розглянуто Вашу вимогу та додатково проаналізовано пропозицію переможця ТОВ «Будівельна перспектива». Повідомляємо наступне: при розрахунку договірної ціни учасником ТОВ «Будівельна перспектива» прийнято електроенергію з нульовою ціною. Інформація про кількість електроенергії надається у підсумковій відомості ресурсів довідково, без зазначення вартості. У підсумковій відомості ресурсів видно, що електроенергія вказана без вартості, відповідно електроенергія не включена до ціни пропозиції. Таким чином суму договірної ціни не збільшено, а кошти на покриття електроенергії відсутні. Отже, ТОВ «Будівельна перспектива» не продає електроенергію Замовнику, а пропозиція учасника є такою, що відповідає вимогам тендерної документації і не може бути відхилена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Направомірне визначення переможця

Номер: f0c80c2749074771b77926b297d37689
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-29-007513-a.c5
Назва: Направомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до позиції 35 Відомості обсягів робіт до тендерної документації вимагалось включити: «Електроенергія - кВт-год - 8,098». У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" надано документи: « Кошторис Лот 3.pdf» міститься документ «Підсумкова відомість ресурсів» у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» від 01.11.2021р № 281, в позиції 35 якого зазначено: Електроенергія – кВт-год - 8,098 "з розцінкою – поточна ціна за одиницю, грн. 4,9416/125,71 та відпускна ціна, грн. 4,94160/125,71" . Вимогами тендерної документації було встановлено, що документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які повинні бути складені відповідно до вимог розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова з визначення вартості будівництва). Пунктом 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва передбачено: Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. В свою чергу п. 5.13. затверджено: Загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 цієї Настанови. Беручи до уваги «Витрати на організацію робіт на будівельних майданчиках та вдосконалення технології» додатку 10 Настанови, то там чітко зазначено: «Витрати на упорядкування та утримання будівельних майданчиків: витрати на електроенергію (в тому числі від тимчасових електростанцій), оплату праці чергових електромонтерів та інші витрати, пов’язані з освітленням території будівництва». Керуючись іншими законодавчими документами, в яких чітко визначено: відповідно до статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII визначено термінологію: 26) електрична енергія - енергія, що виробляється на об’єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу; 30) електропостачальник - суб’єкт господарювання, який здійснює продаж електричної енергії за договором постачання електричної енергії споживачу; 37) розрахунки на ринку електричної енергії - процес виконання взаємних фінансових вимог та зобов’язань учасників ринку за договорами купівлі-продажу електричної енергії і послуг, що надаються на ринку електричної енергії, у тому числі шляхом неттінгу та за рахунок відповідних фінансових гарантій; 47) непобутовий споживач - фізична особа - підприємець або юридична особа, яка купує електричну енергію, що не використовується нею для власного побутового споживання; 55) оператор системи передачі - юридична особа, відповідальна за експлуатацію, диспетчеризацію, забезпечення технічного обслуговування, розвиток системи передачі та міждержавних ліній електропередачі, а також за забезпечення довгострокової спроможності системи передачі щодо задоволення обґрунтованого попиту на передачу електричної енергії; 56) оператор системи розподілу - юридична особа, відповідальна за безпечну, надійну та ефективну експлуатацію, технічне обслуговування та розвиток системи розподілу і забезпечення довгострокової спроможності системи розподілу щодо задоволення обґрунтованого попиту на розподіл електричної енергії з урахуванням вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та забезпечення енергоефективності; 68) постачання електричної енергії - продаж, включаючи перепродаж, електричної енергії; 74) ринок електричної енергії - система відносин, що виникають між учасниками ринку під час здійснення купівлі-продажу електричної енергії та/або допоміжних послуг, передачі та розподілу, постачання електричної енергії споживачам; 78) розподіл електричної енергії (далі - розподіл) - транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії; 84) споживач - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, що купує електричну енергію для власного споживання; 92) трейдер - суб’єкт господарювання, що здійснює купівлю електричної енергії виключно з метою її перепродажу, крім продажу за договором постачання електричної енергії споживачу; 96) учасник ринку електричної енергії (далі - учасник ринку) - виробник, електропостачальник, трейдер, оператор системи передачі, оператор системи розподілу, оператор малої системи розподілу, оператор ринку, гарантований покупець, оператор установки зберігання енергії та споживач, які провадять свою діяльність на ринку електричної енергії в порядку, передбаченому цим Законом. Та