• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з ремонту якорів електричних машин ДТ-701-4/706-4 (код ДК 021:2015 - 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги): Лот № 1 - Послуги з ремонту якорів електричних машин ДТ-701-4/706-4 (код ДК 021:2015 - 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги) 883 884,00 грн., Лот № 2 - Послуги з ремонту якорів електричних машин ДТ-701-4/706-4 (код ДК 021:2015 - 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги) 2 651 652,00 грн. (АТУЗ-23П-028-ВО)

Завершена

3 535 536.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 6 187.19 UAH
Період оскарження: 27.09.2023 14:56 - 02.10.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін в ТД

Номер: 3657860f358a4a51ac17c131d822d666
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-27-009569-a.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін в ТД
Вимога:
Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести нижчевикладені зміни: Пункт 4.1. проєкту Договору викласти в наступній редакції: 4.1. Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюється у 2 (два) етапи: 4.1.1. І етап – авансовий платіж у розмірі 50 % (п’ятдесяти відсотків) від вартості Послуг з ремонту Обладнання, що визначається Сторонами у Протоколі узгодження ціни (Додаток 3 до цього Договору) – вноситься Замовником згідно з виставленим Виконавцем рахунку протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту виставлення зазначеного рахунку. 4.1.2. II етап – остаточний розрахунок у розмірі 50 % (п’ятдесяти відсотків) – відповідно до підписаного Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору), здійснюються Замовником після надання Виконавцем рахунку, та за наявності належним чином оформленої Виконавцем податкової накладної, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) відповідно до вимог законодавства України, якщо Виконавець є резидентом України та платником ПДВ. Сплата вартості Послуг за замовленням здійснюється Замовником та встановлено відтермінування платежу 45 (сорок п’ять) робочих днів з дати реєстрації Виконавцем податкової накладної, відповідно до пункту 4.3 цього Договору. Пояснення:: Авансовий платіж необхідний Виконавцю для придбання матеріалів та комплектуючих, необхідних для здійснення ремонту Обладнання. Просимо врахувати, що на період воєнного часу в Україні постачальники сировини та матеріалів відмовляються поставляти продукцію без попередньої 100% її оплати. Пункт 12.1. проєкту Договору викласти в наступній редакції: 12.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання його Сторонами і діє до 30 березня 2023 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Пояснення: Беручи до уваги період часу, який необхідний для: проведення Замовником процедури відкритих торгів у закупівлі UA-2023-09-27-009569-a; укладення договору про закупівлю; кількість одиниць Обладнання, що підлягає ремонту; строк для ремонту Обладнання; поставку Обладнання в ремонт / з ремонту з формуванням супровідної документації, вважаємо, що установлений Замовником у проєкті Договору строк його дії до 31 грудня 2023 року є недостатніми для надання Виконавцем усього обсягу Послуг. Просимо врахувати наступне, що відповідно до ч. 1 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору (ч. 1 ст. 631 ЦК України). Частиною 1 ст. 638 ЦК України визначено, договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. При цьому ч. 3 ст. 180 ГК України передбачено, що при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.. Частиною 1 ст. 629 ЦК України встановлено, що договір є обов’язковим для виконання сторонами. Поряд з цим зазначаємо, що строк дії договору, який є його істотною умовою та погоджується сторонами, не є предметом регулювання ЗУ «Про публічні закупівлі». Зважаючи на вищевикладене, Замовник має право вказати строк дії договору про закупівлі понад кінцеву дату поточного року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що Замовник вважає недоцільним внесення змін до проєкту договору (Додатку 7 тендерної документації), оскільки передбачені норми встановлені політикою АТ «Укрзалізниця» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування для всіх груп товарів та послуг.
Статус вимоги: Задоволено