• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ПЗЗ-23П_256_ВО: Послуги з ремонту електродвигунів

Завершена

389 300.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 893.00 UAH
Період оскарження: 28.09.2023 14:37 - 03.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін в ТД

Номер: b92e275496bc4a0d9ccc101db6fabffc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-28-007828-a.a1
Назва: Вимога щодо внесення змін в ТД
Вимога:
Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести нижчевикладені зміни: Пункт 4.3. проєкту Договору викласти в наступній редакції: «4.3. Оплата Послуги здійснюється у 2 (два) етапи: 4.3.1. І етап – авансовий платіж у розмірі 50 % (п’ятдесяти відсотків) від вартості Послуг з ремонту Обладнання – вноситься Замовником згідно з виставленим Виконавцем рахунку протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту одержання Виконавцем від Замовника рознарядки. 4.3.2. II етап – остаточний розрахунок у розмірі 50 % (п’ятдесяти відсотків) – після підписання акту приймання-передачі наданих Послуг, шляхом перерахування Виконавцю коштів на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати реєстрації податкової накладної». Пояснення: Авансовий платіж необхідний Виконавцю для придбання матеріалів та комплектуючих, необхідних для здійснення ремонту Обладнання. Просимо врахувати, що на період воєнного часу в Україні постачальники сировини та матеріалів відмовляються поставляти продукцію без попередньої 100% її оплати. Пункт 11.1. проєкту Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір діє з дня його укладення та протягом дії правового режиму воєнного стану в Україні, оголошеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022 та продовженого відповідними Указами Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, але не пізніше 30.03.2024р. Закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від обов’язку виконання у повному обсязі взятих на себе за цим Договором зобов’язань щодо надання та оплати Послуг, а також гарантійних зобов’язань на Послуги, в межах строків, визначених умовами цього Договору». Пояснення: Беручи до уваги період часу, який необхідний для: проведення Замовником процедури відкритих торгів; укладення договору про закупівлю; строк для ремонту Обладнання; поставку Обладнання в ремонт / з ремонту з формуванням супровідної документації, вважаємо, що установлений Замовником у проєкті Договору строк його дії до 31 грудня 2023 року є недостатніми для надання Виконавцем усього обсягу Послуг. Просимо врахувати наступне, що відповідно до ч. 1 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору (ч. 1 ст. 631 ЦК України). Частиною 1 ст. 638 ЦК України визначено, договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. При цьому ч. 3 ст. 180 ГК України передбачено, що при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.. Частиною 1 ст. 629 ЦК України встановлено, що договір є обов’язковим для виконання сторонами. Поряд з цим зазначаємо, що строк дії договору, який є його істотною умовою та погоджується сторонами, не є предметом регулювання ЗУ «Про публічні закупівлі». Зважаючи на вищевикладене, Замовник має право вказати строк дії договору про закупівлі понад кінцеву дату поточного року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику Ваше звернення розглянуто. З приводу виставленої вимоги повідомляємо наступне: 1. З урахуванням "Порядку укладання договорів на Укрзалізниці", поетапна оплата за надані послуги, які планується надати, не передбачена. Оплата за надані послуги буде здійснена відповідно до Тендарної документації. 2. З урахуванням фінансового плану на 2023р. послуги які плануються надати відповідно до Тендерної документації, повинні бути завершені до кінця поточного року. З огляду на вищезазначене, строк надання послуг не може бути перенесеним на 2024р. Послуги, передбачені тендерною документацією повинні бути завершені до 31.12.2023р.
Статус вимоги: Відхилено