відповідно до ст. 8 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII встановлено: «Господарська діяльність з виробництва, передачі, розподілу електричної енергії, розподілу електричної енергії малими системами розподілу, постачання електричної енергії споживачам, зберігання енергії, агрегації, трейдерська діяльність, здійснення функцій оператора ринку та гарантованого покупця провадяться на ринку електричної енергії, за умови отримання відповідної ліцензії, якщо інше не передбачено цим Законом». Виходячи із вищезазначеного, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" не є учасником ринку електричної енергії, не має Ліцензію на здійснення господарської діяльності у цій сфері та відповідно не має права продавати електроенергію Замовнику й зазначати вартість електроенергії у кошторисних розрахунках. Отже, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" порушено норми чинного законодавства та збільшено суму договірної ціни, за рахунок включення вартості електроенергії. Таким чином тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Виходячи з викладеного вище, просимо відхилити тендерну пропозицію переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: наявні помилки у тексті
Дата скасування: 26.10.2023 14:05
Вимога
Відкликано скаржником

Направомірне визначення переможця

Номер: 60c09129d0fa4c2fbbb872465c860dde
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-29-007513-a.c4
Назва: Направомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до позиції 32 Відомості обсягів робіт до тендерної документації вимагалось включити: «Електроенергія - кВт-год - 25,44». У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" надано документи: « Кошторис Лот 2.pdf» міститься документ «Підсумкова відомість ресурсів» у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» від 01.11.2021р № 281, в позиції 25 якого зазначено: Електроенергія – кВт-год - 2,5177 "з розцінкою – поточна ціна за одиницю, грн. 4,9416/125,71 та відпускна ціна, грн. 4,94160/125,71" . Вимогами тендерної документації було встановлено, що документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які повинні бути складені відповідно до вимог розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова з визначення вартості будівництва). Пунктом 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва передбачено: Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. В свою чергу п. 5.13. затверджено: Загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 цієї Настанови. Беручи до уваги «Витрати на організацію робіт на будівельних майданчиках та вдосконалення технології» додатку 10 Настанови, то там чітко зазначено: «Витрати на упорядкування та утримання будівельних майданчиків: витрати на електроенергію (в тому числі від тимчасових електростанцій), оплату праці чергових електромонтерів та інші витрати, пов’язані з освітленням території будівництва». Керуючись іншими законодавчими документами, в яких чітко визначено: відповідно до статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII визначено термінологію: 26) електрична енергія - енергія, що виробляється на об’єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу; 30) електропостачальник - суб’єкт господарювання, який здійснює продаж електричної енергії за договором постачання електричної енергії споживачу; 37) розрахунки на ринку електричної енергії - процес виконання взаємних фінансових вимог та зобов’язань учасників ринку за договорами купівлі-продажу електричної енергії і послуг, що надаються на ринку електричної енергії, у тому числі шляхом неттінгу та за рахунок відповідних фінансових гарантій; 47) непобутовий споживач - фізична особа - підприємець або юридична особа, яка купує електричну енергію, що не використовується нею для власного побутового споживання; 55) оператор системи передачі - юридична особа, відповідальна за експлуатацію, диспетчеризацію, забезпечення технічного обслуговування, розвиток системи передачі та міждержавних ліній електропередачі, а також за забезпечення довгострокової спроможності системи передачі щодо задоволення обґрунтованого попиту на передачу електричної енергії; 56) оператор системи розподілу - юридична особа, відповідальна за безпечну, надійну та ефективну експлуатацію, технічне обслуговування та розвиток системи розподілу і забезпечення довгострокової спроможності системи розподілу щодо задоволення обґрунтованого попиту на розподіл електричної енергії з урахуванням вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та забезпечення енергоефективності; 68) постачання електричної енергії - продаж, включаючи перепродаж, електричної енергії; 74) ринок електричної енергії - система відносин, що виникають між учасниками ринку під час здійснення купівлі-продажу електричної енергії та/або допоміжних послуг, передачі та розподілу, постачання електричної енергії споживачам; 78) розподіл електричної енергії (далі - розподіл) - транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії; 84) споживач - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, що купує електричну енергію для власного споживання; 92) трейдер - суб’єкт господарювання, що здійснює купівлю електричної енергії виключно з