• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензопили (код ДК 021:2015 - 42650000-7: Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані)

Завершена

200 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 004.00 UAH
Період оскарження: 28.09.2023 11:30 - 06.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Технічні характеристики

Номер: a7693212c19141f288d7d5691f1f6f4f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-28-004214-a.a1
Назва: Технічні характеристики
Вимога:
Шановний Замовнику . Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги до закупівлі згідно закону "Про публічні закупівлі" . Проаналізувавши зміст технічних вимог до предмета закупівлі , виявлено що жодну іншу модель крім бензопили Stihl MS 361 неможливо надати як еквівалент. Для того щоб надати Вам еквівалент бензопили професійного класу наприклад Husqvarna рекомендую розширити діапазон параметру "Кількість обертів у режимі холостого ходу - Не менше 2800 1/хв" ,від 2600 до 2900 що , та надасть змогу надати більш якісну цінову та технічну пропозицію. Також у цьому ж Додатку №2: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:Бензопили (код ДК 021:2015 - 42650000-7: Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані) - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, Розділ Загальні вимоги : Пункт 4.Умови передачі товару: товар повинен передаватися за місцем знаходження покупця (Україна, 37333, Полтавська обл., Миргородський р-н, с. Петрівка-Роменська, вул. Соборна, буд. 20) в присутності представника продавця (постачальника). Постачання товару через поштові служби не допускається. Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" ст.5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників . Вище згадана вимога вказує на дискримінацію Постачальника, так як компанії з інших регіонів України які здійснюють постачання товару через поштові служби . Ваша вимога повністю не відповідає даним Принципам , та порушує процес закупівель. Також : Розділ Загальні вимоги , Додатку 2 до тендерної документації , пункт 5. Друге речення "Продавець (постачальник) повинен мати сервісний центр з гарантійного та післягарантійного обслуговування техніки в Полтавській області." Дана вимога є також дискримінаційною , так як жоден з Продавців(Постачальників) не зобов'язаний мати власні сервісні центри по всій території України. Наголошуємо, що виробники Stihl та Husqvarna мають розгалужену мережу сервісних центрів по всій Україні на які здійснюють гарантійне та після гарантійне обслуговування не залежно від того , де вони були придбані. Дані умови є обов'язковими та прописані в Договорі представників сервісних центрів та імпортерів Stihl, Husqvarna та інш. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги по документації, за собою залишаю право звернутись до органів оскарження АМКУ та ДАСУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Ваші вимоги, хочемо повідомити наступне. Подаючи пропозицію, Учасник може подати еквівалент товару, зазначеного в Додатку 2 тендерної документації, з характеристиками, не гіршими, ніж це зазначено у вимогах Замовника. Дані вимоги не є дискримінаційними, так як на ринку є товари, що відповідають даній характеристиці та є не гіршими. Вимога щодо присутності представника продавця при отриманні Замовником товару не є дискримінаційною. Кожен Учасник має змогу доставити товар та разом з представником Замовника перевірити цілісність, якість, комплектність та справність техніки під час її передачі з підписанням відповідного документу, щоб потім не виникало спірних питань з цього приводу. Щодо пункту 5 Додатку 2 тендерної документації, то врахувавши Ваші зауваження, Замовником будуть внесені зміни до даного пункту.
Статус вимоги: Відхилено