• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (Закупівля теплової енергії для потреб опалення Державної установи «Криворізька установа виконання покарань (№3)» за адресою: 50066, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Світла, 2»

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 701 день назад

2 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 000.00 UAH
Період оскарження: 28.09.2023 15:06 - 03.10.2023 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Оскарження обрання переможця процедури

Номер: 29075259ce8d4e4e8bbae19bcb012e8a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-28-009149-a.b2
Назва: Оскарження обрання переможця процедури
Скарга:
Замовником незаконно було обрано переможця.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.10.2023 16:38
Дата прийняття рішення по скарзі: 06.11.2023 13:16
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРІЖТЕПЛО", Філімонов Антон Євгенійович 380663310407 kryvorizhteplo@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: b17cf92ddf9a4fc1b54621b900fe2a25
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-28-009149-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Статтею 1 ЗУ «Про теплопостачання» встановлено, що транспортування теплової енергії - господарська діяльність, пов’язана з передачею теплової енергії (теплоносія) за допомогою мереж на підставі договору. Згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 22.03.2017 № 308, провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії можливе в разі виконання певних умов. Зокрема пунктом 1 розділу 4 Ліцензійних умов передбачено, що при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких технологічних вимог: теплові мережі, зазначені у відомостях про засоби та місця провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії, мають належати здобувачу ліцензії (ліцензіату) на праві власності, користування або перебувати у концесії. Відповідно до ст. 19 ЗУ «Про теплопостачання» – «Теплогенеруючі організації, які використовують різні технології виробництва теплової енергії, мають рівні права доступу на ринок теплової енергії. Споживач або суб’єкт теплоспоживання має право вибирати (змінювати) теплопостачальну організацію, якщо це технічно можливо. Теплогенеруюча організація має право постачати вироблену теплову енергію безпосередньо споживачу згідно з договором купівлі-продажу. У разі якщо така організація не є теплотранспортуючою, то теплотранспортуюча організація не має права відмовити теплогенеруючій організації у транспортуванні теплової енергії, якщо це дозволяють технічні можливості системи. Пунктами 9, 10 додатку 2 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015:09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія) до тендерної документації встановлено: довжину зовнішнього трубопроводу 417,5 м., діаметр зовнішнього трубопроводу: 80 мм, а також Замовник надає котельню для розташування опалювального обладнання Учасника де вказує: • площа котельні: 352,8 м.кв. • висота котельні: 4,70 м. Водночас пунктами 13, 14 додатку 2 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015:09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія) до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до формування ціни на теплову енергію та надання Учасником ліцензій, а саме: Ціна на теплову енергію повинна включати (учасник підтверджує це затвердженим рішенням Виконавчого комітету Криворізької міської ради та надає у складі своєї тендерної пропозиції): • тариф на виробництво теплової енергії; • тариф на транспортування теплової енергії; • тариф на постачання теплової енергії. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: • ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання теплової енергії; • ліцензію на виробництво теплової енергії; • ліцензію на транспортування теплової енергії. Відповідно до зазначеної інформації випливає, що приміщення під котельню та розподільчі системи (місцеві) теплової мережі знаходяться на балансі Замовника, тобто транспортування теплової енергії буде здійснюватися по тепловим розподільчій (місцевій) системі Замовника, а тому вимога Замовника щодо наявності у Учасника ліцензії на транспортування теплової енергії та включення тарифу на транспортування є неправомірною. Частиною четвертою статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація Учасників, а також права та законні інтереси Учасників. Вимагаємо, усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уповноважена особа ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ “КРИВОРІЗЬКА УСТАНОВА ВИКОНАННЯ ПОКАРАНЬ (№3)” (надалі Замовник) щодо вимоги при закупівлі: “09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (Закупівля теплової енергії для потреб опалення Державної установи «Криворізька установа виконання покарань (№3)» за адресою: 50066, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Світла, 2»” повідомляє наступне: відповідно до норм Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей та повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). А також, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Законом передбачено надання Замовнику права вирішувати самостійно, яку саме інформацію включати до тендерної документації. Відповідно до Постанови НКРЕКП №308 від 22.03.2017 року, Законів України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 року №2633-IV (надалі – Закон №2633-IV) та “Про ліцензування видів господарської діяльності” №222-VIII від 02.03.2015 року (надалі – Закон №222-VIII) діяльність з виробництва, транспортування, постачання теплової енергії підлягають ліцензуванню в порядку, встановленому Законом. Згідно з Законом №2633-IV: теплова енергія - товарна продукція, що виробляється на об'єктах сфери теплопостачання для опалення, підігріву питної води, інших господарських і технологічних потреб споживачів, призначена для купівлі-продажу. Тариф (ціна) на теплову енергію - грошовий вираз витрат на виробництво, транспортування, постачання одиниці теплової енергії (1 Гкал) з урахуванням рентабельності виробництва, інвестиційної та інших складових, що визначаються згідно із методиками, розробленими національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг. Тариф на теплову енергію для споживача визначається як сума тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії. Встановлення тарифів на теплову енергію нижче розміру економічно обґрунтованих витрат на її виробництво, транспортування та постачання не допускається. Тендерна документація, затверджена рішенням Замовника містить вимогу щодо наявності в Учасника ліцензії на транспортування теплової енергії та включення в ціну товару тарифу на транспортування теплової енергії, зазначену у Додатку 2 тендерної документації, яка є правомірною, згідно законодавства України. Інформація про наявність у Замовника приміщення під котельню та розподільчих систем (місцевих) теплових мереж - не є підставою для невиконання вимог законодавства України Учасниками. Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.10.2023 15:12