-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт підключення генераторної установки до мережі 0,4кВ котельні за адресою : вул. Зарічанська,42 м.Біла церква Київська обл.
Завершена
497 468.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 974.68 UAH
мін. крок: 1% або 4 974.68 UAH
Період оскарження:
28.09.2023 10:23 - 03.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
4cb7bea622e044a5a17afea52d9b7272
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-28-002406-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! В ході ознайомлення з тендерною документацією на поточний ремонт підключення генераторної установки до мережі 0,4кВ котельні за адресою : вул. Зарічанська,42 м.Біла церква Київська обл. виникають питання, щодо порушення Замовником порядку визначнення предмету закупівлі. Предмет закупівлі — це товари, роботи чи послуги, які замовник закуповує замовник у межах єдиної процедури закупівлі. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку (п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону № 922). Порядок визначення предмета закупівлі затверджує наказ Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. Він передбачає, що предмет закупівлі визначається спочатку за категорією – товари, роботи чи послуги, а потім відповідно класифікації за Єдиним закупівельним словником з урахуванням показника цифр, що передбачені цим порядком.
У локальному кошторисі на будівельні роботи окремо зазначається придбання конткретного Дизельного генератора, як товару. Відповідно до листа Мінекономіки від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06 до робіт можуть бути включені послуги по об’єкту будівництва водночас вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. В іншому випадку закупівля має здійснюватися за відповідним визначенням предмета згідно з терміном «послуги». Тож товари жодним чином не можуть закуповуватися під виглядом робіт! Тим більше вказувати конкретну модель генераторної установки є обмеженням для учасників, оскільки Законом передбачено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент.
Вимагаємо не порушувати принципи здійснення публічних закупівель розмежувавши окремо закупівлю товару, окремо закупівлю робіт.
Нагадуємо, що стаття 164-14 КпАП встановлює, що порушення порядку визначення предмета закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2023 11:57
Вирішення:
Відповідно до п.11. Постанови КМУ 1178 від 12.10.22р. Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У зв’язку з тим, що предметом закупівлі є поточний ремонт, то за визначенням вказаної постанови -це послуги.
Відповідно до п.3 Наказу №708 від 15.04.2020 МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. У зв’язку з тим, що обладнання визначено проектом та відповідно до проекту підібрано матеріали та перелік послу , розробленим відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», - точна назва обладнання повинна відповідати проекту. Відповідно до п.6.1 та 6.2. Проекту договору 6.1. Замовник не може вносити в процесі виконання робіт зміни і доповнення в технічну документацію
6.2. Зміни до проекту можуть вноситись лише його розробником, якщо зміни, що пропонуються Замовником,не призводять до погіршення якості робіт не зумовлюють перегляд строків чи ціни, вони підлягають погодженню з розробником проекту, на підставі письмової вказівки Розробника проекту на кресленнях. Тому, у випадку пропозиції аналога , учасник вносить відповідні зміни до проекту, в порядку, визначеному вище.
Відповідно до визначення ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» ---Ці Норми встановлюють склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а отже стосуються проектів для виконання робіт. Тим більше, що за предметом послуги з підключення генераторної установки до мережі є електромонтажними роботами , тому вимога учасника є безпідставною, та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено