-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ ЗОШ I-III СТУПЕНІВ № 1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ В М. ЗДОЛБУНІВ ПО ВУЛ. ЖУКА, 4 (КОРИГУВАННЯ)
Завершена
29 765 020.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 297 650.20 UAH
мін. крок: 1% або 297 650.20 UAH
Період оскарження:
27.09.2023 16:40 - 02.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Приведення у відповідність ТД
Номер:
94329137508640c4835093f9adb6bcaa
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-27-012704-a.b2
Назва:
Приведення у відповідність ТД
Вимога:
Тендерною документацією замовника встановлен вимогу «Обов’язкову наявність в учасника (власного або залученого на підставі договірних відносин) інженера-консультанта (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії Сертифікату Фахівця будівельної галузі інженера-консультанта (будівництво) з можливістю здійснювати діяльність в будівельній галузі. Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі, що видав вищевказаний сертифікат та посвідчення має бути акредитований Національним агентством з акредитації України згідно ISO/IEC 17024 в сфері «Сертифікація персоналу будівельної галузі», на підтвердження надати копію - Атестату про акредитацію.»
Згідно з кошторисними норммами України «Настанова з визначення вартості будівництва» Затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, установлено, що кошти на утримання служби замовника додатково можуть включатися кошти на надання послуг інженера-консультанта (як правило, в розмірі до 3 %) у разі його залучення. Розмір вищезазначених коштів приймається за відповідними розрахунками. По об'єктах будівництва, спорудження яких здійснюється із залученням іноземних кредитів, наданих під державні гарантії, на стадії складання інвесторської кошторисної документації. Кошти на покриття витрат з надання послуг інженером-консультантом визначаються за обґрунтовуючими розрахунками в межах ліміту коштів, обчислених з використанням указаного показника, якщо інше не передбачено міжнародними договорами. Витрачання коштів здійснюється на підставі обґрунтовуючих розрахунків виходячи з трудовитрат спеціалістів на виконання ними своїх функцій та вартості одного людино-дня, погодженого із замовником». Таким чином, передбачено можливість закладення у зведеному кошторисному розрахунку коштів на надання послуг інженера-консультанта. Отже, замовник будівництва з урахуванням вартості, складності та інших особливостей проекту, виходячи з власних потреб і можливостей може самостійно виконувати функції замовника і забезпечувати здійснення технічного нагляду силами власних працівників або залучати інженера-консультанта на виконання частини функцій замовника (додатково включаються кошти до кошторису.)
Інженер-консультант виконує свої обов'язки, згідно з Кваліфікаційними характеристиками (Зміна № 11 до Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи»), затвердженими наказом № 192 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2017 (зі змінами, внесеними наказом від 29.12.2017 № 350) у рамках нормативів для базової професії «ІНЖЕНЕР-КОНСУЛЬТАНТ» (БУДІВНИЦТВО) на договірних засадах. Цим документом установлено завдання та обов'язки, вимоги до освіти, досвіду й кваліфікації професії.
Зважаючи на наведене послуги інженера-консультанта, це додатковий вид робіт який має бути описаний замовником в первинній документації та обумовлений умовами проекту договору до закупівлі в рамках цієї процедури.
Просимо привести у відповідність Тендерну документацію Замовника шляхом виключення даної вимоги або врегулювання не відповідностей.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2023 22:16
Вирішення:
Шановний учаснику ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41150966»!
Відповідно до умов Тендерної документації, від учасників вимагається – «Обов’язкова наявність в учасника (власного або залученого на підставі договірних відносин) інженера-консультанта (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії Сертифікату Фахівця будівельної галузі інженера-консультанта (будівництво) з можливістю здійснювати діяльність в будівельній галузі. Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі, що видав вищевказаний сертифікат та посвідчення має бути акредитований Національним агентством з акредитації України згідно ISO/IEC 17024 в сфері «Сертифікація персоналу будівельної галузі», на підтвердження надати копію - Атестату про акредитацію».
Будівництво — це складний процес, який полягає не тільки у зведенні об’єкта (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт), це ще й проведення організаційних, проєктних, вишукувальних, будівельних, монтажних та інших робіт. Результатом будівництва є наявність повного комплекту дозвільної документації, що підтверджує законність будівництва, ремонту, стійкість, міцність, надійність конструкцій та їх безпечну експлуатацію.
Відповідно до частини 6 статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень.
Інженер-консультант — виконавець окремих видів робіт, який пройшов професійну атестацію та має кваліфікаційний сертифікат «інжинірингова діяльність у сфері будівництва».
Основні послуги, які надає інженер-консультант:
консультує замовника/підрядника з питань залучення організацій;
бере участь у підготовці договору підряду та контролює дотримання його положень усіма учасниками будівництва;
контролює організаційно-технологічну надійність будівництва;
бере участь та вносить пропозиції щодо стадійності проєктування;
здійснює контроль за дотриманням підрядником затвердженого графіка виконання робіт;
аналізує результати перевірок та обґрунтованість висновків державних контролюючих і наглядових органів;
бере участь в аналізі претензій, які виникли між учасниками реалізації проєкту, в розробленні відповідних пропозицій щодо їх усунення;
може здійснювати контроль за якістю та обсягами виконаних робіт;
інформує замовника/підрядника про наявність проблемних питань, які виникли або можуть виникнути в процесі виконання робіт;
надає підряднику рекомендації щодо усунення порушень під час виконання робіт та контролює хід виконання таких рекомендацій;
може здійснювати контроль за усуненням підрядником дефектів.
Отже, Інженер-консультант, може бути залученим до процесу будівництва об’єктів, як зі сторони Замовника, та і зі Сторони Підрядника.
З урахуванням цього, а також зважаючи на необхідність якісної та успішної реалізації даного Проекту, Замовником вимагається наявність в учасників - власного або залученого на підставі договірних відносин інженера-консультанта (будівництво).
Повідомляємо, що витрати на надані послуги таким Інженером-консультантом для Підрядника, Замовником оплачуватися не будуть.
Зазначаємо, що наявна умова в Тендерній документації, є обґрунтованою, в жодному випадку не є дискримінаційною, не порушує жодне «закупівельне законодавство» та не є такою, що омежує коло потенційних учасників, навпаки спрямована на якісне, швидке та оперативне виконання робіт за даним предметом закупівлі, задля уникнення будь-якого роду зриву строків виконання робіт (кінцевих термінів).
Повідомляємо, що Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дякуємо, за вимогу!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Неправомірно встановлена вимога
Номер:
0caf252f7a7d4d5282335eba83811aeb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-27-012704-a.a1
Назва:
Неправомірно встановлена вимога
Вимога:
В тендерній документації замовника встановлено умову "Дані роботи, які є предметом цієї закупівлі виконуватимуться для завершення робіт по об’єкту, що досі реалізовується, а саме: «Капітальний ремонт будівлі Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Здолбунівської районної ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Жука, 4» Замовником кого є ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, а Генпідрядником є Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» (код ЄДРПОУ - 41159796) (надалі – «Генпідрядник»). В силу даних обставин учасник-переможець за даною закупівлею буде виконувати роботи паралельно з Генпідрядником по Договору про виконання робіт №1 від 25 жовтня 2019 року, а отже повинен узгоджувати усі дії по виконанню робіт з останнім шляхом письмового звернення довільної форми. В ході виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі учасник-переможець повинен: - узгодити із Генпідрядником та самостійно здійснити тимчасове підключення до джерел електропостачання, водопостачання тощо. Генпідрядник надає точку підключення до відповідних мереж на території Об’єкту, про згоду з цим , про згоду з цим учасники у складі пропозиції надають гарантійний лист."
Дана умова суперечить чинному законодавству і дискримінує учасників закупівельного процесу, оскільки замовником робіт є ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ і основний договір підписується з Замовником. Тому узгоджувати точки доступу з Генпідрядником немає ніякої юридичної сили та є незаконним. Зокрема в проекті договору розміщеному до закупівлі зазначено, що «2.3. Представники Замовника і Підрядника (особи, призначені відповідальними за організацію виконання робіт за цим Договором) в час, погоджений Сторонами, проводять на місці виконання робіт координаційні наради з метою вирішення питань, які виникатимуть в процесі реалізації даного Договору, або вирішують ці питання в робочому порядку.» Просимо внести з в Тендерну документацію в цій частині, як таку що суперечить умовам основного договору та порушує закупівельне законодавство. Залишаємо право оскаржувати дану вимогу в АМК.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2023 13:26
Вирішення:
Шановний учаснику ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41150966»!
Відповідно до умов Тендерної документації, зазначено, про те, що – «Дані роботи, які є предметом цієї закупівлі виконуватимуться для завершення робіт по об’єкту, що досі реалізовується, а саме: «Капітальний ремонт будівлі Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Здолбунівської районної ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Жука, 4» Замовником кого є ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, а Генпідрядником є Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» (код ЄДРПОУ - 41159796) (надалі – «Генпідрядник»). В силу даних обставин учасник-переможець за даною закупівлею буде виконувати роботи паралельно з Генпідрядником по Договору про виконання робіт №1 від 25 жовтня 2019 року, а отже повинен узгоджувати усі дії по виконанню робіт з останнім шляхом письмового звернення довільної форми. В ході виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі учасник-переможець повинен: - узгодити із Генпідрядником та самостійно здійснити тимчасове підключення до джерел електропостачання, водопостачання тощо. Генпідрядник надає точку підключення до відповідних мереж на території Об’єкту, про згоду з цим учасники у складі пропоиції надають гарантійний лист.».
Повідомляємо, що Замовником дійсно є ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, однак в силу різних причин, у Замовника наявний діючий Договір щодо об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт будівлі Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Здолбунівської районної ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Жука, 4», а саме: Договір про виконання робіт №1 від 25 жовтня 2019 року, Підрядником, згідно якого, виступає - Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» (код ЄДРПОУ - 41159796), з урахуванням, цього, Замовник, інформує про це потенційних учасників, щодо даної закупівлі робіт.
Проведення тимчасового підключення до джерел електропостачання, водопостачання тощо, щодо даного об’єкту будівництва, може відбуватися за участі такого Підрядника та Замовника, саме тому Замовником вимагається надання від учасників закупівлі у складі пропозиції такого роду Гарантійного листа, про згоду з цим.
Зазначаємо, що наявна умова в Тендерній документації, є об’єктивною, в жодному випадку не є дискримінаційною, не порушує жодне «закупівельне законодавство» та не є такою, що омежує коло потенційних учасників, навпаки спрямована на якісне, швидке та оперативне виконання робіт за даним предметом закупівлі, задля уникнення будь-якого роду зриву строків виконання робіт (кінцевих термінів).
Повідомляємо, що Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дякуємо, за вимогу!
Статус вимоги:
Відхилено