-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Камери та обладнання вузлів відеоспостереження з місцем оператора (згідно специфікації)
Завершена
8 932 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 660.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 660.00 UAH
Період оскарження:
27.09.2023 17:44 - 02.10.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога щодо КЕП!
Номер:
46af87a7c19945a1b4ebf88c9eaa6863
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-27-013584-a.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо КЕП!
Вимога:
Шановний Замовнику! В тендерній документації зазначено, що під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП).
Однак, відповідно до підпункту 2 пункту 1 Зміни, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300, Постанови КМУ від 24 травня 2022 р. № 617 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300 (Далі – Постанова КМУ № 617), зазначено, що на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Тобто, згідно з існуючим законодавством з 24 травня 2022 року дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Крім того слід зазначити, що вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП Замовник таким чином може зменшити конкуренцію на своєму тендері і це вважається певною мірою дискримінаційна норма.
З метою усунення дискримінаційної вимогу, прошу внести зміни в тендерну документацію та зазначити наступне "Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису або удосконаленного електронного підпису (надалі – КЕП/УЕП)"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2023 21:32
Вирішення:
До тендерної документації внесено зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога!
Номер:
1ea61dc2200c40ad8e1856e821762937
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-27-013584-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Камери Hikvision та Dahua це “очі” для російських БПЛА.
Обрані вами камери Hikvision та Dahua із зазначенням конкретної моделі, є дискримінаційною.
Крім того, НАЗК внесло китайські компанії Hikvision та Dahua Technology до переліку міжнародних спонсорів війни. Таке рішення ухвалено через те, що обидві компанії активно працюють в рф, наповнюючи російський бюджет та постачаючи обладнання подвійного призначення, яке може використовуватись у воєнних цілях. Отже, Dahua забезпечує росію товарами критичного призначення, які дозволяють функціонувати галузі ВПК рф, тим самим сприяючи продовженню війни. Таким чином, завдяки роботі обох цих компаній на ринку держави-терориста, рф у вільному доступі має дрони, тепловізори, камери спостереження, які можуть бути використані на БПЛА, протидронні рушниці та інші засоби для продовження війни проти України. Це доводить пряме фінансування війни китайськими компаніями Hikvision та Dahua Technology.
Більш детальна інфорамація зазначена на сайті НАЗК за посиланням: https://nazk.gov.ua/uk/novyny/postachayut-ochi-dlya-rosijskyh-bpla-nazk-vneslo-kytajski-kompaniyi-hikvision-ta-dahua-technology-do-pereliku-mizhnarodnyh-sponsoriv-vijny/
До того ж, камери Hikvision становить загрозу національній безпеці. Оскільки в мікросхемі камери Hikvision вбудований чіп, яким ворог може дистанційно підключитись та мати доступ до камер спостереження. Таке рішення щодо обмеження обрання аналогічних камер та обрання тільки камери Hikvision може створити загрозу та надати перевагу ворогу та призвести до можливих диверсій, тощо. Через можливість мати доступ до камер, ворог може слідкувати за подіями та використовувати в свої цілях.
Саме з таких причин, У 2018 році Конгрес США прийняв закон Джона Маккейна про дозвіл на національну оборону (NDAA, розділ 889 закону), який передбачав заборону використання певних послуг і типів обладнання у сфері телекомунікацій і відеоспостереження. Відтоді федеральним агентствам заборонено купувати обладнання Hikvision, а також вступати в офіційні відносини з компаніями та організаціями, які використовують їхні камери.
У 2021 році Федеральна комісія зі зв’язку (FCC) опублікувала перелік виробників комунікаційного обладнання, яке становить загрозу національній безпеці США. До п’ятірки китайських компаній у переліку увійшла Hikvision.
Крім того, майже 90% депутатів Європарламенту проголосували за заборону використання камер Hikvision в офіційних приміщеннях.
На підставі викладеного, при всієї поваги до Вас, прошу усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документацію, яким зазначити лише перелік технічних характеристик, без зазначення назви товару.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2023 21:29
Вирішення:
До тендерної документації внесено зміни
Статус вимоги:
Задоволено