метою її перепродажу, крім продажу за договором постачання електричної енергії споживачу; 96) учасник ринку електричної енергії (далі - учасник ринку) - виробник, електропостачальник, трейдер, оператор системи передачі, оператор системи розподілу, оператор малої системи розподілу, оператор ринку, гарантований покупець, оператор установки зберігання енергії та споживач, які провадять свою діяльність на ринку електричної енергії в порядку, передбаченому цим Законом. Та відповідно до ст. 8 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII встановлено: «Господарська діяльність з виробництва, передачі, розподілу електричної енергії, розподілу електричної енергії малими системами розподілу, постачання електричної енергії споживачам, зберігання енергії, агрегації, трейдерська діяльність, здійснення функцій оператора ринку та гарантованого покупця провадяться на ринку електричної енергії, за умови отримання відповідної ліцензії, якщо інше не передбачено цим Законом». Виходячи із вищезазначеного, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" не є учасником ринку електричної енергії, не має Ліцензію на здійснення господарської діяльності у цій сфері та відповідно не має права продавати електроенергію Замовнику й зазначати вартість електроенергії у кошторисних розрахунках. Отже, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" порушено норми чинного законодавства та збільшено суму договірної ціни, за рахунок включення вартості електроенергії. Таким чином тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Виходячи з викладеного вище, просимо відхилити тендерну пропозицію переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: наявні помилки у тексті
Дата скасування: 26.10.2023 14:02
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне визначення переможця

Номер: 0fa5803a92de4b7bad54a07ced0e54eb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-29-007513-a.c3
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до позиції 25 Відомості обсягів робіт до тендерної документації вимагалось включити: «Електроенергія - кВт-год - 25,44». У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" надано документи: « Кошторис Лот 1.pdf» міститься документ «Підсумкова відомість ресурсів» у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» від 01.11.2021р № 281, в позиції 25 якого зазначено: Електроенергія – кВт-год - 2,2088 "з розцінкою – поточна ціна за одиницю, грн. 4,9416/125,71 та відпускна ціна, грн. 4,94160/125,71" . Вимогами тендерної документації було встановлено, що документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які повинні бути складені відповідно до вимог розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова з визначення вартості будівництва). Пунктом 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва передбачено: Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. В свою чергу п. 5.13. затверджено: Загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 цієї Настанови. Беручи до уваги «Витрати на організацію робіт на будівельних майданчиках та вдосконалення технології» додатку 10 Настанови, то там чітко зазначено: «Витрати на упорядкування та утримання будівельних майданчиків: витрати на електроенергію (в тому числі від тимчасових електростанцій), оплату праці чергових електромонтерів та інші витрати, пов’язані з освітленням території будівництва». Керуючись іншими законодавчими документами, в яких чітко визначено: відповідно до статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII визначено термінологію: 26) електрична енергія - енергія, що виробляється на об’єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу; 30) електропостачальник - суб’єкт господарювання, який здійснює продаж електричної енергії за договором постачання електричної енергії споживачу; 37) розрахунки на ринку електричної енергії - процес виконання взаємних фінансових вимог та зобов’язань учасників ринку за договорами купівлі-продажу електричної енергії і послуг, що надаються на ринку електричної енергії, у тому числі шляхом неттінгу та за рахунок відповідних фінансових гарантій; 47) непобутовий споживач - фізична особа - підприємець або юридична особа, яка купує електричну енергію, що не використовується нею для власного побутового споживання; 55) оператор системи передачі - юридична особа, відповідальна за експлуатацію, диспетчеризацію, забезпечення технічного обслуговування, розвиток системи передачі та міждержавних ліній електропередачі, а також за забезпечення довгострокової спроможності системи передачі щодо задоволення обґрунтованого попиту на передачу електричної енергії; 56) оператор системи розподілу - юридична особа, відповідальна за безпечну, надійну та ефективну експлуатацію, технічне обслуговування та розвиток системи розподілу і забезпечення довгострокової спроможності системи розподілу щодо задоволення обґрунтованого попиту на розподіл електричної енергії з урахуванням вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та забезпечення енергоефективності; 68) постачання електричної енергії - продаж, включаючи перепродаж, електричної енергії; 74) ринок електричної енергії - система відносин, що виникають між учасниками ринку