-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кава, чай та супутня продукція
Торги не відбулися
807 862.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 039.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 039.31 UAH
Період оскарження:
05.04.2018 12:28 - 20.04.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Умови постачання товару
Номер:
834a3e376fa14c84842881ddce8b1266
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-05-000822-a.b3
Назва:
Умови постачання товару
Вимога:
Доброго дня. В договорі до закупівлі у пункті 5.1 «Постака товару» зазначено, що «Постачальник здійснює поставку Товару з дня підписання Договору по 31.12.2018 року на підставі заявок, поданих Замовником протягом 8 годин від часу подання заявки”. А в 6.3.8 “Права та обов’язки сторін” вказано “Замінити неякісний Товар протягом 5 (п’яти ) годин з моменту одержання повідомлення про виявлену неналежну якість Товару або протягом одного дня повернути вартість неякісного Товару відповідно до видаткової накладної на Товар за якою він поставлявся. ”
Згідно статті 3 «Закону про публічні закупівлі» - Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Пункти 5.1 та 6.3.8 договору дискримінують учасників за теріторіальним принципом знаходження складів товару, надаючи перевагу тим чий склад знаходиться в межах міста Київа (вимагається доставка протягом 8 годин, та заміна неякісної продукції протягом 5 годин). Замовник не зазначає години подачи заявки, одже її можуть надати і в кінці робочого дня. Ця вимогя необгрунтовано (кава та чай не є швидкопсувним товаром, термін придатності 2 роки) значно збільшує вартість доставки — та супречить основним принципам публічних закупівель - максимальної економії та ефективності. Замовник повинен зазделегіть повідомляти Постачальнику про заявку, щоб в нього було достатьньо часу на оформлення усіх супровідних документів, пакування необхідної кількості товару, та подолання шляху від складу Постачальника (в якому б місті України він не знаходився) до адреси Замовника.
Вимагаємо змінити умови доставки у тендерній документації, на ті що не дискримінують учасників та відповідають принципу максимальної економії та ефективності.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 16-04 кава,чай..pdf 16.04.2018 10:51
Дата подачі:
13.04.2018 21:10
Вирішення:
Відхилити вимогу "умови постачання товару", на підставі прийнятого рішення - Протокол №16-04 від 16 квітня 2018 року.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
чай RIOBA
Номер:
822b0fb25c404e608f32c8f36a0bcf2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-05-000822-a.c2
Назва:
чай RIOBA
Вимога:
Доброго дня! В тендерній документації замовником вимагається чай RIOBA (чорний та зелений) фасуванням 2г по 200 шт пакетиків. На запит у виробника маємо відповідь, що фасування по 200шт пакетиків в виробництві та продажі не має. На данний момент максимальне фасування по 100 шт пакетиків. Просимо змінити тендерну документацію, на ту що відповідає дійсності.Дякуємо.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 13-4 чай..pdf 13.04.2018 11:26
Дата подачі:
12.04.2018 16:56
Вирішення:
Задовольнити вимогу.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
капсули IPSO Costa Rika monoarabika
Номер:
ae9eb5f4c2b548109e669401f3de1bfd
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-05-000822-a.c1
Назва:
капсули IPSO Costa Rika monoarabika
Вимога:
Доброго дня! В тендернії документації замовником одним з товарів вимагається Кава Іллі (ILLY) в капсулах IPSO Costa Rika monoarabika 21 шт. в упаковці. Маємо лист від ТОВ "Феррет Груп", офіційного представника компанії ILLY S.p.A, що капсули ILLY Costa Rica і India зняті з виробництва. Просимо виправити тендерну документацію, на таку що відповідає дійсності. Лист додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- ILLY.pdf 11.04.2018 17:05
- Протокол 12-4 кава..pdf 12.04.2018 16:36
Дата подачі:
11.04.2018 17:05
Вирішення:
Вимога розгянута, прийнято рішення задовольнити внесення змін.
Статус вимоги:
Задоволено