-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-07-10-02 Свалява-Довге-Липча на ділянці км 1+000 - км 24+500
Торги відмінено
83 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 416 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 416 750.00 UAH
Період оскарження:
19.09.2017 16:04 - 16.10.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Номер:
a4ec864bef764f2390e32c40c1f0f373
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-19-002425-c.c3
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на неправомірне рішення Замовника 01.12.2017 16:05
- платіжне доручення 01.12.2017 16:05
- Договір обладнання 01.12.2017 16:05
- транспортна схема 01.12.2017 16:05
- Атестат виробництва 01.12.2017 16:05
- Договір поставки асфальтобетону 01.12.2017 16:05
- Договір лабораторія 01.12.2017 16:05
- Свідоцтво на лабораторію 01.12.2017 16:05
- Аналогічний договір 01.12.2017 16:05
- Довідка обладнання та МТБ 01.12.2017 16:05
- Довіреність 01.12.2017 16:05
- Договір лабораторія 01.12.2017 16:05
- Договір поставки асфальтобетону 14 01.12.2017 16:05
- Ліцензія 01.12.2017 16:05
- Протокол прекваліфікації 01.12.2017 16:05
- Реєстр документів 01.12.2017 16:05
- Рішення від 05.12.17 №8518.pdf 06.12.2017 17:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.12.2017 № 8945.pdf 20.12.2017 19:54
- рішення від 19.20.2017 № 8945.pdf 22.12.2017 21:24
- Відповідь САД у Зак обл.pdf 13.12.2017 15:38
- Протокол на рішення АМКУ 2.pdf 26.12.2017 12:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.12.2017 16:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.12.2017 21:25
Дата виконання рішення Замовником:
26.12.2017 12:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано замовником
Задовільнена:
Так
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на рішення замовника
Номер:
34a197523a49415fa83c46a3d84e04cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-19-002425-c.c2
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Скарга
в порядку, встановленому ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
19 вересня 2017 року Службою автомобільних доріг у Закарпатській області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповновноваженого органу було оприлюднене оголошення про закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-07-10-02 Свалява - Довге – Липча на ділянці км 1+000 – км 24+500 (45233142-6 Ремонт дороги)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-19-002425-c; ID у ЦБД 36f60e3dce694a718149601945570dba) за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також була оприлюднена документація цих конкурсних торгів (надалі – Тендерна документація).
На підставі та у відповідності із встановленими Замовником в Тендерній документації вимог та критеріїв до учасників Закупівлі Дочірнє Підприємство «Закарпатський облавтодор» подало свою Тендерну пропозицію.
26 жовтня 2017 року члени тендерного комітету Замовника розглянули пропозиції учасників на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-07-10-02 Свалява - Довге – Липча на ділянці км 1+000 – км 24+500 (45233142-6 Ремонт дороги)» на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам Тендерної документації, за результатами якого було складено відповідний протокол та 26 жовтня 2017 року оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Вказаним рішенням Тендерного комітету від 26 жовтня 2017 року було встановлено відповідність тендерних пропозицій учасників:
- ВОЛОВЕЦЬКЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АГРОШЛЯХБУД»;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕГО ЛТД»;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРОЖНЄ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬКОР»;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПБС»;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОМАГІСТРАЛЬ - ПІВДЕНЬ»;
- ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
кваліфікаційним критеріям та вимогам Тендерної документації. Вказані вище учасники допущені Замовником до аукціону.
Ознайомившись з Тендерними пропозиціями, що були подані учасниками Закупівлі, вважаємо рішення Замовника від 26.10.2017 року в частині визнання Тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам Тендерної документації, а також про допуск ТОВ «МЕГО ЛТД» до участі в аукціоні – незаконним, необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), зокрема, не відповідає таким принципам закупівель як об’єктивна та неупередженна оцінка Тендерних пропозицій, недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. У зв’язку з чим вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту прав своїх інтересів.
Вважаємо що Тендерна пропозиція ТОВ «МЕГО ЛТД» не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам Тендерної документації Закупівлі, а тому повинна бути відхилена Замовником, учасник ТОВ «МЕГО ЛТД» - не допущений до аукціону з наступних підстав:
1. Замовником при проведені Закіпівлі були встановлені наступні кваліфікаційні критерії (п.5 розділу ІІІ Тендерної документації): наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї Тендерної пропозиції надає, серед іншого, довідку, встановленої форми (Додаток №1), яка підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт.
Відповідно до Додатку №1, для пітвердження наявності машин та механізмів, що зазначені в довідці, мають бути надані копії технічних паспортів або свідоцтва про реєстрацію, копії договорів оренди/лізінгу, або залученої на іншому праві користування на весь термін надання послуг на кожну одиницю техніки.
Термін надання послуг за предметом Закупівлі встановлений п. 4.4 розділу І Тендерної документації та складає строк з дати укладання договору по 31.12.2018 року.
Учасником ТОВ «МЕГО ЛТД» в складі своєї Тендерної пропозиції подано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 143 від 17.10.2017 року (завантажений файл «03 Дов. Обладнання.pdf»). В даній довідці ТОВ «МЕГО ЛТД» зазначив про наявність орендованих машин та механізмів та надав договір оренди від 04 квітня 2017 року, (завантажений файл «03_1 Договір оренди техніки.pdf») з Приватним Підприємством «Глорія-В» (ЄДРПОУ 32976627) на вказану у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 143 від 17.10.2017 року техніку та механізми.
Однак учасником ТОВ «МЕГО ЛТД» не було підтверджено наявність техніки вказаній у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 143 від 17.10.2017 року.
Так, серед документів Тендерної пропозиції ТОВ «МЕГО ЛТД» відсутні технічні паспорта або свідоцтва про реєстрацію на кожну з приведених в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 143 від 17.10.2017 року, техніки та механізмів. Строки оренди техніки відповідно до Договору між ТОВ «МЕГО ЛТД» та Приватним Підприємством «Глорія-В» (ЄДРПОУ 32976627) встановлені з 4 квітня 2017 року терміном в 12 календарних місяців (пункт 4.1 Договору оренди №02/04/17-06 від 04квітня 2017 року). Таким чином учасник ТОВ «МЕГО ЛТД» не підтверджено наявність вказаної у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 143 від 17.10.2017 року техніки на весь термін надання послуг, а саме до 31.12.2018 року, як того вимагає Тендерна документація Закупівлі.
Таким чином, викладені вище факти свідчать про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «МЕГО ЛТД» кваліфікаційним критеріям та вимогам Тендерної документації, а тому вона мала бути відхилена Замовником відповідно до ст. 30 Закону. Вважаємо, що не відхиливши Тендерну пропозицію ТОВ «МЕГО ЛТД» Замовник порушив вимоги частини першої ст. 30 Закону, згідно з якою замовник відхиляє Тендерну пропозицію, зокрема, у разі, якщо вона не відповідає умовам Тендерної документації. Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону, зокрема, недискримінація учасників.
Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду
2. Організувати та здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації
3. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель та скасувати рішення Служби автомобільних доріг у Закарпатській області від 26.10.2017 року в частині допущення до аукціону Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» за процедурою закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-07-10-02 Свалява - Довге – Липча на ділянці км 1+000 – км 24+500 (45233142-6 Ремонт дороги)»
4. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Закарпатській області прийняти нове рішення, яким визнати Тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» такою, що не відповідає умовам Тендерної документації на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-07-10-02 Свалява - Довге – Липча на ділянці км 1+000 – км 24+500 (45233142-6 Ремонт дороги)» та про недопущення учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» до аукціону.
Додаток:
1. Платіжне доручення № 4430 від 01.11.2017 року про сплату плати за подання скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення про оплату.pdf 01.12.2017 09:39
- Скарга.pdf 01.12.2017 09:40
- рішення від 05.12.2017 № 8515.pdf 06.12.2017 18:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.12.2017 09:45
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.12.2017 18:09
Задовільнена:
Ні
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
258ce26e37a3465c93be7055c9466d3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-19-002425-c.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга
в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
19 вересня 2017 року Службою автомобільних доріг у Закарпатській області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднене оголошення про закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-07-10-02 Свалява - Довге – Липча на ділянці км 1+000 - км 24+500 (45233142-6 Ремонт дороги)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-19-002425-c; ID у ЦБД 36f60e3dce694a718149601945570dba) за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також була оприлюднена документація цих конкурсних торгів (надалі – Тендерна документація).
На підставі та у відповідності із встановленими Замовником в Тендерній документації вимог та критеріїв до учасників Закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожнє підприємство "Алькор" подало свою Тендерну пропозицію.
26 жовтня 2017 року члени тендерного комітету Замовника розглянули тендерні пропозиції учасників на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-07-10-02 Свалява - Довге – Липча на ділянці км 1+000 - км 24+500 (45233142-6 Ремонт дороги)» на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, за результатами якого було складено відповідний протокол та 26 жовтня 2017 року оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Вказаним рішенням тендерного комітету від 26 жовтня 2017 року було встановлено відповідність тендерних пропозицій учасників:
- ВОЛОВЕЦЬКЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОШЛЯХБУД";
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД";
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬКОР";
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБС";
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ";
- ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації. Вказані вище учасники допущені Замовником до аукціону.
Ознайомившись з тендерними пропозиціями, що були подані учасниками Закупівлі, вважаємо рішення Замовника від 26.10.2017 року в частині визнання тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ПБС" такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, а також про допуск ТОВ "ПБС" до участі в аукціоні – незаконним, необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), зокрема, не відповідає таким принципам закупівель як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. У зв’язку з чим вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "ПБС" не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації Закупівлі, а тому повинна бути відхилена Замовником, учасник ТОВ "ПБС" - не допущений до аукціону з наступних підстав:
1. Замовником при проведенні Закупівлі були встановлені наступні кваліфікаційні критерії (п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації): наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає, серед іншого, довідку, встановленої форми (Додаток № 1), яка підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт.
Відповідно до Додатку № 1, для підтвердження наявності машин та механізмів, що зазначені в довідці, мають бути надані копії технічних паспортів або свідоцтва про реєстрацію, копії договорів оренди/лізингу або залученої на іншому праві користування на весь термін надання послуг на кожну одиницю техніки.
Термін надання послуг за предметом Закупівлі встановлений п. 4.4 розділу І Тендерної документації та складає строк з дати укладання договору по 31.12.2018 року.
Учасником ТОВ "ПБС" в складі своєї тендерної пропозиції подано довіку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 16/10-79 від 16.10.2017 року (завантажений файл «ТЕХНІКА Свалява Довге Липче 1.pdf »). В даній довідці ТОВ "ПБС" зазначив про наявність, зокрема, таких машин та механізмів:
- Кран на автомобільному ходу, в п.25т КТА 25 на базі КАМАЗА 55111, 2006 року випуску, орендований у ТОВ «Основа Захід» (п. 5 довідки);
- Коток дорожній HAMM HD+90VO-S, маса 9,62-12,14 т., 2012 року випуску, власний (п. 17 довідки);
- Машина дорожня комбінована на базі МДКЗ 1-02/04 на базі автомобіля КАМАЗ, 2011 року випуску, власний (п. 20 довідки);
- Установка для забивання стояків бар’єрного огородження GAYK LRG 2.1, 2002 року випуску, орендований у ТОВ «СТД» (п. 26 довідки);
- Автобітумовоз спеціальний напівпричіп цистерна TRAILOR, 2003 року випуску, орендований у ФОП Колибабюк Г.М. (п. 33 довідки);
- Машина маркувальна Hofmann H-18, 2005 року випуску, орендований у ФОП Колибабюк Г.І. (п. 35 довідки).
Однак учасником ТОВ "ПБС" не було підтверджено наявність вище перелічених машин та механізмів у відповідності з вимогами Тендерної документації.
Так, серед документів тендерної пропозиції ТОВ "ПБС" міститься Договір оренди № 301 від 03.01.2017 року на автокран марки КАМАЗ модель 55111 КТА-25, реєстраційний номер АА1860СМ, укладений з ТОВ «Основа Захід» (завантажений файл «договір техніка на кран 55111.PDF»). Розділом 3 даного договору строк оренди встановлений з 03 січня 2017 року по 31 грудня 2017 року. Таким чином учасником ТОВ "ПБС" не підтверджено наявність вказаної техніки на весь термін надання послуг, а саме до 31.12.2018 року, як того вимагає Тендерна документація Закупівлі.
В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПБС" відсутні технічні паспорта або свідоцтва про реєстрацію на коток дорожній HAMM HD+90VO-S, маса 9,62-12,14 т., 2012 року випуску (п. 17 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази), машину дорожню комбіновану на базі МДКЗ 1-02/04 на базі автомобіля КАМАЗ, 2011 року випуску (п. 20 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази), установку для забивання стояків бар’єрного огородження GAYK LRG 2.1, 2002 року випуску (п. 26 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Тобто наявність даної техніки не підтверджена у спосіб, визначений в Тендерній документації Закупівлі.
Крім того, в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПБС" відсутні договір оренди з ТОВ «СТД» на установку для забивання стояків бар’єрного огородження GAYK LRG 2.1, 2002 року випуску, та договір оренди з ФОП Колибабюк Г.М. на автобітумовоз спеціальний напівпричіп цистерна TRAILOR, 2003 року випуску.
Серед документів тендерної пропозиції ТОВ "ПБС" міститься копія Договору оренди № 3/16-07 від 13.07.2016 року на машину для розмітки доріг HOFMANN H-18, АТ 001149, 2005 р.в. та напівпричіп ПР-платформа-Е, державний номер АТ0691ХР, укладений з Фізичною особою-підприємцем Колибабюк Галиною Іванівною (завантажений файл «договір оренди ФОП Колибабюк Г.І HOFMANN.PDF»). Розділом 3 даного договору строк оренди встановлений до 31 грудня 2017 року. Таким чином учасником ТОВ "ПБС" не підтверджено наявність вказаної техніки на весь термін надання послуг, а саме до 31.12.2018 року, як того вимагає Тендерна документація Закупівлі.
2. Додатком № 1 Тендерної документації Закупівлі також встановлено подання в складі тендерної пропозиції учасника транспортної схеми про відстані транспортування з підприємств виробників/постачальників асфальтобетону.
Учасником ТОВ "ПБС" в складі своєї тендерної пропозиції подано Транспортну схему про відстані транспортування з підприємств виробників/постачальників асфальтобетону (сторінка 6 завантаженого файлу «ТЕХНІКА Свалява Довге Липче 1.pdf »). Виходячи з інформації, зазначеній в даній транспортній схемі, виробником/постачальником асфальтобетонної суміші для надання послуг згідно предмету Закупівлі є ТзОВ «Віта Констракшн» с. Поляниця Яремчанської міськради.
Додатком № 1 Тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності в учасника орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучений при надані послуг (виконання робіт) на об’єкті згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає копію договору оренди/надання послуг тощо, а також копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом. У разі якщо в учасника немає у наявності власного(их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), учасник в складі тендерної пропозиції надає договір(и) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу (дрібнозернистий та/або ЩМА), в потрібній кількості, для надання послуг (виконання робіт) на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду надання послуг (виконання робіт), а також копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом.
В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПБС" відсутні документи, передбачені Тендерною документацію, які б підтверджували можливість постачання учаснику ТОВ "ПБС" асфальтобетонної суміші для надання послуг згідно предмету Закупівлі вказаним у транспортній схемі виробником/постачальником.
3. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути завірені підписом керівника або уповноваженої особи, а також містити відбитки печатки (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством).
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору.
В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПБС" містяться копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (завантажений файл «виписка ПБС.pdf»), копія Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю "ПБС" (завантажений файл «Статут ПБС.pdf»), сканований оригінал Протоколу № 30/06/2017 Загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "ПБС" від 30.06.2017 року про призначення директором ТОВ "ПБС" Пастернака Олексія Станіславовича (завантажений файл «Протокол 3Б.pdf»), сканований оригінал Наказу № 88/17 К від 30.06.2017 про переведення на посаду директора ТОВ "ПБС" Пастернака Олексія Станіславовича (завантажений файл «наказ на переведення на посаду.pdf»), що підтверджують повноваження директора ТОВ "ПБС" Пастернака Олексія Станіславовича щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Крім того, учасником ТОВ "ПБС" завантажено Довіреність № 17/08 від 17 серпня 2017 року, якою право підписувати та подавати пропозиції конкурсних торгів, договори про закупівлю товарів та/або послуг та усі інші необхідні документи надано громадянину Сікорському Віктору Мирославовичу (сторінка 2 завантаженого файлу «Кваліфікаційні документи 4.pdf»).
Поряд з цим, частину документів тендерної пропозиції ТОВ "ПБС" підписано особою, яка не є уповноваженою на їх підписання, а саме: копію Договору оренди № 3/16-07 від 13.07.2016 (завантажений файл «договір оренди ФОП Колибабюк Г.І HOFMANN.PDF»), копію антикорупційної програми Товариства з обмеженою відповідальністю "ПБС", копію Наказу № 1/15 Д від 01.06.2015 року про затвердження антикорупційної програми ТОВ "ПБС" та копію Наказу № 2/15 Д від 02.06.2015 року про призначення Уповноваженого (відповідального) з питань запобігання та виявлення корупції (завантажений файл «Антикорупційна програма.PDF»).
Отже учасником ТОВ "ПБС" порушено вимоги Тендерної документації щодо підпису всіх документів тендерної пропозиції учасника виключно керівником або уповноваженою на це особою.
Таким чином, викладені вище факти свідчать про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ПБС" кваліфікаційним критеріям та вимогам Тендерної документації Закупівлі, а тому вона мала бути відхилена Замовником відповідно до ст. 30 Закону. Вважаємо, що не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "ПБС" Замовник порушив вимоги частини першої ст. 30 Закону, згідно з якою замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону, зокрема, недискримінація учасників.
Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Організувати та здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації.
3. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель та скасувати рішення Служби автомобільних доріг у Закарпатській області від 26.10.2017 року в частині допущення до аукціону Товариства з обмеженою відповідальністю "ПБС" за процедурою закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-07-10-02 Свалява - Довге – Липча на ділянці км 1+000 - км 24+500 (45233142-6 Ремонт дороги)».
4. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Закарпатській області прийняти нове рішення, яким визнати тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ПБС" такою, що не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-07-10-02 Свалява - Довге – Липча на ділянці км 1+000 - км 24+500 (45233142-6 Ремонт дороги)» та про недопущення учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ПБС" до аукціону.
Додаток:
1. Платіжне доручення № 416 від 30.10.2017 про сплату плати за подання скарги.
Директор О.Є. Сімаков
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 30.10.2017 17:48
- Платіжне доручення 30.10.2017 17:48
- Рішення від 02.11.2017 № 7716 + Лист Замовнику.pdf 02.11.2017 21:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.11.17 №8083.pdf 20.11.2017 17:27
- Рішення від 17.11.2017 №8083.pdf 22.11.2017 23:12
- IMG_0001.pdf 10.11.2017 13:21
- Лист від САД .pdf 17.11.2017 08:59
- Протокол на рішення АМКУ.pdf 29.11.2017 14:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.10.2017 17:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.11.2017 23:13
Дата виконання рішення Замовником:
29.11.2017 14:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Учасника ТОВ "ПБС" -відхилено
Задовільнена:
Так