під час здійснення купівлі-продажу електричної енергії та/або допоміжних послуг, передачі та розподілу, постачання електричної енергії споживачам; 78) розподіл електричної енергії (далі - розподіл) - транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії; 84) споживач - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, що купує електричну енергію для власного споживання; 92) трейдер - суб’єкт господарювання, що здійснює купівлю електричної енергії виключно з метою її перепродажу, крім продажу за договором постачання електричної енергії споживачу; 96) учасник ринку електричної енергії (далі - учасник ринку) - виробник, електропостачальник, трейдер, оператор системи передачі, оператор системи розподілу, оператор малої системи розподілу, оператор ринку, гарантований покупець, оператор установки зберігання енергії та споживач, які провадять свою діяльність на ринку електричної енергії в порядку, передбаченому цим Законом. Та відповідно до ст. 8 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII встановлено: «Господарська діяльність з виробництва, передачі, розподілу електричної енергії, розподілу електричної енергії малими системами розподілу, постачання електричної енергії споживачам, зберігання енергії, агрегації, трейдерська діяльність, здійснення функцій оператора ринку та гарантованого покупця провадяться на ринку електричної енергії, за умови отримання відповідної ліцензії, якщо інше не передбачено цим Законом». Виходячи із вищезазначеного, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" не є учасником ринку електричної енергії, не має Ліцензію на здійснення господарської діяльності у цій сфері та відповідно не має права продавати електроенергію Замовнику й зазначати вартість електроенергії у кошторисних розрахунках. Отже, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" порушено норми чинного законодавства та збільшено суму договірної ціни, за рахунок включення вартості електроенергії. Таким чином тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Виходячи з викладеного вище, просимо відхилити тендерну пропозицію переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: наявні помилки у тексті
Дата скасування: 26.10.2023 14:01
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: a5fdf6d5dd7b45bfa1acedd44f8ddd56
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-29-007513-a.a2
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Дата розгляду скарги: 13.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.10.2023 15:30
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.10.2023 14:42
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.10.2023 14:42
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: cc4073c79f0043709a28fa36794e261d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-29-007513-a.b1
Назва: Вимога на дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Вимога на дискримінаційні умови тендерної документації
Вирішення: Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником тендерну документацію по Закупівлі складено із дотриманням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотримання вимог Особливостей. Зокрема, умовами Додатку 2 до тендерної документації визначено, що з метою підтвердження відповідності якості наданих послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати скановані оригінали чинних сертифікатів: - ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», сфера акредитації якого поширюється електромонтажні роботи. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості пройшло часу до одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення аудиту (нагляду) органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікату станом на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія звіту, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом. - ДСТУ ISO 45001:2019 (ДСТУ ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; якщо з дати видачі сертифікату на систему якості пройшло часу до одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення аудиту (нагляду) органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікату станом на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія звіту, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом. Відповідно до частини п'ятої 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. Відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 21 грудня 2015 року № 203 прийнято, зокрема, наступні національні стандарти: ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування", ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю. Вимоги". Відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 26 грудня 2019 року № 502 прийнято, зокрема, наступні національні стандарти: ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування". Обгрунтування даної вимоги тендерної документації по Закупівлі виходить із ризиків, пов’язаних із охороною праці, які знаходяться під постійним наглядом компанії. Переваги впровадження стандарту ISO 45001 полягають у полегшенні управління та контролю над появою нових ризиків та збитків, а також мінімізації наслідків тих, що вже відбулися, та запобігання їм шляхом: усунення загроз та зменшення ризиків для здоров'я та безпеки, створення здорових та безпечних робочих місць, зменшення кількості аварій, підвищення довіри та конкурентоспроможності на ринку, підвищення довіри поточних та потенційних клієнтів, сприяння належній організаційній культурі, що стосується охорони праці. Окрім вищенаведеного, стандарт описує вимоги, що стосуються системи управління охороною праці. Сфера його застосування включає як практичний підхід, який також означає безпеку людей та компаній, настанови щодо його застосування, щоб його можна було постійно контролювати та оптимізувати в галузі охорони праці. Завдяки такій діяльності, що забезпечує безпеку на робочих місцях, підприємства підвищують свою конкурентоспроможність на ринку та покращують свій імідж "в очах" працівників та споживачів. Стандарт ISO 45001 може бути використаний на будь-якому підприємстві, незалежно від його розміру, характеру бізнесу чи типу. Стандарт ISO 45001: 2018 сумісний з іншими стандартами ISO, тому не вимагає додаткової роботи чи інвестицій щодо впровадження. Стандарти, встановлені Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO) мають загальний характер і не обмежуються окремими видами діяльності. Таким чином, вимоги про надання сертифікатів ISO можуть передбачатися тендерною документацією замовника незалежно від виду предмета закупівлі. Зауважимо, що послуги за предметом закупівлі будуть здійснюватись у закладах освіти, в яких щоденно перебувають діти, педагогічний склад та інші працівників навчальних закладів. Таким чином, Замовником не порушені принципи здійснення публічних закупівель, встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги. Впроваджуючи систему екологічного управління, кожна організація повинна визначити законодавчі та інші регламентовані вимоги стосовно навколишнього середовища, які вона зобов'язана виконати, та які застосовні до екологічних аспектів її діяльності, продукції чи послуг. Система екологічного керування є інструментом, який дає можливість організації: - визначити екологічні аспекти її діяльності, продукції чи послуг; - оцінити їх вплив на довкілля; - розробити та впровадити дії з запобігання забрудненню; - встановити контроль за впливом та застосовувати коригувальні заходи; - визначити застосовні екологічні законодавчі та нормативні вимоги; - забезпечити діяльність у відповідності до екологічного законодавства України; - визначати та досягати екологічних цілей; - поліпшувати екологічні характеристики; - збалансувати та інтегрувати економічні та екологічні інтереси; - своєчасно адаптуватися до умов, що постійно змінюються. Виходячи з вищевикладеного, Замовник не погоджується з Скаржником, щодо визначення даної вимоги обмеженням та дискримінацією для потенційних учасників. Крім того наявність сертифікатів - це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт, постачання товару протягом всього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, постачання товару, які виконуються відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт, постачання товару та використовуваних під час робіт, постачання товару матеріалів, знаходяться під контролем; наявність кваліфікованого персоналу. Отримати необхідні сертифікати відповідності, які вимагає Замовник може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови відповідності учасника стандартам. Наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню Замовником ділових якостей учасника, його спроможності щодо якості робіт, постачання товару в налагодженій системі менеджменту на підприємстві, котра характеризує учасника як надійного партнера, спроможного виконувати умови договору у будь-якому разі, та своєчасно реагувати (приймати оперативні рішення) при виникненні різних обставин. Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України –відповідним ДСТУ/ ISO/ ДСТУ ISO/ISЕ, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам законодавства, діючого на території України. Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати підтвердження відповідності Учасника вимогам ДСТУ/ ISO/ ДСТУ ISO/ISЕ. АМКУ у своїх рішенням вже підтверджувала те, що дані вимоги не є дискримінаційними: рішенням №19422-р/пк-пз від 27.12.2019; рішенням № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020. №4571 -р/пк-пз Від 12.05.2022, № 6781-р/пк-пз від 17.05.2023, №6536-р/пк-пз від 15.05.2023. Також, правомірність вимог Замовника щодо надання до сертифікатів відповідності копії рішення або іншогодокументу, що підтверджує проведення аудиту (нагляду) органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом /якщо з дати видачі сертифікату станом на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія звіту, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом, підтверджується практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель, зокрема, згідно рішення № 12775-р/пк-пз від 15.08.2023, рішення № 6331-р/пк-пз від 02.04.2020, рішення №11175 -р/пк-пз від 05.06.2020, рішення № 6332-р/пк-пз від 02.04.2020. Таким чином оскаржувані вимоги тендерної документації цілком відповідають чинному законодавству України. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону, та з дотриманням законодавства в цілому.
Статус вимоги: Відхилено