• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Підгузки.

Завершена

193 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 932.00 UAH
Період оскарження: 29.09.2023 11:40 - 04.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Причина Дискваліфікації.

Номер: aa5144cb51a14a38ab7c5cc218a02242
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-29-004032-a.c1
Назва: Причина Дискваліфікації.
Вимога:
Товариством з обмеженою відповідальністю "Глобал-Стар ЛТД" було усунено усі недоліки, що були визначені Замовником. Надайте будь-ласка аргументовану причину дискваліфікації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено такі невідповідності вимогам тендерної документації про проведення Закупівлі, а саме. 1. В документі Учасника «Цінова пропозиція» в колонці таблиці «Назва товару*» відсутня запропонована ним назва товару. Крім того, одиниці вимірювання, вказані Учасником, не відповідають одиницям вимірювання, зазначеним Замовником в Додатку 3 тендерної документації та заявлених до закупівлі. 2. Згідно вимог п.5 Розділу І Замовник вимагав надання у складі тендерної пропозиції учасника «-гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(-и) учасника, кінцевий(-і) бенефеціар(-и) учасника не перебувають під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;- гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що запропонований ним товар, відповідно до умов цієї закупівлі, має походження не з Російської Федерації/Республіки Білорусь, та не підпадає під заборону ввезення згідно постанови Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». У складі пропозиції Учасника відсутні такі документи. 3. Згідно вимог п.5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагалось «На підтвердження відсутності підстави, визначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, учасник має надати у складі документів тендерної пропозиції лист, складений в довільній формі. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.». У складі пропозиції Учасника відсутній такий документ. 4. Документ пропозиції Учасника «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ», вих. №041023/5 не відповідає останній редакції Особливостей. Учасник має скоригувати даний документ у відповідності до діючого законодавства. 5. Згідно вимог п. 4 Додатку 3 тендерної документації «Учасник має надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у необхідній кількості та відповідної якості, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручення або документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені).». У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист від виробника товару (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником. Такий гарантійний лист Учасник гарантує згідно документу, наданого у складі його тендерної пропозиції «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ», вих. № 041023/10, та погодився з його наданням документом «ДОВІДКА», вих. №041023/7. Тому, на підтвердження можливості поставки запропонованого Учасником товару у необхідній кількості та відповідної якості надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником. Повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручення або документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені. 6. Термін придатності товару на момент поставки, зазначений в документах пропозиції Учасника «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ» (вих. №041023/1 та вих. №041023/9), не відповідає вимогам Замовника п.5.7. проекту договору про закупівлю Додатку 4 тендерної документації. Виправити цю невідповідність. 7. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав документ «Інструкція по використанню підгузків для дорослих ТМ SENI» на продукцію цієї торгової марки, яка відсутня у ціновій пропозиції Учасника та не заявлена Замовником до закупівлі. Інструкція з використання на запропонований учасником товар відсутня. 8. Згідно п.2. Розділу V тендерної документації Замовником вимагалось «Учасники надають у складі документів тендерної пропозиції письмову згоду згідно п. 1 ч. 1 ст. 11 Закону України від 01.06.2010 р. № 2297-VI. Учасники несуть персональну відповідальність за розміщення у складі своїх тендерних пропозицій інформації, що містить персональні дані особи (-іб), яка (-і) не надавала (-и) згоду на їх публікацію, про що надається лист-підтвердження в довільній формі.». Відповідні документи відсутні у складі тендерної пропозиції даного Учасника. Згідно пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З урахуванням вимог Особливостей, Замовник надав можливість Учаснику виправити невідповідності в інформації та/або документах, зазначених вище, завантаживши вимогу на усунення таких невідповідностей. За результатами розгляду документів, завантажених Учасником у відповідь на вимогу Замовника щодо усунення невідповідностей, було встановлено: 1. На п.4 вимоги про усунення невідповідностей – «Документ пропозиції Учасника «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ», вих. №041023/5 не відповідає останній редакції Особливостей. Учасник має скоригувати даний документ у відповідності до діючого законодавства.» Учасником було завантажено оновлений документ «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ» (вих. №0411012/5), який не відповідає вимогам діючого законодавства України (зміни, внесені в Особливості згідно п.5 Постанови КМУ від 01.09.2023р. №952). Тобто, Учасник не усунув зазначену у даному пункті вимоги невідповідність, а тому пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства. 2. П.5 вимоги про усунення невідповідностей – «Згідно вимог п. 4 Додатку 3 тендерної документації «Учасник має надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у необхідній кількості та відповідної якості, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручення або документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені).». У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист від виробника товару (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником. Такий гарантійний лист Учасник гарантує згідно документу, наданого у складі його тендерної пропозиції «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ», вих. № 041023/10, та погодився з його наданням документом «ДОВІДКА», вих. №041023/7. Тому, на підтвердження можливості поставки запропонованого Учасником товару у необхідній кількості та відповідної якості надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником. Повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручення або документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені.». На підтвердження можливості поставки запропонованого товару у необхідній кількості та відповідної якості Учасником не завантажено гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником. Крім того, на підтвердження повноважень представника, дилера, дистриб'ютора Учасник завантажив копію документу «Довідка щодо дистрибуції» Учасника від ТОВ «Белла-Трейд» від 12.06.2018р., в якому наявне посилання на договір про дистрибуцію № 935/18 від 12.06.2018р.. Даний документ Учасник не завантажив. Крім того, Учасник не надав жодних підтверджень щодо правомірності надання ТОВ «Белла-Трейд» довідок щодо дистрибуції від виробника запропонованої на торги Учасником продукції. Тому Замовник не має можливості перевірити інформацію, зазначену в листі. Тобто, Учасник не усунув зазначену у даному пункті вимоги невідповідність, а тому пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства. 3. На п.7 вимоги про усунення невідповідностей – «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав документ «Інструкція по використанню підгузків для дорослих ТМ SENI» на продукцію цієї торгової марки, яка відсутня у ціновій пропозиції Учасника та не заявлена Замовником до закупівлі. Інструкція з використання на запропонований учасником товар відсутня.» Учасник не завантажив інструкцію з використання на товар, що запропонований ним в даній процедурі закупівлі. Тобто, Учасник не усунув зазначену у даному пункті вимоги невідповідність, а тому пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства. У встановлений діючим законодавством та тендерною документацією строк ТОВ «ГЛОБАЛ-СТАР ЛТД» не виправив невідповідності п.п. 4; 5; 7 вимоги щодо усунення невідповідностей, як того вимагав Замовник. Відповідно до п.43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Керуючись підпунктом 1) пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли «учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». З урахуванням вищенаведеного, тендерна пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ-СТАР ЛТД» підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Не задоволено