• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33180000-5 «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» 33185000-0 Слухові апарати. (код НК 024:2023 – 43826 Слуховий апарат для внутрішнього вуха, цифровий; 43826 Слуховий апарат для внутрішнього вуха, цифровий; 43826 Слуховий апарат для внутрішнього вуха, цифровий; 43826 Слуховий апарат для внутрішнього вуха, цифровий).

Завершена

487 670.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 438.35 UAH
Період оскарження: 28.09.2023 14:15 - 06.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга на дії Замовника

Номер: 1e72146c04ae4aa9b2387d7174beca96
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-28-007623-a.a4
Назва: скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга на дії Замовника щодо передчасного відхилення учасника закупівлі.
Дата розгляду скарги: 08.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.11.2023 17:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.11.2023 17:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення відповідно до протоколу № 27/1 від «27» жовтня 2023 року (далі – Рішення), згідно з яким відбулось відхилення тендерної пропозиції Учасника. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17939-р/пк-пз від 08.11.2023 зобов’язано КНП «ОКЛ ІФ ОР» скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Скасувати Рішення відповідно до протоколу № 27/1 від «27» жовтня 2023 року.
Автор: ТОВ "Центр Слуху", Лисиця Валентина Петрівна +380954426962 sluh03115@gmail.com
Вимога
Вирішена

скасування СЕС

Номер: 6cc9f1a823414621a598858079061ac0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-28-007623-a.a3
Назва: скасування СЕС
Вимога:
Шановний замовнику! В тендерній документації передбачено надання Висновку СЕС. Однак, суб’єкти господарювання можуть здійснювати господарську діяльність в умовах воєнного стану за декларативним принципом шляхом подання декларації до Міністерства економіки без отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи, підготовлених відповідно до Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ від 09.10.2000 № 247, зареєстрованим в Мін’юсті 10.01.2001 за № 4/5195. Більш того, з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров’я, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Відповідь від Держпродспоживсужби додаємо
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Висновок СЕС

Номер: e71c865970834b069827db4b73e5858b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-28-007623-a.c2
Назва: Висновок СЕС
Вимога:
Шановний замовнику! В тендерній документації передбачено надання Висновку СЕС. Однак, суб’єкти господарювання можуть здійснювати господарську діяльність в умовах воєнного стану за декларативним принципом шляхом подання декларації до Міністерства економіки без отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи, підготовлених відповідно до Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ від 09.10.2000 № 247, зареєстрованим в Мін’юсті 10.01.2001 за № 4/5195. Більш того, з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров’я, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Відповідь від Держпродспоживсужби додаємо. Просимо виключити з тендерної документації надання Висновку СЕС.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не завантажився документ
Дата скасування: 03.10.2023 18:02
Вимога
Вирішена

дискримінаційний підхід в тех. характеристиках

Номер: 53e0dd67863e4db88bb8484197c014d3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-28-007623-a.b1
Назва: дискримінаційний підхід в тех. характеристиках
Вимога:
Шановний Замовнику! В додатку технічних характеристик встановлено вимогу: «Можливість під’єднання до телефону (додаток Oticon ON)». Контроль стану апарату зі смартфону - є важливим для користувачів, але саме додаток Oticon ON значно звужує коло конкуренції, та дає підстави припускати, що умови технічних характеристик зазначені під конкретного виробника, що є порушенням, яке потрібно виправити шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, адже зазначати технічні вимоги які хоча і не мають прив’язку до конкретного виробника, але по технічним характеристикам товару це однозначно прослідковується не сприяє добросовісній конкуренції серед учасників та ставить їх у нерівні умови». (позиція Антимонопольного комітету України яка висвітлена у рішенні № 4171-р/пк-пз від 04.03.2021 року за ідентифікатором закупівлі № UA-2021-02-08-000288-c. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. З метою розширення кола потенційних учасників та покращення конкурентного середовища, а також з метою зниження витрат бюджетних коштів на закупівлю просимо розглянути можливість внесення змін до медико-технічних вимог предмета закупівлі та викласти відповідну вимогу у наступній редакції: «Можливість під’єднання до телефону» Наступною дикримінаційною вимогою технічних характеристик є вимога: «Можливість під’єднання до мобільного телефону (з додатковим пристроєм Connect Line)». Ця вимога прописана під конкретний пристрій Connect Line, що значно звужує коло конкуренції. Існують інші пристрої аналоги, які також виконують функцію - під’єднання слухових апаратів до мобільного телефону та окрім цього виконують ще ряд функцій: забезпечують пряму потокову передачу з мобільних телефонів, планшетів та ПК, дають змогу чути людей на відстані за допомогою вбудованого, віддаленого мікрофона. З метою розширення кола потенційних учасників та покращення конкурентного середовища, а також з метою зниження витрат бюджетних коштів на закупівлю, просимо розглянути можливість внесення змін до медико-технічних вимог предмета закупівлі та викласти відповідну вимогу у наступній редакції: Можливість під’єднання до телефону та інших приладів із підтримкою Bluetooth за допомогою додаткового пристроя.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено