-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Послуги з ремонту якорів електричних машин ДТ-701-4/706-4 (код ДК 021:2015 - 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги): Лот № 1 - Послуги з ремонту якорів електричних машин ДТ-701-4/706-4 (код ДК 021:2015 - 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги) 883 884,00 грн., Лот № 2 - Послуги з ремонту якорів електричних машин ДТ-701-4/706-4 (код ДК 021:2015 - 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги) 2 651 652,00 грн. (АТУЗ-23П-028-ВО)
Завершена
3 535 536.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 6 187.19 UAH
мін. крок: 0.2% або 6 187.19 UAH
Період оскарження:
27.09.2023 14:56 - 02.10.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін в ТД
Номер:
3657860f358a4a51ac17c131d822d666
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-27-009569-a.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в ТД
Вимога:
Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести нижчевикладені зміни:
Пункт 4.1. проєкту Договору викласти в наступній редакції:
4.1. Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюється у 2 (два) етапи:
4.1.1. І етап – авансовий платіж у розмірі 50 % (п’ятдесяти відсотків) від вартості Послуг з ремонту Обладнання, що визначається Сторонами у Протоколі узгодження ціни (Додаток 3 до цього Договору) – вноситься Замовником згідно з виставленим Виконавцем рахунку протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту виставлення зазначеного рахунку.
4.1.2. II етап – остаточний розрахунок у розмірі 50 % (п’ятдесяти відсотків) – відповідно до підписаного Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору), здійснюються Замовником після надання Виконавцем рахунку, та за наявності належним чином оформленої Виконавцем податкової накладної, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) відповідно до вимог законодавства України, якщо Виконавець є резидентом України та платником ПДВ.
Сплата вартості Послуг за замовленням здійснюється Замовником та встановлено відтермінування платежу 45 (сорок п’ять) робочих днів з дати реєстрації Виконавцем податкової накладної, відповідно до пункту 4.3 цього Договору.
Пояснення:: Авансовий платіж необхідний Виконавцю для придбання матеріалів та комплектуючих, необхідних для здійснення ремонту Обладнання. Просимо врахувати, що на період воєнного часу в Україні постачальники сировини та матеріалів відмовляються поставляти продукцію без попередньої 100% її оплати.
Пункт 12.1. проєкту Договору викласти в наступній редакції:
12.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання його Сторонами і діє до 30 березня 2023 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Пояснення: Беручи до уваги період часу, який необхідний для: проведення Замовником процедури відкритих торгів у закупівлі UA-2023-09-27-009569-a; укладення договору про закупівлю; кількість одиниць Обладнання, що підлягає ремонту; строк для ремонту Обладнання; поставку Обладнання в ремонт / з ремонту з формуванням супровідної документації, вважаємо, що установлений Замовником у проєкті Договору строк його дії до 31 грудня 2023 року є недостатніми для надання Виконавцем усього обсягу Послуг.
Просимо врахувати наступне, що відповідно до ч. 1 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору (ч. 1 ст. 631 ЦК України).
Частиною 1 ст. 638 ЦК України визначено, договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
При цьому ч. 3 ст. 180 ГК України передбачено, що при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору..
Частиною 1 ст. 629 ЦК України встановлено, що договір є обов’язковим для виконання сторонами.
Поряд з цим зазначаємо, що строк дії договору, який є його істотною умовою та погоджується сторонами, не є предметом регулювання ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вищевикладене, Замовник має право вказати строк дії договору про закупівлі понад кінцеву дату поточного року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2023 11:08
Вирішення:
Шановний учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що Замовник вважає недоцільним внесення змін до проєкту договору (Додатку 7 тендерної документації), оскільки передбачені норми встановлені політикою АТ «Укрзалізниця» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування для всіх груп товарів та послуг.
Статус вимоги:
Задоволено