-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з обрізки аварійно-небезпечних дерев
Завершена
119 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 197.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 197.00 UAH
Період оскарження:
28.03.2018 13:39 - 02.04.2018 14:29
Вимога
Відхилено
ВИМОГА щодо скасування рішення про визначення переможцем торгів
Номер:
fd20035605a04aee9d0a6b217bc7f199
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-28-000891-a.a1
Назва:
ВИМОГА щодо скасування рішення про визначення переможцем торгів
Вимога:
ВИМОГА
щодо скасування рішення про визначення переможцем торгів
1.Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога:
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району, за рішенням тендерного комітету від 13 квітня 2018 року за предметом закупівлі код ДК 021:2015 77340000-5 - Підрізання дерев і живих огорож ( Послуги з обрізки аварійно-небезпечних дерев).
Визначила Переможцем процедури торгів ФОП Іваніна Павла Володимировича на підставі Протоколу №5 від 13 квітня 2018 року тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації наданої Замовником.
2.Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: №
UA-2018-03-28-000891-a
1. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування:
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем процедури торгів ФОП Іваніна Павла Володимировича (Протокол №5 від 13 квітня 2018 року).
Пропозиція Учасника не відповідає вимогам Закупівлі.
По-перше: Відповідно до тендерної документації наданої Замовником, а саме Технічного завдання в якому зазначається, що серед матеріально-технічної бази Учасника обов’язково мають бути:
• спеціальний вантажний автопідйомник.
• спеціальний вантажний автокран 10-20т.
• екскаватор-навантажувач.
• лебідка с торсом.
• бензопила.
В Довідці про наявність обладнання, інвентарю та матеріально-технічної бази вих.№279 т від 06.04.2018 року, яка була надана до тендерної пропозиції ФОП Іваніним Павлом Володимировичем відсутній СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ АВТОКРАН 10-20Т та в наданих копіях договір про надання послуг також відсутній СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ АВТОКРАН 10-20Т.
Виходячи з вище наведеного Переможець процедури закупівлі не підтвердив в Довідці про наявність обладнання, інвентарю та матеріально-технічної бази вих.№279 т від 06.04.2018 року та у договорах про надання послуг наявності обов’язкової матеріально-технічної бази, яка вимагалася Замовником в тендерній документації та, яка мала бути у Переможця торгів .
Відповідно до зазначеного тендерна пропозиція ФОП Іваніна Павла Володимировича не відповідає умовам тендерної документації.
По-друге: Відповідно до тендерної документації наданої Замовником, а саме Вимогам до кваліфікації учасників в п. 8 зазначається , що Учасник у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі повинен підтвердити наявність не менше 10 (десяти) працівників робітничих професій (без урахування робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин, та зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття).
В Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих.№280т від 06.04.2018 року, яка була надана до тендерної пропозиції ФОП Іваніним Павлом Володимировичем зазначена кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі повинен у кількості 8 чоловік ЗАМІСТЬ НЕ МЕНШЕ 10 (ДЕСЯТИ) працівників робітничих професій (без урахування робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин, та зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття), які вимагалися в тендерній документації наданої Замовником.
Виходячи з вище наведеного Переможець процедури закупівлі не підтвердив наявність НЕ МЕНШЕ 10 (ДЕСЯТИ) ПРАЦІВНИКІВ робітничих професій (без урахування робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин, та зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття) в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих.№280т від 06.04.2018 року.
Відповідно до зазначеного тендерна пропозиція ФОП Іваніна Павла Володимировича не відповідає умовам тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими п.8 тендерної документації, яку надав Замовник.
Звертаючи Увагу на те, що Замовник, а саме Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району в Протоколі № 5 від 13 ківтня 2018 року зазначає , що під час розгляду документів ФОП Іваніна Павла Володимировича виявлено, що у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано 8 працівників, а згідно вимог кваліфікації необхідно не менше 10 працівників також Замовник, а саме Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району зазначає , що Переможцем процедури закупівлі надано лист-роз’яснення, що кількість працівників зазначених у довідці № 280 від 06.04.2018 року цілком достатньо для надання послуг передбаченою закупівлею. Також, зазначено, що за бажанням Замовника буде розглянута можливість залучення додаткових працівників.
Просимо Замовника звернути Увагу на те, що:
По-перше: він порушує принцип здійснення закупівель, а саме дискримінує наступного Учасника ФОП Саніна Юрія Володимировича визначаючи переможцем процедури торгів ФОП Іваніна Павла Володимировича у якого тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації наданої Замовником.
По- друге: учсаник може подати всі документи тендерної пропозиції лише до моменту закінчення строку подання тендерних пропозицій після закінчення строку подання тендерних пропозицій не один з учасників не має право додавати будь-які документи та листи-роз’яснення, як це було зроблено Переможцем процедури торгів ФОП Іваніним Павлом Володимировичем відповідно після закінчення строку подання тендерних пропозицій електронний майданчик на якому проходять торги автоматично блокує систему та не дає можливості додавати документи будь-якому учаснику .
По- трете: замовником в тендерній документації не зазначались випадки того , що Учасник може надати після закінчення строку подання тендерних пропозицій додаткові Листи- роз’яснення.
По- четверте: дії Замовника прийняттям листа-роз’яснення після закінчення строку подання тендерних пропозиції порушують принципи здійснення відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі , добросовісну конкуренцію серед учасників та об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції.
По- п’яте: дії Замовника кваліфікуються відповідно до Кримінального кодексу України злочини в сфері державних закупівель за такими статтями як:
Стаття 364 та 364 прим1 — використання службових повноважень всупереч інтересам служби;
Стаття 365 — за перевищення повноважень, наданих як члену або голові комітету;
Стаття 367 — службова недбалість;
Стаття 368 — прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою.
та відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі.
- Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
- тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
- Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
- тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
По-трете: Відповідно до тендерної документації наданої Замовником, а саме Вимогам до кваліфікації учасників в п. 10 зазначається , що Учасник повинен надати до тендерної пропозиції Лист-погодження з умовами проведення процедури закупівлі та укладанням договору відповідно до проекту, викладеного в Додатку № 3.
ФОП Іванін Павло Володимирович не надав у свої тендерній пропозиції Лист-погодження з умовами проведення процедури закупівлі та укладанням договору відповідно до проекту, викладеного в Додатку № 3.
Відповідно до зазначеного тендерна пропозиція ФОП Іваніна Павла Володимировича не відповідає умовам тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими п.10 тендерної документації яку надав Замовник.
По-четверте: Відповідно до тендерної документації наданої Замовником, а саме Вимогам до кваліфікації учасників в п. 11 зазначається, що Учасник повинен надати до тендерної пропозиції Лист-згоду на оброку персональних даних згідно Додатку № 4.
ФОП Іванін Павло Володимирович не надав у свої тендерній пропозиції Лист-згоду на оброку персональних даних згідно Додатку № 4.
Відповідно до зазначеного тендерна пропозиція ФОП Іваніна Павла Володимировича не відповідає умовам тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими п.11 тендерної документації яку надав Замовник.
По- п’яте: Відповідно до тендерної документації наданої Замовником, а саме Вимогам до кваліфікації учасників в п. 3 зазначається, що Учасник повинен надати до тендерної пропозиції Оригінал довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців).
ФОП Іванін Павло Володимирович надав у свої пропозиції копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду замість оригіналу, який повинен бути наданий до тендерної пропозиції.
Відповідно до зазначеного тендерна пропозиція ФОП Іваніна Павла Володимировича не відповідає умовам тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими п.3 тендерної документації яку надав Замовник.
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району не зважаючи на ряд підстав для дискваліфікації визначає переможцем торгів учасника ФОП Іваніна Павла Володимировича, який не відповідає умовам тендерної документації та наводить на сумнів об’єктивного розгляду пропозицій наданої ФОП Іваніним Павлом Володимировичем.
На підставі викладеного Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району повинна відхилити тендерну пропозицію та дискваліфікувати учасника торгів – ФОП Іваніна Павла Володимировича за процедурою закупівлі код ДК 021:2015 77340000-5 - Підрізання дерев і живих огорож ( Послуги з обрізки аварійно-небезпечних дерев) на підставі п.4 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими п.3 тендерної документації яку надав Замовник.
У разі відхилення вимоги ФОП Саніна Юрія Володимировича щодо скасування рішення про визнання переможцем ФОП Іваніна Павла Володимировича (Протокол № 5 від 13 квітня 2018р) ФОП Санін Юрій Володимирович зверниться до прокуратури Запорізької області для притягнення до кримінальної та адміністративної відповідальності Голову тендерного комітету службових, посадових та уповноважених осіб Районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району за зловживання службовим становищем, використанням службових повноважень всупереч інтересам служби за перевищення повноважень, наданих як члену або голові комітету та за неправомірне рішення обрати Переможцем процедури закупівлі Учасника ФОП Іваніна Павла Володимировича тендерна пропозиція якого не відповідає тендерній документації яка була надана Замовником та Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Кримінального кодексу України злочини в сфері державних закупівель класифікуються за такими статтями як:
Стаття 210 — нецільове використання бюджетних коштів;
Стаття 364 та 364 прим1 — використання службових повноважень всупереч інтересам служби;
Стаття 365 — за перевищення повноважень, наданих як члену або голові комітету;
Стаття 366 — службове підроблення;
Стаття 367 — службова недбалість;
Стаття 368 — прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою.
Відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі.
- Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
- тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
- Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
- тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
З огляду на вищезазначене ФОП Санін Юрій Володимирович вимагає:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем торгів ФОП Іваніна Павла Володимировича за процедурою закупівлі код ДК 021:2015 77340000-5 - Підрізання дерев і живих огорож ( Послуги з обрізки аварійно-небезпечних дерев).
2. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій:
ФОП Санін Юрій Володимирович, ІПН 3051322412, м.Запоріжжя, вул.Воронезька буд.№5, кв.57.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2018 13:13
Вирішення:
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району, за рішенням відповідальних осіб за проведення допорогових закупівель від 13 квітня 2018 року визначила Переможцем закупівлі 77340000-5 - Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з обрізки аварійно-небезпечних дерев) ФОП Іваніна Павла Володимировича.
Відповідно до технічного завдання Замовника, в якому зазначалось, що серед матеріально-технічної бази Учасника обов’язково мають бути:
• спеціальний вантажний автопідйомник.
• спеціальний вантажний автокран 10-20т.
• екскаватор-навантажувач.
• лебідка с торсом.
• бензопила.
В Довідці про наявність обладнання, інвентарю та матеріально-технічної бази вих.№279 т від 06.04.2018 року, яка була надана до тендерної пропозиції ФОП Іваніним Павлом Володимировичем відсутній спеціальний вантажний автокран.
Учасником надана довідка від 06.04.2018 року №279 про наявність обладнання, інвентарю та матеріально-технічної бази, також надано копії договорів оренди з зазначенням техніки. Крім того, Учасник має діючі договори оренди на додаткові: техніку, машини та устаткування, включаючи вантажні автокрани 16т., 25т., 50т.
Зазначений перелік машин і механізмів є цілком достатній для надання послуг передбачених технічним завданням.
Відповідно до Вимог до кваліфікації учасників зазначається Замовником, що Учасник у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі повинен підтвердити наявність не менше 10 (десяти) працівників робітничих професій (без урахування робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин, та зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття).
У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано 8 працівників. Учасником надано до початку аукціону (в період подання пропозицій 06.04.2018 в 14:24) лист-роз’яснення від 06.04.2018 №291, що кількісті працівників зазначеній у довідці №280 від 06.04.2018 цілком достатньо для надання послуг передбачених закупівлею. Також, зазначено, що за бажанням Замовника буде розглянута можливість залучення додаткових працівників.
З питання подання документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій повідомляємо, що сума пропозиції за результатами аукціону змінилась в бік зменшення. Після аукціону Учасник надав оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) та кошторисний розрахунок. Дана вимога стосується Закону України «Про Публічні Закупівлі», а Замовником оголошено допорогову Закупівлю, у зв’язку з чим, це вимога відсутня у Замовника. Проте, на зміст пропозиції завантаження оновленої ціни не впливає та не порушує чинного законодавства України.
Учасником не надавались жодні документи після закінчення строку подання тендерних пропозиції. У зв’язку з чим, принципи здійснення відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, добросовісна конкуренція серед учасників та об’єктивна та неупереджену оцінку пропозиції порушені не були Замовником.
Відповідно до документації наданої Замовником, а саме Вимогам до кваліфікації учасників в п.3 учасником надано скановану копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, що у свою чергу, не впливає на зміст пропозиції, а саме – технічне завдання, і не впливає на виконання основних вимог Замовника щодо надання послуг.
Відповідно до документації наданої Замовником, а саме Вимогам до кваліфікації учасників п. 10, п. 11 повідомляємо наступне, що 06.04.2018 року (до початку аукціону) Учасником завантажено Листи на виконання вимог передбаченим оголошенням, а саме: Лист-згода з технічним завданням (від 06.04.2018 №285), довідку про залучання субпідрядних організацій (від 06.04.2018 №286), лист-погодження з умовами проведення процедури закупівлі та укладання договору відповідно до проекту згідно з Додатком №3 вимог кваліфікації (від 06.04.2018 №287), лист-згода на обробку персональних даних, згідно з Додатком №4 вимог кваліфікації (від 06.04.2018 №288), лист-згода з істотними умовами договору (від 06.04.2018 №289), лист-роз’яснення щодо підтвердження калькуляції впродовж одного робочого для (не обов’язкова вимога Замовника) (від 06.04.2018 №290), лист-роз’яснення щодо наявності не менше 10 працівників (від 06.04.2018 №291) .
Враховуючи вищевикладене, за результатами аукціону визначено Переможцем допорогової закупівлі: 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з обрізки аварійно-небезпечних дерев) ФОП Іваніна Павла Володимировича, як найбільш економічно вигідною пропозицією, а також відсутні наявні підстави для відхилення Замовником даного Учасника.
Додатково повідомляємо, районною адміністрацією здійснюється постійний контроль за дотриманням чинного законодавства у сфері державних закупівель та суворо дотримується принципів здійснення закупівель відповідно до Наказу від 13.04.2016 №35 Державного підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» та діючого законодавства на території України.
Статус вимоги:
Відхилено